داشتن طول عمر دراز یکی از آرزوهای جامعه بشری در طول تاریخ بوده است، در این مطلب به معرفی ترفندهایی برای افزایش طول عمر طولانی برای بانوان پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

کشف راز طول عمر طولانی در زنان | بانوان با این ترفند عجیب ۱۰۰ سال عمر کنید
به گزارش سلام نو به نقل از مدیسن نت، برای زنان، ثابت نگه داشتن وزن پس از ۶۰ سالگی ممکن است شانس آنها برای رسیدن به سنین ۹۰، ۹۵ یا حتی ۱۰۰ سالگی را افزایش دهد.
این مطالعه نشان داد که زنان مسن با وزن ثابت، ۱.۲ تا ۲ برابر بیشتر از کسانی که ۵ ٪ یا بیشتر از وزن خود را از دست داده اند، عمر می‌کنند.

زنانی که به طور ناخواسته وزن خود را از دست داده اند ۵۱ ٪ کمتر احتمال دارد تا سن ۹۰ سالگی زنده بمانند.

«علاءالدین شادیاب»، نویسنده اول مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا، گفت: «یافته های ما از وزن ثابت به عنوان هدف برای طول عمر بیشتر در زنان مسن پشتیبانی می‌کند.»

وی در ادامه افزود: «اگر زنان مسن بدون تلاش برای کاهش وزن، وزن شأن کاهش یابد، می‌تواند نشانه هشدار دهنده سلامتی و پیش بینی کننده کاهش طول عمر باشد.»

برای این مطالعه، محققان از داده‌های بیش از ۵۴۰۰۰ زن استفاده کردند. در طول دوره پیگیری، بیش از ۳۰ هزار زن یا ۵۶ ٪ از شرکت کنندگان در سن ۹۰ سالگی یا بعد از آن زنده مانده بودند.

به گفته نویسندگان این مطالعه، این یافته‌ها حاکی از آن است که توصیه‌های کلی برای کاهش وزن در زنان مسن ممکن است برای عمر طولانی‌تر آنها مؤثر نباشد. / مهر

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید