جای جوش و اسکار با درمان لیزر کم می‌شود از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران بدانید.

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

سلام نو _ سرویس علم و فناوری: برای اینکه بتوانید از لیزر جای زخم بهترین نتیجه را بگیرید باید به عوامل بالا دقت کنید ولی اگر یک کلینیک ویژگی های فوق را نداشته باشید جای زخم شما می تواند عوارض بیشتری را تجربه کند، عوارضی مانند سوختگی پوست، ایجاد لکه های پوستی و انجام هزینه های بیشتر، پس با مراجعه به بهترین مرکز لیزر جای زخم در تهران می توانید از انجام هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

ویژگی‌های مهم در انتخاب مرکز لیزر جای جوش در تهران

انتخاب بهترین مرکز لیزر جای زخم در تهران برای نتیجه گیری عالی از لیزر جای زخم بسیار مهم است به همین دلیل باید مرکز لیزر جای زخمی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • شهرت اعتبار و دارای سابقه
  • ارائه عکس های قبل و بعد بیماران سابق
  • استفاده از دستگاه لیزر مجهز و تجهیزات به روز
  • دارای کادر درمانی متخصص و باتجربه
  • هزینه های منطقی
  • دارا بودن محیط امن و با آرامش

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

بهترین مرکز لیزر جای زخم به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد، هزینه بالاتری نسبت به کلینیک های غیر معتبر دارد، سعی کنید برای لیزر جای زخم از کلینیک های غیر معتبر استفاده نکنید چون باعث انجام هزینه های دوچندان برای شما می شود.

عواملی که در هزینه لیزر جای زخم نقش دارند شامل اندازه جای زخم، تعداد اسکار ها و تعداد جلسات مورد نیاز می شود. پس از انجام لیزر جای زخم، مهم است که نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. حداقل تا ۲۴ ساعت پس از درمان از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض آب خودداری کنید.

پزشک ممکن است پماد آنتی بیوتیک یا سایر کرم ها را برای استفاده در ناحیه تحت درمان تجویز کند. دستورالعمل های آنها را به دقت دنبال کنید و فقط از مقدار توصیه شده استفاده کنید.

درمان های لیزری می تواند پوست را نسبت به نور خورشید حساس تر کند، بنابراین مهم است که از ناحیه تحت درمان با لباس یا یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF ۳۰ یا بالاتر محافظت کنید.

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

به یاد داشته باشید که واکنش پوست هر فرد به لیزر درمانی متفاوت است، بنابراین دستورالعملهای مراقبتی خاص ممکن است بسته به نوع لیزر مورد استفاده، شدت زخمها و سایر عوامل فردی متفاوت باشد.

نوع لیزر درمانی در بهترین مرکز لیزر جای جوش

خدمات لیزر درمانی که در کلینک‌ها و مراکز زیبایی پوست انجام می‌شوند را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم بندی نمود. یکی از آن‌ها لیزر اسکار جوش تخریبی است که به طور کامل، یک لایه از روی پوست را از بین می‌برد. با از بین رفتن این لایه، لکه‌های تیره روی پوست و فرورفتگی‌های آن، کاهش پیدا می‌کنند.

نوع دیگر این روش، لیزر اسکار جوش غیر تخریبی است که با استفاده از اشعه مادون قرمز، برای از بین بردن اسکار جوش اقدام می‌نمایند. در این روش، گرمای به وجود آمده از لیزر باعث تحریک پوست برای کلاژن سازی شده و سلول‌های جدید، جای سلول‌های مرده و آسیب دیده را می‌گیرند.

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

انواع مختلفی از لیزر درمانی وجود دارند که زیر مجموعه این دو مورد قرار می‌گیرند. ما در این قسمت به انواع لیزر اسکار آکنه که در مراکز معتبر لیزر درمانی انجام می‌شود، اشاره می‌کنیم:

۱- لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یک شیوه جدید است که می‌توان از طریق آن اسکار و آکنه‌های ضخیم پوست را از بین برد. در این روش تمامی بافت‌های ناهمواره پوست از بین رفته و تمامی قسمت‌های پوست صاف و یک دست می‌شوند. یکی از اهداف لیزر فرکشنال، از بین بردن رنگ دانه های قهوه‌ای است که در اثر جوش، بر روی پوست باقی مانده‌اند.

این نوع لیزر پوست را برای ساخت کلاژن تحریک نموده و به این صورت، شفافیت و زیبایی بی نظیری برای آن به ارمغان می‌آورد. معمولاً در لیزر فرکشنال، لایه‌های اول و دوم پوست از بین رفته و سلول های جدید شروع به رشد می‌نمایند. برای مشاهده نتایج دقیق و قطعی این روش، باید حداقل یک هفته صبر کنید.

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

۲- لیزر پالسی (IPL)

یکی دیگر از لیزرهایی که در مرکز خدمات درمانی پوست برای از بین بردن اسکار جوش به کار می‌رود، لیزر پالسی است. در این نوع لیزر، نور پالسی شدید و کالیبره شده‌ای را به سطح پوست می‌تابانند. این موضوع باعث می‌شود که رنگ‌ دانه‌های قرمز و قهوه‌ای پوست، به سرعت شناسایی شوند. سپس این اشعه لیزر به لایه های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و به طور کلی منشاء اصلی مشکلات پوست را از بین می‌برد. معمولاً نتایجی که در این روش به دست می‌آیند، پس از گذشت ۳ الی ۶ هفته قابل مشاهده هستند.

۳- لیزر PDL

یکی دیگر از روش‌های مفید و موثر برای از بین بردن اسکار جوش، لیزر PDL است. در این شیوه، از یک پرتو نور متمرکز برای از بین بردن سلول‌های آسیب دیده پوست استفاده می‌نمایند. نوری که از این لیزر ساطع می‌شود، انرژی گرمایی فراوانی به وجود آورده و تمامی لکه‌ها و فرو رفتگی‌هایی که از جای جوش روی پوست باقی مانده است را بهبود می‌بخشد. معمولاً یک تا سه جلسه درمان با استفاده از لیزر PDL کافی است.

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

البته فراموش نکنید که اگر التهاب روی پوست شما زیاد باشد، پس از گذشت ۱۲ هفته می‌توانید نتایج حاصل از لیزر درمانی را مشاهده کنید.

۴- لیزر Smoothbeam

لیزر Smoothbeam یکی از موثرترین شیوه‌های درمانی برای از بین بردن جای جوش است. در این روش، غدد چربی که در لایه‌های بالایی پوست قرار دارند، هدف گرفته می‌شوند. با استفاده از این نوع لیزر، می‌توان این غدد چربی را کوچک نمود و به این صورت، جوش و اسکار جوش را درمان کرد. بررسی‌ها نشان دهنده آن است که این نوع لیزر درمانی، به پوست برای افزایش کلاژن سازی، کمک فراوانی می‌نماید.

۵- لیزر اربیوم

لیزر اربیوم یکی از زیر مجموعه‌های لیزر تخریبی به شمار می‌رود. در این شیوه می‌توان با استفاده از گرمای به وجود آمده در اثر لیزر، پوست را برای کلاژن سازی تحریک نمود. همچنین بسیاری از رنگ دانه‌های پوستی توسط لیزر اربیوم از بین می‌روند و شما شاهد یک پوست صاف و شفاف خواهید بود. معمولاً پس از گذشت دو الی سه هفته پس از درمان، می‌توانید اثرات این روش نوین و کارآمد را مشاهده نمایید.

بهترین مرکز لیزر جای جوش در تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید