در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظات نفس‌گیر به دام افتادن سارقان قمه به دست در فروشگاه خواهید بود.

تصاویر دلهره آور از سارقان قمه به دست در فروشگاه + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، این لحظه‌ای است که یک فروشنده با هوشیاری موفق شد تا سارقان قمه به دست را به دام بیندازد.

دو سارق که نقاب به چهره داشتند وارد فروشگاهی در وست میدلندز انگلیس شدند و رو به فروشنده از او درخواست پول‌های صندوق را کردند.

طبق تصاویر دوربین‌های مداربسته در داخل این فروشگاه، یکی از کارکنان خیلی سریع به بیرون پرید و پس از برداشتن یک شیشه نوشیدنی آن را روی زمین کوبید تا سرعت سارقان را کم کند. او سپس از فروشگاه خارج شد و اقدام به بستن درب ورودی کرد.

یک رهگذر دیگر به فروشنده کمک کرد تا از خارج شدن سارقان جلوگیری کند. سارقه مسلح به قمه تلاش زیادی کرد تا مانع از بسته شدن درب شود و سپس اقدام به شکستن شیشه‌های در با سلاح خود می‌کند.

شنیده می‌شود یک مشتری که در داخل مغازه گیر افتاده است، التماس می‌کند: خواهش می‌کنم، او من را می‌گیرد، من کاری به این کار ندارم، لطفا اجازه دهید من را خارج شوم.

راجاسینگام تارشیا مالک فروشگاه گفت که یکی از سارقان موفق شد قبل از بسته شدن درب ورودی فرار کند و سارق دیگر از پنجره خارج شد.

پلیس وست میدلندز گفت که یک پسر ۱۷ ساله بعداً به ظن دزدی دستگیر شد.

آقای تارشیا صاحب مغازه گفت: این دو پسر با چاقو وارد شدند و شروع به مطالبه پول از کارکنان من کردند. پلیس در حالی که سارقان هنوز داخل بودند از راه رسید، اما به دلایلی تمایلی به رفتن به داخل نداشتند. در آن لحظه آن‌ها از پنجره فرار کردند. این اتفاق بسیار ترسناکی بود و کارکنان ما بسیار ترسیدند، اما خوشبختانه کسی آسیبی ندید.

سخنگوی پلیس گفت: یک پسر ۱۷ ساله به ظن سرقت دستگیر شد و برای تحقیقات بیشتر با وثیقه آزاد شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید