انتخاب لباس برای مناسبت مهمی چون کریسمس جذاب است همراه باشید تا بدانیم کریسمس چه لباسی بپوشیم.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

به گزارش سلام نو برای داشتن یک لباس کریسمس می‌توان از لباس‌هایی با تصاویری که نماد کریسمس هستند مثل تصویر گوزن، شکلات دسته عصایی، سورتمه، بابانوئل، فرشته‌های آسمانی، فندق‌شکن، آدم‌برفی و برف استفاده کرد یا اینکه از رنگ‌های کریسمسی (سبز و سفید و قرمز) در لباس‌ها استفاده کنیم.

بعد در صورت تمایل با کلاه یا کراوات یا هر چیز دیگری یک تیپ کریسمسی برای خودمان درست کنیم. به هر حال ایده‌های زیادی برای این لباس‌ها وجود دارد که اینجا تعدادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

اگر کریسمس را جشن می‌گیرید، حتما باید یک لباس کریسمس هم بپوشید! استفاده از طرح‌های چاپی، لباس‌های بافتنی، ست‌های خانوادگی، دامن توتو از ایده‌های خوب برای لباس کریسمس هستند.

لباس کریسمس مردانه

چند دلیل وجود دارد که درخت کریسمس و خرید لباس کریسمس مردانه اغلب با یکدیگر مرتبط هستند.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

  • اول اینکه هر دو نماد کریسمس هستند. درخت کریسمس یکی از محوریات تعطیلات کریسمس است و اغلب اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به خانه یا مکان های دیگر که برای کریسمس تزئین شده است، می بینند. لباس مردانه کریسمس نیز راهی برای بیان روحیه جشن و شادی است. شما می توانید با یک پیراهن مردانه حال و هوای کریسمس را داشته باشید. مردم اغلب بهترین لباس‌های خود را در روز کریسمس می‌پوشند، و همچنین ممکن است لباس‌های قرمز یا سبز را برای هماهنگی با درخت کریسمس انتخاب کنند.
  • دوم، رنگ درخت کریسمس و لباس کریسمس مردانه اغلب مکمل هم هستند. قرمز و سبز رنگ‌های سنتی کریسمس هستند و اغلب به عنوان رنگ‌های جشن و بسیار زیبا دیده می‌شوند. این باعث می شود که آنها هم برای تزئین درخت کریسمس و هم برای لباس مردانه کریسمس انتخابی محبوب باشند.
  • سوم، خرید لباس کریسمس مردانه و درخت کریسمس اغلب با هم اتفاق می افتد. مردان اغلب با کت و شلوارهای کریسمس خود کراوات، دستمال جیب یا پلیور قرمز یا سبز می پوشند. این به ایجاد یک ظاهر منسجم و جشن کمک می کند.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

لباس کریسمس مردانه می تواند بسیار سرگرم کننده باشد حتی اگر در حد خرید یک ست مردانه ساده باشد. سبک ها و گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً چیزی مناسب برای خود یا همسرتان پیدا خواهید کرد. در ادامه چند نکته برای خرید لباس کریسمس مردانه آورده شده است:

  • به مناسبت فکر کنید: برای چه مناسبتی است که در حال خرید لباس کریسمس مردانه هستید؟ آیا به دنبال تیپی اختصاصی برای یک مهمانی کریسمس و یک دورهمی خانوادگی هستید یا صرفا چند دست لباس روزمره با تم سال جدید می خواهید؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید.
  • استایل را در نظر بگیرید: استایل شخصی شما یا همسرتان چیست؟ آیا کلاسیک می پوشید، یا کژوال یا تیپ های هیجانی تر؟ هنگامی که سبک و استایل را در نظر بگیرید، می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید.
  • در مورد رنگ ها فکر کنید: رنگ های سنتی کریسمس قرمز و سبز هستند، اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر به دنبال چیزی منحصر به فرد هستید، رنگ هایی مانند شرابی، طلایی یا نقره ای را در نظر بگیرید.
  • به جنس پارچه اهمیت دهید: لباس های کریسمس را می توان از مواد مختلفی از جمله پشم، ترمه و پنبه تهیه کرد. پشم و ترمه گرم و دنج هستند، در حالی که نخ پنبه انتخاب خوبی برای هوای گرم است. بنابراین هنگام خرید لباس کریسمس مردانه به جنس پارچه اهمیت بدهید.
  • در مورد تناسب اندام بدانید: پیدا کردن لباسی که به خوبی با اندازه شما متناسب باشد بسیار مهم است. اگر لباس خیلی تنگ باشد، ناراحت کننده خواهد بود. اگر خیلی گشاد باشند، به تنتان زار می زنند. اندازه بودن لباس همیشه مهم است.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

  • قیمت را در نظر بگیرید: لباس های کریسمس می توانند از قیمت مناسب تا لوکس متغیر باشند. قبل از شروع خرید، بودجه تعیین کنید تا بیش از حد خرج نکنید.
  • خرید زودهنگام: خرید زودهنگام لباس های کریسمس بسیار مهم است، به خصوص اگر به دنبال چیز خاصی هستید. بسیاری از فروشگاه‌ها فروش لباس‌های کریسمس خود را از اوایل آبان آغاز می‌کنند، بنابراین در رقابت خرید کمی عجله داشته باشید.
  • همسرتان را با خود ببرید: اگر می توانید، وقتی برای خرید لباس کریسمس مردانه می روید، همسرتان را با خود ببرید. او می تواند به شما کمک کند چیزی را انتخاب کنید که واقعاً بهترین گزینه باشد. حتی اگر صرفا یک شلوار مردانه بخواهید، باز هم نظر همسرتان می تواند بسیار کمک کننده باشد.
  • لذت ببرید: خرید لباس های کریسمس باید سرگرم کننده باشد. از روند پیدا کردن لباس مناسب برای خود لذت ببرید.

هر چقدر هم که نکات فوق را رعایت کنید، باز هم گاهی ممکن است به چند ایده نیاز داشته باشید تا بتوانید خرید کریسمس خود را به بهترین شکل به سرانجام برسانید. به همین دلیل در ادامه چند ایده برای خرید لباس کریسمس مردانه در نظر گرفته ایم که اگر دوست داشتید می توانید از آن ها استفاده کنید.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

خیالتان از بابت حرفه ای بودن این ایده ها تخت باشد، این ایده ها توسط تحقیقات استایلیست تحصیل کرده ما از منابع معتبر جهانی به دست آمده و با دیدگاهی داخلی کمی شخصی سازی شده هستند.

  • یک پلیور مردانه طرح کریسمس: یکی از انتخاب های کلاسیک کریسمس است که البته برای داخل کشور بیشتر به حال و هوای مهمانی های خانوادگی می خورد چرا که در سطح جامعه شاید کمتر درک بشود. البته این به معنی مانعی برای پوشیدن آن نیست، صرفا باید کمی جسارت و اعتماد به نفس خوب داشته باشید.
  • یک ژاکت کلاسیک قرمز یا سبز: این گزینه هم یک ظاهر کلاسیک کریسمسی است که هرگز از مد نمی افتد. رنگ قرمز یا سبز را نیازی نیست عینا مشابه درخت کریسمس بردارید، می توانید از سایه های دیگر آن ها نیز استفاده کنید و صرفا با رعایت تم، یک استایل زیبا و جذاب داشته باشید. حتی اگر سبز و قرمز هم دوست نداشتید، می توانید به خرید لباس کریسمس مردانه در رنگ های شرابی، طلایی یا نقره ای فکر کنید. جالب است که تم رنگی اصلی کریسمس (سبز و قرمز) دقیقا مانند تم یلدا یا شب چله خودمان است.
  • یک پیراهن با تم جشن: تعداد زیادی پیراهن با تم تعطیلات کریسمس موجود است، از بابا نوئل و گوزن شمالی گرفته تا درختان کریسمس و جوراب ساق بلند. البته ذکر مجدد این نکته لازم است که این نمادها در فرهنگ ما کمی ناشناخته هستند و اگر می پوشید، باید به محیط اطراف خود و سطح اعتماد به نفستان دقت کنید.
  • یک هودی دنج با تم کریسمس: این یک گزینه عالی برای گرم نگه داشتن در ماه های سرد زمستان است. جذابیت هودی در همه کاره بودنش برای استایل های مینیمال، کژوال و بیزینس کژوال است که می تواند بسیاری از موقعیت های شما را پوشش دهد.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

  • بافت مردانه طرح کریسمس: در واقع می توان گفت که تمام گزینه های فوق جزو همین گزینه به حساب می آیند، البته طبیعتا در صورتی که جنسشان بافت باشد. ختم کلام این که اگر با نوع لباس های فوق ارتباط نمی گیرید، خرید لباس کریسمس مردانه از جنس بافت در نوع دیگر می تواند گزینه خوبی باشد. برای مثال یک سوییشرت بافت هم می تواند جذابیت خوبی داشته باشد.
  • یک جفت جوراب با تم جشن: یک گزینه سرگرم کننده و آسان برای اضافه کردن روحیه تعطیلات به استایل مردانه شما هستند. جذابیت جوراب در این است که فضا را برای خلاقیت و هیجان باز می گذارد و چون بخش کوچکی از استایل را در برمی گیرید، این بازی شما با هیجانات باعث نمی شود که استایل کلی شما تحت تاثیر قرار گیرد.
  • یک جفت کفش با تم جشن: انتخاب تم جشن و کریسمس در کفش به نظر کمی سخت می رسد. این مسئله طبیعی است چرا که مثل جوراب دستتان باز نیست؛ اما به هر حال می توانید با رعایت مقداری طرح و رنگ، استایل کریسمسی خود را تکمیل کنید.

انتخاب لباس زنانه در کریسمس

لباس‌های زیبا و جذابی برای استایل در جشن کریسمس وجود دارند. بنابراین اگر برای این جشن بزرگ به مهمانی یا مجلس دعوت هستید، متناسب با سلیقه خود لباس‌های خاص و منحصربه‌فردی بپوشید. برای مثال شما می‌توانید کت‌های ترند سال را با دامن یا شلوار ست کنید.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

شاید هم بخواهید به جای کت، پیراهن‌های کوتاه یا بلند بپوشید. در هر صورت انتخاب لباس بر عهده شما است! پیشنهاد می‌دهیم برای مهمانی‌های رسمی از لباس‌های خاص و زیبایی مثل پیراهن، اورال، کت استفاده کنید. برای مهمانی‌های غیر رسمی و دورهمی‌ها هم لباس‌های گرم و زیبایی مثل بلوز بافت را با شلوار بپوشید. بدون شک تمام این لباس‌ها اگر با آیتم‌های مناسبی ست شوند، جذابیت فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهند.

بلوز بافت با شلوار

یکی از بهترین‌ ایده‌های استایل برای شرکت در جشن کریسمس، پوشیدن بلوز بافت با شلوار است. بدین ترتیب فرد با یک لباس شیک و راحت در مهمانی حاضر می‌شود. بلوز بافت که هم با شلوار بافت و هم با شلوارهای دیگر ست می‌شود، طرح‌ها و مدل‌های جدید و متنوعی دارد. این لباس هم یک استایل زیبا می‌سازد و هم شما را گرم نگه می‌دارد. در این میان اگر بلوز بافت شما طرحدار باشد، استایل شما جذاب‌تر هم می‌شود.

پیراهن‌های بلند یا کوتاه

یکی از زیباترین‌ ایده‌های استایل برای کریسمس، پوشیدن پیراهن کوتاه یا بلند است. معمولا در جشن کریسمس پیراهن‌های رنگ روشن جذابیت بیش‌تری دارند. از این رو پیشنهاد ما این است از بین پیراهن‌های مجلسی، رنگ‌های قرمز، سبز یا طلایی را انتخاب کنید. پیراهن‌های کوتاه و بلند زیادی هستند که به‌صورت آستین دار، بدون آستین، یقه هفت، ماکسی طراحی شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم پیراهن‌های کوتاه را با بوت و پیراهن‌های بلند را با کفش مجلسی بپوشید. اینگونه جذابیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و با ثبت تصاویر زیبا، لحظات خوشی را که داشتید، به یادماندنی‌ می‌کنید.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

اورال و سرهمی

یکی از جذاب‌ترین‌ ایده‌های استایل که امروزه ترند شده، پوشیدن اورال یا سرهمی در جشن است. این لباس که به‌صورت آستین دار یا بدون آستین طراحی می‌شود، یقه باز و جذابی دارد. از این رو استفاده از یک گردنبند می‌تواند جذابیت این استایل را چندین برابر کند. در کنار همه این‌ها اورال قیمت مناسبی دارد و در رنگ‌بندی‌های جذاب و متنوعی طراحی می‌شود. با این حال هیچ رنگی جذابیت رنگ قرمز را ندارد. پس یک اورال رنگ قرمز را همراه با یک جفت کفش مجلسی مشکی در جشن کریسمس بپوشید.

کت با دامن

این روزها کت‌های طرح‌دار قرمز رنگ سنتی جذابیت زیادی پیدا کرده و با انواع دامن‌های کوتاه و بلند ست می‌شوند. از این رو ایده بسیار خوبی برای استایل در کریسمس محسوب می‌شوند. یک کت زمستانی کوتاه با یک دامن کوتاه و یک جفت بوت انتخاب شیک و زیبایی برای کریسمس هستند. از طرفی ترکیب کت با دامن بلند و ست کردن آن با یک شومیز مجلسی هم استایل زیبایی برای شما می‌سازد. به طور کلی دامن‌های راسته، پلیسه دار، پفی می‌توانند با یک کت زیبا و خوش رنگ ست شده و جذابیت فوق‌العاده زیادی به استایل شما بدهند.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

کت با شلوار

یکی از استایل‌های رسمی و فوق‌العاده جذاب در جشن کریسمس، ترکیب کت با شلوار است. ترکیب کت و شلوار با یک شومیز مجلسی می‌تواند انتخاب بسیار زیبایی برای استایل در این جشن باشد. یک کت زمستانی شیک با همه شلوارها ست می‌شود. البته پیشنهاد ما این است در جشن‌های رسمی، کت و شلوارهای پارچه‌ای را بپوشید. با این حال ترکیب کت زمستانی با شلوار جین یا کتان هم انتخاب بسیار جذابی است. کت و شلوار بهترین گزینه برای داشتن یک استایل شیک، ساده و پوشیده است که با یک جفت کفش پاشنه بلند ترکیب خوبی می‌سازد.

در کریسمس چی بپوشیم

بسیاری از خانواده‌های ایرانی و مسیحی این زادروز عیسی میسح (ع) را جشن می‌گیرند. جشن کریسمس هم همانند همه مناسبت‌های دیگر یک بهانه برای دور هم جمع شدن و شاد بودن است. پوشیدن یک لباس کریسمسی می‌تواند حال و هوای جشن‌تان را زیباتر کند و خاطره این شب تا سالیان سال در ذهن شما و همه خانواده بماند.

۱- استفاده از طرح‌های چاپی

طرح‌های بسیار زیادی هستند که با تکنیک چاپ بر روی پارچه می‌توان ایجاد کرد. اینجا می‌توانید نمونه‌های زیبایی از این طرح‌های زنانه و مردانه را مشاهده کنید و از آن‌ها ایده بگیرید.

۲- لباس کریسمسی بافتنی

شاید برای خیلی‌ها امکانات چاپ بر روی پارچه وجود نداشته باشد. برای این افراد استفاده از طرح‌های کریسمسی بافتنی بهترین گزینه است.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

۳- ست‌های خانوادگی کریسمسی

ولی یک لباس کریسمسی الزاما یک لباس با طرح‌های کریسمسی نیست! استفاده از رنگ‌های کریسمسی که قرمز، سفید و سبز هستند خودش کمک می‌کند بتوانید به راحتی لباس‌های مورد نظرتان را پیدا کرده و حتی یک ست خانوادگی بسازید که در آن همگی لباس‌های مشترک دارید.

۴- تیپ کریسمسی با کلاه بابانوئل

خیلی سختش نکنید! یک کلاه بافتنی یا حتی نمدی با رنگ‌های کریسمسی هم بسیار کاربردی است و هم به اندازه کافی یاد بابانوئل را در خاطر همه تداعی می‌کند.

وقتی نوبت به روز کریسمس می رسد ، بهتر است لباسی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی کنید ، زیرا غذا خوردن و حرکت زیادی در این روز، وجود خواهد داشت. بنابراین اگر به فکر پوشیدن یک لباس راحت و در عین حال شیک در کریسمس هستید، می توانید مدل های مختلف از پیراهن های کوتاه یا بلند دخترانه و زنانه را امتحان کنید. بهتر است این پیراهن را از رنگ هایی مثل قرمز، زرشکی، طلایی، نقره ای ، کرمی، سبز تیره یا پارچه های چهارخانه که به عنوان رنگ های سنتی کریسمس شناخته شده هستند، انتخاب کنید تا تناسب بیشتری با تم کریسمس داشته باشد.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

اگر می خواهید استایل کژوال و صمیمی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از ترکیب بلوز یا شومیز با شلوار جین یا کتان و حتی دامن های کوتاه استفاده کنید. شومیز یا بلوز شما می تواند از رنگ های سنتی کریسمس باشد یا می توانید رنگ روشن دیگری را انتخاب کنید.

اگر میخواهید لباسی تهیه کنید که فقط به درد کریسمس نخوره، پس بهتره که از یک پیراهن تا وسط ساق پا بلند استفاده کنید که یقه ای نسبتا بسته داره، البته یقه اسکی نه! با آستین هایی که هم میتونن بلند باشند و هم سه ربع، که در این حالت بهتره پیراهن شما به شدت جذب نباشد. برش های روی شونه لباس میتونن جذابیت بصری ظاهر شما رو افزایش بدن بدون اینکه لباس شما بیش از اندازه باز باشه! از این سبک پیراهن میشه برای بسیاری از مناسبت ها استفاده کرد و نگران بلا استفاده شدن آن دیگر نیستید.

از طرفی هم رنگ های خنثی و یا نود میتونن برای انتخاب یک لباس بی نظیر باشند. مثلا بافتی گشاد و مدل دار که به رنگ سفید است همراه با اکسسوری و جواهرات زیبا که با یک جین قد نود و کفش پاشنه بلند ست شده، ظاهر شم رو منحصر به فرد و در عین حال شیک خواهد کرد. به طوری که ناخواسته هم یک تیپ کژوال اسمارت رو نشون داده اید و هم کمی رسمی شده اید.

برای قضیه ناخن که خب طرح های بسیاری وجود داره که در مطلب پیشین جذاب ترین مدل های لاک و طراحی ناخن ویژه کریسمس رو معرفی کردیم. اما در رابطه با مدل موها باید بگیم که بهتره به هیچ عنوان سراغ شینیون های شلوغ نرید و سعی داشته باشید حتی الامکان از سبک های باز استفاده کنید. در اینجا شما میتونید هم موهای خود را فر کرده و یه گوگولی بودن خاص به چهرتون تقدیم کنید، و هم اینکه موهای خود را صاف و یا حالت دار کنید که در هر شرایط گزینه هایی ایده آل می باشند.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

اگر فضایی که درش این مهمانی برگزار میشه گرم هستش، ایده پیراهن عروسکی تا زانو میتونه شما رو شیک و دخترونه و عروسکی نشون بده که هم با موهایی حالت دار میتونه خوب باشه که رسمی تره و هم با کمی شیطنت کلاه که البته باید بگیم کلاه خیلی ضروری نیست!

فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری به شدت مهمه و میتونه استایل شما رو کامل کنه. پس هر آنچه که در چنته دارید به عنوان اکسسوری کمی رسمی، رو کنید و خود را بیارایید.

اگر مهمونی شما خودمانی و صمیمانه هستش خب چرا که نه، از یک شلوار جین زیبا که میتونه اسکینی باشه و یا مام استایل، به همراه یک پلیور طرح دار قرمز استفاده کنید. میدونید که کریسمس به مانند یلدای ما به قرمز علاقمنده اما هیچ قاطعیتی نیست و شما میتونید هنجار شکن باشید و با رنگی دیگر این مهمونی رو رنگی تر و جانانه تر کنید.

فراموش نکنید که استفاده از کلاه های بامزه بابانوئل هم میتونه یه انرژی کریسمسی طور و باحال تری به خودتون و دیگران القا کنه که این نیز ایده ای پر طرفداره.

جشن کریسمس مانند سایر مناسبت‌ها دارای نمادهای مختلفی می‌باشد. استایل کریسمس را می‌توان با استفاده از اکسسوری‌ها و نمادهای مناسب، کامل نمود. وجود اکسسوری‌های متناسب با کریسمس می‌تواند استایل فرد را به صورت معجزه آسایی جذاب نماید.

عینک یکی از اکسسوری‌هایی است که در استایل کریسمس نقش بسزایی ایفا می‌کند. همچنین کلاه‌های مخروطی شکل که مخصوص بابانوئل است و یا کلاه‌های مخملی به عنوان اکسسوری، مناسب این استایل است. آقایان نیز می‌توانند از کروات‌های مخصوص برای این استایل استفاده نمایند. جوراب‌های ساق بلند و کوتاه و با رنگ های قرمز، سبز با طرح‌های مخصوص جشن کریسمس نیز انتخاب مناسبی برای ایجاد جذابیت بیشتر در استایل‌های کریسمسی هستند.

استایل کریسمس برای دختران و خانم‌ها در انواع طرح‌ها و ایده‌های مختلف موجود می‌باشد. افراد بایستی متناسب با فرم اندام و سایز خود، طرح مناسب را برای جشن کریسمس انتخاب کنند. پیراهن یک استایل متفاوت در کریسمس است که در انواع طرح‌های کوتاه، بلند، آستین کوتاه، آستین‌دار، پوشیده موجود می‌باشد.

همچنین لباس کریسمس دخترانه می‌تواند به صورت یک بلوز بافت باشد. در این صورت می‌توان با یک شلوار یا دامن متناسب با بلوز آن را ست نمود. همچنین برای یک استایل دخترانه در جشن کریسمس می‌توان از لباس بابانوئل به همراه کلاه متناسب با این لباس استفاده کرد.

کریسمس چه لباسی بپوشیم؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید