۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: 55493396

در میان لباس‌های مردانه، تیشرت‌ها محبوبیت زیادی دارند همراه باشید و درباره تیشرت مردانه جدید بدانید.

تیشرت مردانه جدید

به گزارش سلام نو تیشرت به دلیل سادگی، راحتی و قابلیت تنوعی که دارد، یکی از پرکاربرد ترین و متنوع‌ ترین لباس ها برای آقایان است.

استفاده روزمره: تیشرت‌ ها به عنوان یک پوشش روزمره برای فعالیت‌ های روزانه مانند خرید، دید و بازدید با دوستان یا خانواده، گردش در پارک یا حتی در خانه استفاده می‌ شوند.

ورزشی: تیشرت‌ هایی با جنس‌ های خاص که از قابلیت تنفس برای پوست و جذب عرق تولید شده‌ اند، برای ورزش‌ های مختلف مانند دویدن، ورزش‌ های تیمی، باشگاه و یوگا مناسب هستند.

محیط کار : استفاده از تیشرت در محیط کار بستگی به نوع محیط کار، فرهنگ سازمانی و قوانین و مقررات موجود در آن دارد. در بسیاری از محیط‌ های کاری مدرن، پوشیدن لباس‌ غیررسمی یا semi-casual رایج است.

سفر و تعطیلات : پوشیدن تیشرت در سفر و تعطیلات یکی از محبوب‌ ترین انتخاب‌ ها برای بسیاری از مسافران است. تیشرت‌ ها معمولاً سبک، قابل انعطاف و راحت هستند و می‌ توانند برای انواع مختلف فعالیت‌ های تفریحی و سفر مناسب باشند.

تیشرت مردانه مارک

تیشرت مردانه خوب، تیشرتی است که متناسب با سایز شما باشد.

اندازه تیشرت مردانه دارای تنوع است و تیشتر در سایزهای S. M. L. XL. ۲XL. ۳XL موجود می‌باشد.

سایز تیشرت مردانه بر اساس عرض سینه و قد شخص تعیین می‌شود، ضمن آن‌که هنگام خرید، دقیق نگاه کردن به قواره تیشرت، بهترین راهنما برای انتخاب سایز مناسب است.

تیشرت مردانه جدید

برای انتخاب تیشرت مردانه که مناسب سایز بدن شما باشد، باید به نکات زیر توجه کنید. درزهای شانه تی‌شرت باید بر روی لبه‌های شانه شما قرار بگیرد و در برخی تیشرت‌های مردانه ترند شانه تیشرت تا روی بازو نیز قرار می‌گیرد.

آستین تیشرت تا بازوها کشیده شود و اگر بازوهای بزرگی دارید بهتر است از آستین‌های کوتاه‌تر استفاده کنید البته تیشرت‌های لانگ دارای آستین‌های بلندتری هستند و تا آرنج پایین می‌آیند.

در انتخاب قد تیشرت مردانه باید توجه کنید که قد تیشرت مردانه باید به اندازه‌ای باشد که کمربند شما را کاملا بپوشاند.

در موقعیت های متنوعی از تیشرت و پولوشرت مردانه می توان استفاده کرد. معمولا آقایان تیشرت مردانه را در مناسبت های غیر رسمی می‌ پوشند. تیشرت مردانه برای مناسبت ها و محافل دوستانه به دلیل راحتی ای که دارند، انتخاب بسیار خوب و مناسبی هستند.

پوشیدن تیشرت برای انجام فعالیت ‌های فیزیکی همچون پیاده روی یا کوه نوردی موجب پایین آمدن دمای بدن می ‌شود و سریعا رطوبت را جذب و در نتیجه بدن را خشک نگه می ‌دارد. انتخاب پولوشرت برای پوشیدن لباس آستین کوتاه در مناسبت های رسمی است، بهتر گزینه است.

خرید تیشرت مردانه T-shirt

اگر می خواهید تی شرت مردانه بخرید، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که تنوع محصولاتش زیاد باشد. علاوه بر این بسیار مهم است که قیمت مناسب با کیفیت تناسب داشته باشد و بی جهت قیمت های بالایی برای تیشرت هایش در نظر نگیرد.

بنابراین خرید یک تیشرت مردانه، اگرچه به نظر ممکن است یک فرآیند ساده باشد، ولی با توجه به کاربردی که می تواند برایتان داشته باشد به کمی دقت احتیاج دارد تا تجربه خرید خوبی را برای شما رقم بزند.

تیشرت مردانه جدید

انواع جنس تیشرت مردانه

تیشرت‌ها از انواع مختلف مواد و الیاف ساخته می‌شوند. هر یک از این مواد خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی دارد که تاثیر مستقیمی بر راحتی، مدت زمان استفاده، و نحوه مراقبت از تیشرت دارد.

تیشرت پنبه (cotton)

پنبه یکی از پراستفاده‌ترین الیاف در تولید پوشاک، از جمله تیشرت‌های مردانه است. این الیاف طبیعی به دلیل خواص خاص خود در تولید لباس‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین یکی از مزیت های مهم الیاف پنبه این است که، اجازه می‌دهد هوا به راحتی جریان پیدا کند، این ویژگی باعث می‌شود که تیشرت‌های پنبه در روزهای گرم تابستان بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین برای افرادی که پوست حساسی دارند، پنبه معمولاً گزینه خوبی است زیرا به ندرت باعث حساسیت‌های پوستی می‌شود.

تی شرت های پلی‌استر (polyester)

پلی استر از رایج‌ترین الیاف مصنوعی است که در تولید تیشرت‌ها استفاده می‌شود. این الیاف مقاومت بالایی نسبت به چروک‌ شدن دارند و پس از شستشو به سرعت خشک می شوند. ولی در مقایسه با پنبه، به اندازه کافی قابل تنفس نیست. تولید پلی‌استر نسبتاً ارزان‌تر از بسیاری از الیاف طبیعی است، و به همین دلیل محصولات پلی‌استری معمولاً قیمت کمتری دارند. در کل، تیشرت‌های پلی‌استری ممکن است گزینه‌های مناسبی برای ورزش، فعالیت‌های فیزیکی یا هر زمانی که می‌خواهید تیشرتی با دوام و نگهداری آسان داشته باشید.

تیشرت کنفی (Hemp)

الیاف کنف به طور طبیعی قابل تنفس هستند، که باعث می‌شود پوست بتواند به خوبی تنفس کند. همچنین این الیاف به خوبی شکل خود را حفظ می‌کنند و نسبت به برخی دیگر مواد کمتر چروک می‌شوند. تیشرت‌های کنف ممکن است نسبت به الیاف دیگر قیمت بالاتری داشته باشند، اما به دلیل دوام بالای آنها، اغلب ارزش خرید را دارند.

تیشرت مردانه آستین بلند

یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین لباس های مردانه به حساب می آید. این نوع تیشرت به دلیل طراحی ساده و کم زحمت آن همواره محبوبیت زیادی بین مردان داشته است. تیشرت های آستین بلند در انواع رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارند که می توانند با سلیقه های گوناگون هماهنگ شوند.

تیشرت مردانه جدید

تیشرت های آستین بلند به طور معمول از جنس هایی مانند پنبه، کتان و ویسکوز تهیه می شوند که نرمی و دوام مطلوبی دارند. طراحی آستین های بلند و گشاد این تیشرت ها باعث می شود تا به راحتی بتوان آن ها را با انواع شلوارها و جین ها ترکیب کرد.

تیشرت، یکی ازاصلی ترین اجزای لباس ها برای آقایان است که تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی دارد. این نوع لباس از پارچه های کشباف و نخی درست می شود و جزو اصلی ترین بخش استایل آقایان به حساب می آید. انواع تیشرت اسپرت عبارتند از:

تیشرت یقه گرد مردانه

تیشرت یقه گرد برای افراد با صورت کشیده و بلند گزینه مطلوبی به شمار می رود. نوع تی شرت مردانه یقه گرد آستین کوتاه را می توانید با سویشرت در فصل پاییز بپوشید تا استایل جذاب و زیبایی داشته باشید. ترکیب لباس یقه گرد با پیراهن جین نیز، تیپ بسیار زیبایی برای شما خلق می نماید.

تیشرت مردانه یقه هفت

یقه هفت در تی شرت مردانه، یک گزینه بسیار مطلوب برای افراد با شانه های پهن و صورت گرد محسوب می شود. انتخاب تیشرت یقه هفت، بالاتنه بدن را خوش فرم تر و صورت را لاغرتر از حالت عادی نشان می دهد. جنس های ترک اصل و خارجی این لباس، قیمت بالایی قیمت تیشرت مردانه اسپرت مقرون به صرفه دارند اما بسیار با کیفیت هستند است و در صورت تمایل می توان آن ها را خریداری کنید.

تیشرت مردانه یقه دار

اگر دنبال یک لباس رسمی اما خنک برای تابستان می گردید، خرید تی شرت اسپرت و یقه گرد در محافل رسمی اصلاً مناسب نیست. به این خاطر بهترین انتخاب خرید پولیشرت مردانه است. پولوشرت مانند پیراهن مردانه، یقه دارد و به همین حالت برای استایل رسمی تر مناسب است. پولوشرت مردانه را می توانید با شلوارهای کتان ست کنید و استایل کژوال فوق‌العاده جذابی برای خود خلق نمایید.

تیشرت مردانه جدید

برای شروع، نگاهی به انواع مختلف تیشرت‌های مردانه می اندازیم:

  1. تیشرت یقه گرد: یکی از مدل‌های پرطرفدار و مرسوم تیشرت مردانه است. مناسب برای استفاده روزمره و می‌تواند به راحتی با شلوار جین یا کتان ست شود.
  2. تیشرت یقه V : این مدل با یقه‌ای به شکل حرف V طراحی شده است و به خاطر ظاهری جذاب و متفاوت، محبوبیت زیادی دارد.
  3. تیشرت بلند دسته (لانگ‌اسلیو): برای فصول سرد سال مناسب است و به دلیل پوشش بیشتر بدن، گرمی بیشتری ارائه می‌دهد.
  4. تیشرت‌های چاپ‌دار: این مدل‌ها با طرح‌ها و نقوش متنوعی طراحی شده‌اند و برای افرادی که دوست دارند ظاهر متفاوتی داشته باشند، مناسب است.

تیشرت یقه هفت مردانه

نوع دیگر تیشرت، تیشرت یقه هفت است که دارای یقه به شکل حرف انگلیسی V است و چون به عدد هفت خودمان یقه هفت فارسی شبیه است به نام تیشرت یقه ۷ هم نامیده می‌شود.

تیشرت‌های یقه هفت اگر به عنوان لباس زیرین پوشیده شوند دور یقه‌شان مشخص نمی‌شود، بر خلاف آنچه که در مورد تیشرت‌های مردانه یقه گرد دیده می‌شود.

تیشرت یقه هفت برای کسانی که صورت گرد و بالاتنه ی بزرگتری دارند مناسب است زیرا با پوشیدن این نوع یقه، گردن باریک تر و بلند تر از حالت عادی به چشم می‌آید و همچنین صورتتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

تیشرت یقه گرد مردانه

تیشرت یقه گرد مردانه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات برای پوشاک آقایان به شمار می‌رود که با توجه به طرح و رنگ متنوع مناسب برای اکثر تیپ‌های کژوال و اسپرت مردانه می‌باشد.

بدون شک وجود یک تیشرت یقه گرد در کمد لباس هر مرد خوش‌پوش ضروری است.

طرفداران خرید تیشرت مردانه یقه گرد مردانه به این نکته توجه داشته باشند که تیشرت یقه گرد برای افراد با صورت کشیده و بلند گزینه مناسبی است و این نوع یقه سرشانه و بالا تنه را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد بنابراین برای افرادی که بالاتنه‌ی ظریفی دارند انتخاب مناسبی است.

تیشرت مردانه جدید

تیشرت یقه دیپلمات مردانه

برخی از آقایان که علاقه به استایل رسمی‌تر دارند تیشرت یقه دیپلمات مردانه را می‌پسندند که یقه و دکمه دارند که حتی در محیط‌های اداری و کار نیز مناسب است. تیشرت یقه دیپلمات مردانه را علاوه بر اینکه می‌توان با شلوار جین مردانه پوشید

تیشرت مردانه مدل راگبی

این مدل لباس برای ورزشکاران و جوانان بسیار مناسب است و می توانید استایل زیبایی با آن داشته باشید. تیشرت‌ اسپرت راگبی معمولاً یقه‌ای دارند که متفاوت از تیشرت‌های ورزشی دیگر است. بنابراین اگر به دنبال تنوع هستید این مدل تیشرت مردانه جدید برای شما گزینه خوبی است.

تیشرت آستین حلقه ای مردانه

این نوع تی شرت مردانه، آستین ندارد و عضلات و برجستگی های بدن را به خوبی نشان می دهد. ترکیب رکابی مشکی با شلوارک های ورزشی تیره، ست مردانه محبوب آقایان برای باشگاه و ورزش است.

یقه اسکوپ

این طرح نسبتاٌ جدید در تیشرت زنانه کاربرد بیشتری دارد و آقایان کمتر از آن استفاده می کنند. یقه اسکوپ، پایین‌تر از استخوان ترقوه قرار می گیرد و قسمت بالایی سینه را تقریباً نمایان می کند. اگر به دنبال ساخت استایل های خاص هستید، این تی شرت پسرانه اسپرت برایتان گزینه بسیار مناسبی است.

تیشرت جیب دار

این تی شرت در گوشه خود دارای یک جیب است که جنبه تزیینی دارد و کاملاً با رنگ زمینه هماهنگ می شود. جیب‌ها می‌توانند به کاربر امکان نگه‌ داری اقلام کوچک مانند خودکار، گوشی موبایل، کارت‌ها یا دستمال را بدهند.

تیشرت مردانه جدید

طرح دار

انتخاب تی شرت طرح دار کاملاً به سلیقه هر کس وابسته است؛ این تیشرت‌ها با طرح‌های گوناگون نظیر نقاشی‌ها، گرافیک‌ها، مناظر، کاریکاتورها، حروف یا کلمات طراحی شده‌اند.

بنابراین پوشیدن این نوع تیشرت مردانه اسپرت می‌تواند نشان‌دهنده سلیقه شخصی، موضوعات مورد علاقه یا حتی ویژگی‌های شخصیتی هر فردی باشد.

مخمل

Tshirtهای مخمل به واسطه جنس ضخیم‌شان، گزینه بسیار مطلوبی برای فصل پاییز و زمستان محسوب می شوند. همچنین برای کسانی که به دنبال یک سبک شیک و متمایز هستند، تیشرت مخمل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

لانگ یا اور سایز (Oversize)

تیشرت پسرانه اسپرت لشی یا بگی (Oversize) گشاد است و برای استایل خیابانی و اسپرت بسیار مناسب است. تیشرت‌های اور سایز می‌توانند با شلوارهای فیت یا شلوارهای بگ ترکیب شوند ت موجب جذابیت بیشتر ظاهر شود.

تیشرت رینگر مردانه

تیشرت رینگر مردانه، تیشرتی دارای طرح راه راه افقی بر روی پارچه لباس است. تیشرت رینگر مردانه را در استایل روزمره می‌توان استفاده کرد و مناسب افرادی است که وزن مناسبی دارند، زیرا به خاطر داشتن طرح راه‌دار افقی مناسب افرادی که اضافه وزن دارند نیست.

تیشرت مردانه رینگر را در فصل‌های بهار و تابستان بر تن کنید تا علاوه راحتی و خوش پوشی از خنک بودن جنس آن نیز لذت ببرید.

تیشرت مردانه جدید

تیشرت ژاکارد مردانه

تیشرت ژاکارد مردانه از جنس پارچه ژاکارد دوخته شده و پارچه‌های ژاکارد معمولا کمی خشک و آهاردار می‌باشند که دارای طرح‌های مختلفی در بافت خود پارچه هستند. تیشرت ژاکارد مردانه در مقایسه با انواع تیشرت‌های دیگر، مقاومت بیشتری دارند. یکی از بهترین ویژگی‌های تیشرت ژاکارد عدم چروک شدن پارچه آن است و بعد از شستشو به راحتی اتو می‌شود. همچنین تیشرت ژاکارد مردانه به دلیل خنکی و سبکی پارچه مناسب فصل بهار و تابستان می‌باشد.

تیشرت زنبوری مردانه

تیشرت زنبوری از جنیس پارچه زنبوری دوخته شده است و پارچه زنبوری یکی از انواع پارچه هایی است که تماماً الیاف مصرفی در تولید آن، الیاف طبیعی با منشاء گیاهی یعنی الیاف پنبه‌ای می‌باشد. جالب است بدانید که این پارچه از قابلیت جذب آب بالایی برخوردار بوده به همین سبب تیشرت زنبوری مردانه طرفدار زیادی بین آقایان ورزشکار پیدا کرده است. تی‌شرت زنبوری مردانه مناسب برای پیاده‌روی،‌ سفر و فعالیت‌های ورزشی است اما از آنجایی که به خاطر جنس پارچه استایل زیبایی در تن دارد،‌ بسیاری از آقایان به عنوان کاربرد روزمره نیز از تی‌شرت زنبوری مردانه استفاده می‌کنند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید