مازندران یکی از حیرت‌انگیزترین جاهایی است که می‌توان در ایران دید و در آن اقامت داشت، از این رو با ما همراه باشید و درباره پرطرفدارترین بوم گردی های مازندران بیشتر بدانید.

پرطرفدارترین بوم گردی های مازندران

سلام نو _ سرویس گردشگری: اقامتگاه های بومگردی شمال ایران گزینه‌هایی مناسب برای اقامت در طبیعت بکر و آشنایی با فرهنگ اصیل مردمان این نواحی هستند. در طول سالیان اخیر تمایل گردشگران به بازدید از مناطق بومی ایران به‌منظور آشنایی بیشتر با فرهنگ اقوام مختلف افزایش یافته است. یکی از بهترین راه‌ها برای آشنایی با آداب و رسوم محلی نواحی مختلف ایران، اقامت در خانه‌های بومگردی است. اقامتگاه های بومگردی مازندران در بهترین جنگل‌های شمال ایران و کرانه ساحلی دریای مازندران قرار گرفته‌اند. میزبانان این اقامتگاه‌ها فضایی سنتی و محلی در این خانه‌ها تدارک دیده‌اند که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. در این خانه‌ها فرصت صرف غذاهای لذیذ شمال ایران را نیز خواهید داشت.

اقامتگاه بومگردی یارا، از زیباترین بوم گردی های مازندران

اقامتگاه بومگردی یارا از زیباترین مراکز اقامتی مازندران در جنگل‌های سه هزار تنکابن است. کلبه‌های این اقامتگاه بومگردی به‌شکل مدور و مربعی هستند. سوئیت مربعی شکل سمت راست این مجموعه ظرفیت پذیرایی از چهار مهمان با یک تخت دو نفره و دو مبل تخت خوابشو دارد. کلبه مشابه سوئیت اول در سمت چپ این اقامتگاه نیز دو نفره است؛ اما ظرفیت یک مهمان اضافه را نیز دارد.

پرطرفدارترین بوم گردی های مازندران

کلبه مدرور اقامتگاه یارا سوئیت ویژه و دوبلکس آن به شمار می‌رود. این کلبه برای گردشگران با تعداد بیشتر مناسب است و درمجموع ظرفیت هشت نفر را دارد. از امکانات کلبه‌های یارا می‌توان به سرمایش کولر گازی، تلویزیون، اینترنت رایگان و سرویس‌های بهداشتی اختصاصی اشاره کرد. این مجموعه راهنمای تور مسلط به زبان انگلیسی نیز دارد که در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

اطراف اقامتگاه بومگردی یارا را زیباترین مناظر از کوهستان‌های جنگلی پوشانده‌اند. با اقامت در این مجموعه امکان گشت‌وگذار در بکرترین بخش های جنگل سه هزار را خواهید داشت. چنانچه از طرفداران کوهنوردی و صعود به ییلاقات سرسبز باشید نیز می‌توانید صبح زود به‌سمت ارتفاعات ییلاقی این منطقه عازم شوید. برای بازدید از مناطق بکر حتما از کمک راهنماهای محلی و لیدر تور کمک بگیرید.

از برجسته‌ترین جاذبه‌های طبیعی اطراف اقامتگاه بومگردی یارا می‌توان چشمه آبگرم فلکده، غار آبی دانیال، پارک ملی خشکه‌داران، روستای قلعه گردن، پارک جنگلی چالدره، دشت دریاسر و آبشار سنگ بن چشمه را نام برد. اقامتگاه یارا رستوران و کافه با انواع غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های محلی نیز دارد و از کودکان کمتر از پنج سال برای اقامت در این مجموعه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

پرطرفدارترین بوم گردی های مازندران

آدرس: تنکابن، روستای کلاچ پا، سه هزار، نرسیده به آب‌نما، اقامتگاه بومگردی یارا

تلفن: ۲۰۱۲۲۲۲-۰۹۳۵ و ۴۶۰۵۴۳۰۸-۰۲۱

سایت: yarafamily.com

اقامتگاه بوم گردی لیا، اقامت در طبیعت مازندران

این اقامتگاه بوم گردی در رامسر در دهستان دالخانی در نزدیکی جنگل های هیرکانی قرار گرفته و چشم انداز بی نظیری به مناظر جنگلی اطراف دارد و موقعیت مناسبی برای این است که برای مدتی از زندگی شهری دور شده و در آرامش طبیعت تعطیلات خود را سپری کنید.این کلبه چوبی دارای۲طبقه است که طبقات اول و دوم برای اسکان مسافرین تجهیز شده و امکانات رفاهی کاملی برای اقامت دارد. آشپزخانه با امکانات کامل آشپزی، اتاق خواب، تحت خواب و سرویس خواب سنتی، سرویس بهداشتی و حمام از جمله امکانات داخل اتاق ها می باشد.سیستم گرمایشی به صورت بخاری گازی در واحدها تعبیه شده و به دلیل خنک بودن آب و هوای منطقه احتیاجی به استفاده از سیستم سرمایشی نمی باشد. هر طبقه دارای تراس اختصاصی خود می باشد که محلی خوبی برای صرف چای عصرگاهی و لذت بردن از هوای مطبوع و خوش منطقه است.

آدرس: رامسر، روستای دالخانی، جاده حریص، دهستان دالخانی، اقامتگاه بومگردی لیا

تلفن: ۵۳۰۶۷۳۷-۰۹۳۰ و ۵۳۰۶۷۳۷-۰۹۱۲

پرطرفدارترین بوم گردی های مازندران

اقامتگاه بوم گردی گالش منزل، اقامتگاهی بی‌نظیر در ساری مازندران

اقامتگاه بومگردی گالش منزل در روستای تلوباغ ساری قرار دارد. این اقامتگاه را به سبک اقامتگاه‌های عشایری مازندران طراحی و تزیین کرده‌اند. با اقامت در سوئیت‌های این مجموعه تجربه‌ای متفاوت از اقامت در محیطی بومی و محلی خواهید داشت. اقامتگاه گالش منزل چهار اتاق مجزا با ظرفیت پذیرایی از ۲۰ مهمان دارد. دو اتاق چهار نفره و دو سوئیت اختصاصی پنج و ۶ نفره واحدهای این مجموعه را تشکیل می‌دهند و امکان اقامت یک نفر اضافه در سوئیت بزرگ‌تر با پرداخت مبلغ بیشتر وجود دارد.

این خانه سنتی در روستای تلوباغ در یک طبیعت بکر و بی نظیر واقع شده است. در اقامتگاه بوم گردی گالش منزل ۵ اتاق با ظرفیت های متفاوت برای اسکان گردشگران وجود دارد که دارای سرویس خواب و بخاری هیزمی می باشد. ساکنان این اتاق ها از حمام و سرویس بهداشتی داخل محوطه اقامتگاه بصورت مشترک استفاده می کنند. همچنین دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اختصاصی دارد و سیستم سرمایشی آن نیز اسپلیت است.

سوئیت‌های اختصاصی اقامتگاه بومگردی گالش منزل وی‌آی‌پی هستند و امکانات بیشتری مانند سرویس‌های بهداشتی اختصاصی و اسپیلت نسبت به دو اتاق چهار نفره این مجموعه دارند. گردشگران امکان صرف صبحانه‌ای محلی و ارگانیک در این خانه بومی را خواهند داشت. برای سفارش غذا در وعده‌های ناهار و شام باید از قبل سفارش خود را به میزبانان این مجموعه اطلاع دهید.

آدرس: ساری، روستای تلوباغ، کیلومتر دو ساری به قائمشهر، ابتدای کمربندی جنوبی، اقامتگاه بومگردی گالش ساری

تلفن: ۴۷۶۶۷۶۵-۰۹۹۰ و ۴۲۳۶۲۵۵-۰۹۳۶

پرطرفدارترین بوم گردی های مازندران

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کریم براری IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    0 0
    باسلام من درسال ۱۳۸۰درییلاق الیمستان تونستم باهزینه شخصی چای سرای کوچکی بزنم وخیلی هم راضی بودم متاسفانه شورای محل بابستن راه ورودی ییلاق وجلوی مسافران راگرفت واین ییلاق زیباازهمه ییلاقات عقب افتادوهیچگونه پیشرفتی نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید