۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد خبر: 55493988

انتخاب لباس برای هر فردی مهم است همراه باشید و درباره لباس مردانه شیک بدانید.

لباس مردانه شیک

به گزارش سلام نو همیشه داشتن چندین دست لباس خوب و مناسب همچون شلوار مردانه و پیراهن مردانه اسپرت یا رسمی شیک می ‌تواند در جلسات کاری، دورهمی های دوستانه، سفر یا گردش به ظاهر آقایان جذابیت بسیاری ببخشد.

به طور کلی محصولات مردانه شامل لباس مردانه، کیف و کفش مردانه، اکسسوری و آرایشی و بهداشتی مردانه می شوند.

بنا بر تنوعی که طیف پوشاک در ساخت انواع استایل مردانه دارد؛ دسترسی به فروشگاه‌ های اینترنتی می ‌تواند آیتم های بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار داده و در وقت و هزینه آن ‌ها نیز صرفه جویی شود.

استایل لباس مردانه همواره یک عامل مهم در ابراز هویت و شخصیت آقایان بوده است. امروزه، با پیشرفت فرهنگ مد و طراحی، مردان به دنبال روش‌های خلاقانه و جذاب برای پوشیدن لباس‌ها هستند.

انتخاب استایل مناسب با توجه به فصل، فعالیت و سلیقه شخصی، نقش مهمی در ایجاد ظاهری زیبا و شیک برای آقایان دارد. در ادامه با بررسی انواع استایل لباس مردانه، شناخت جامعی از تفاوت استایل‌های مختلف برای لباس مردانه را پیدا می‌کنیم.

لباس مردانه شیک اسپرت

با گذشت زمان محبوبیت لباس اسپرت مردانه در بین مردم افزایش می یابد زیرا همواره طرح های جدید و منحصر به فردی از آن ها عرضه می گردد.

طرح های اسپرت برای ساخت استایل های کژوال گزینه های بسیار مناسبی هستند و ترکیب آن ها با شلوار جین مناسب، ست مردانه زیبایی را خلق می کند و استایل های روزمره جذابی را با آن ها می توان خلق نمود.

برخلاف تصور، مدل‌های لباس اسپرت مردانه مختص جوانان نیست و حتی افراد بزرگسال هم به آن علاقه زیادی دارند.

لباس مردانه شیک

لباس مردانه کژوال و اسمارت کژوال

تیپ کژوال و اسمارت کژوال یکی از استایل‌های متداول بین آقایان به خصوص جوانان است که در اکثر موقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع تیپ کژوال مردانه به راحتی از بین مدل‌های متنوع پوشاک قابل خریداری و ست کردن است. انواع متنوعی از لباس برای ایجاد چنین تیپی همچون تیشرت مردانه، پولوشرت مردانه، شلوار اسلش مردانه وجود دارد که تنها با انتخاب سایز لباس مردانه مناسب می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

همیشه داشتن چند دست لباس مناسب از جمله شلوار مردانه و پیراهن مردانه شیک رسمی و یا اسپرت می‌تواند در جلسات کاری، مهمانی‌های دوستانه، گردش یا سفر به ظاهر شما جذابیت بیشتری دهد.

با توجه به تنوعی که طیف پوشاک در ساختن انواع تیپ مردانه دارد؛ دسترسی به فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند گزینه‌های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار داده و در وقت و هزینه آن‌ها هم صرفه جویی کند. در ادامه این مقاله از دیجی استایل به بررسی انواع لباس مردانه، جنس و رنگ آن‌ها و برندهای معروف در این زمینه می‌پردازیم.

لباس مردانه فصلی

أنواع لباس مردانه فصلی شامل موارد رو به رو است: پافر مردانه، کاپشن مردانه ، سوییشرت مردانه ، هودی مردانه و بافت مردانه برای فصل های سرد یعنی پاییز و زمستان مناسب هستند و به همین دلیل به آن ها لباس پاییزی می گویند.

ترکیب این لباس ها با شلوار و کفش مناسب، تیپ های جذابی را به وجود می آورد. به عنوان مثال پافر را می توانید با بلوز دورس بپوشید و آن را با شلوار جین آبی و کفش اسپرت ست کنید.

برخی از مدل های سوییشرت مردانه هم به واسطه جنس نخی و نازک در فصل بهار نیز قابل استفاده هستند.

لباس مردانه شیک

انواع جالب لباس مردانه

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که نوع لباس مورد نظر شما را مشخص می‌کند، محیطی است که می‌خواهید به آن بروید. میزان رسمیت داشتن یک محیط مشخص می‌کند که شما از چه استایلی از لباس مردانه می‌خواهید استفاده کنید. برای مثال پیراهن و کت مردانه ، معمولا برای موقعیت‌های رسمی مناسبت دارد یا تیشرت و پولوشرت مردانه مراسم غیر رسمی است و بلوز یقه دار بیشتر برای مجالس نیمه رسمی مناسب است. بنابراین قبل از خرید در نظر داشته باشید که قرار است در کدام یک از موقعیت‌های روزمره، نیمه رسمی یا رسمی از لباس استفاده کنید.
در حالت کلی رایج‌ترین لباس‌های مردانه دارای انواع زیر است:

  • تیشرت یقه هفت: یقه این تیشرت به شکل عدد هفت است و معمولا برای استایل روزمره و نیمه رسمی مناسب است.
  • تیشرت یقه گرد: این نوع از تیشرت برای همه افراد با طول گردن مختلف مناسب است. اما بدنسازها بیشتر تمایل به استفاده از تیشرت یقه گرد دارند زیرا بالاتنه و سر شانه آن‌ها را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. این نوع تیشرت برای مجالس رسمی مناسب نیست و بهتر است آن را در مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی و غیر رسمی استفاده کنید. یک تیشرت یقه گرد سفید در هر کمدی برای آقایان مورد نیاز است، با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود و از بهترین انواع لباس مردانه بهاری و تابستانی به شمار می‌آید.
  • بلوز: بلوز به لباس‌های آستین بلند گفته می‌شود. گاهی اوقات به تیشرت نازک و آستین بلند هم بلوز گفته می‌شود. بلوزهای بافت گزینه مناسبی برای پاییز هستند. بلوزها دارای یقه‌های گرد، هفت و زیپ دار هستند.

لباس مردانه شیک

  • پیراهن: پیراهن یکی از لباس‌های پرطرفدار آقایان است که نوع نخی آن به دلیل عبور هوای بهتر، بیشتر از انواع دیگر مورد نظر آقایان قرار می‌گیرد. راحتی شستشوی پیراهن نیز عامل دیگری است که خرید آن را بیشتر کرده است.
  • ژاکت: ژاکت یک لباس بافت است که آستین بلندی داشته و بالا تنه را می‌پوشاند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از ژاکت دکمه دار یا زیپ دار استفاده کنید.
  • هودی: تاریخچه هودی به زمان استفاده در مسابقات مربوط می‌شود که ورزشکاران برای گرم کردن خود از آن استفاده می‌کردند، سپس این گزینه به یک لباس مردانه پاییزی و زمستانه عالی تبدیل شد. هودی زیپ دار در کنار شلوار لی یا جین را می‌توان از پرطرفدارترین ست لباس مردانه اسپرت ۲۰۲۰ به شمار آورد که از این سال به بعد ترند شد.

انواع شلوار پارچه‌ای، جین و شلوار ورزشی، انواع سویشرت، پلیور، ژیله یا جلیقه، کت مردانه رسمی، کت تک اسپرت و غیره هم از دیگر لباس‌های مردانه پرطرفدار هستند که به خوشتیپ شدن شما کمک می‌کنند.

جنس و رنگ لباس مردانه

عامل مهمی که در خرید ست لباس مردانه اهمیت دارد، جنس و بافت لباس است. الیاف تشکیل دهنده لباس باید با توجه به فصل انتخاب شود. برای مثال شما باید در فصل گرما و تابستان از الیاف طبیعی و نخ پنبه برای انتخاب لباس خود استفاده کنید تا دچار تعریق زیاد و گرما زدگی نشود.

علاوه بر این استفاده از الیاف مصنوعی در ماه‌های گرم سال موجب حساسیت‌های پوستی نیز می‌شوند.

برای انتخاب رنگ انواع مدل لباس مردانه ایرانی یا خارجی در درجه اول باید به رنگ پوست خود توجه کنید تا لباستان هماهنگ با رنگ پوست شما باشد. گاهی اوقات یک ست همرنگ با شلوار مردانه می‌تواند ظاهر شما را بسیار جذاب کند.

همچنین رنگ انواع لباس مردانه موجود در یک استایل بهتر است با هم تناسب داشته باشند. لباس مردانه سبز، مشکی، سفید، سرمه‌ای، توسی و خاکی جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها در میان آقایان هستند.

لباس مردانه شیک

لباس مردانه مجلسی

بسیاری از آقایان شیک‌پوش و خوش‌سلیقه حتما یک دست لباس مجلسی در کمد لباس خود دارند. معمولا در محیط‌های خانوادگی و یا در مجالس مهمانی همچون عروسی‌ها از تیپ و استایل مجلسی استفاده می‌شود.

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده استایل رسمی برای آقایان عبارتند: کت مردانه، شلوار مردانه، کفش مردانه، ساعت مردانه ، پیراهن رسمی و کراوات. البته به جز کروات، از پاپیون هم می توان استفاده کرد که آن اصول و قوانین خودش را دارد.

لباس مجلسی باید شما را جذاب و زیبا نشان دهد و پیراهن و شلوار مردانه در برای استایل های رسمی باید کاملاً اندازه بدنتان باشد.

گشاد یا تنگ بودن آن ها، استایل را خراب و بد ظاهر می‎ کند.

کفش مردانه رسمی را هم باید تمیز و شیک نگه دارید و پیش از رفتن به مهمانی آن را واکس بزنید. کمربند و ساعت را نیز باید کاملاً همانگ با استایلتان انتخاب کنید.

لباس مردانه دنیای بسیار گسترده و پر از تنوعی دارد که شامل شلوار، پیراهن مردانه، پلیور و سویشرت مردانه، کت تک، کاپشن مردانه، تیشرت و پولوشرت مردانه ، شلوارک، لباس زیر و لباس راحتی مردانه می شود:

پلیور و سویشرت مردانه

پلیور و سویشرت مردانه از دسته لباس ‌های پرکاربرد در فصول سرد سال هستند که با توجه به مدل، برای استایل ‌های مختلفی استفاده می ‌شوند. برخی از انواع سویشرت دارای طرح های گرافیکی هستند که به همراه یک شلوار استایل خاصی را ایجاد می کنند.

بعضی از انواع پلیور مردانه دارای طرح ‌های شلوغ، استایلی راحت و بافتی درشت هستند که برای موقعیت ها و دورهمی های دوستانه و غیر رسمی مناسب هستند.

در حالی که بعضی دیگر از آن ها دارای طرح هایی ساده، استایلی جذب و بافتی ظریف هستند که بیشتر در مناسبت های رسمی استفاده می شوند.

لباس مردانه شیک

شلوار مردانه

شلوار مردانه یکی از اصلی ترین و مهم ترین لباس ها برای آقایان است. شلوار مردانه انواع متنوعی مانند اسلش، پارچه ای، بوت کات، جین زاپ دار، جین راسته و غیره است که هرکدام با توجه به سلیقه، موقعیت و استایل فرد مورد استفاده قرار می گیرند.

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه از محبوب ترین لباس ها در میان آقایان است که عموما با توجه به فصل و موقعیت انتخاب می شوند. پیراهن های مردانه دارای تنوع بسیار زیادی از لحاظ رنگ، طرح، جنس و مدل هستند. انواع مدل های پیراهن مردانه شامل پیراهن چهارخانه، پیراهن اسپرت و کژوال، پیراهن مجلسی و رسمی، پیراهن مردانه راه راه و ... می شوند که هرکدام برای موقعیت خاص خود کاربرد دارند.

کت تک مردانه

کت تک، گزینه بی نظیری برای داشتن استایلی ایده آل است. کت تک از دسته لباس هایی است که افراد می توانند در اماکن مختلف همچون محل کار، دانشگاه یا مراسمات رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کنند.

استفاده از کت تک مردانه می تواند تاثیر فوق العاده ای در جذابیت فرد داشته باشد. می توان کت ‌های تک را با انواع متفاوت شلوار ست کرد و یک استایل شیک و خاص داشت.

پالتو مردانه

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و سرد شدن هوا کم کم همه به فکر لباس های گرمی همچون کاپشن و پالتو می افتند تا از بدن خود در برابر سرما محافظت کنند. یکی از دغدغه های امروزی آقایان انتخاب و خرید پالتوی مناسب برای روزهای بارانی و برفی است به گونه ای که استایل شیک و جذاب آن ها همیشه حفظ شود.

پالتوی مردانه جلوه ی خاصی دارد و در ماه های سرد سال استایلی شیک و خاص را برای آقایان به ارمغان می آورد. ست کردن پالتو و نیم پالتو مردانه هم با لباس های اسپرت و هم لباس های رسمی اداری ممکن است و در هر دو حالت جلوه ای خاص و شیک دارد.

خرید نیم پالتو مردانه در مقایسه با پالتو به دلیل قد کوتاهتری که دارد دارای ظاهری اسپرت تر می باشد و همچنین برای افراد قد کوتاه نیز مناسب تر است.

لباس مردانه شیک

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید