بهترین دستگاه لیزر موهای زائد دارای خصوصیاتی است. برای انجام لیزر موهای زائد نوع دستگاه لیزر بسیار حائز اهمیت است. برای آشنایی با دستگاه مناسب لیزر موهای زائد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر امروزه یکی از مهمترین نکاتی است که برای افرادی که میخواهند لیزر موهای زائد انجام دهند ضروری است. دستگاه های لیزر متفاوتی در ایران استفاده می شود که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که امروزه در جهان افراد بسیار زیادی وجود دارند که به دنبال بهترین راه  برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند، اما در این میان سوال به وجود می آید که اصلاً بهترین روش برای این کار چیست و در پاسخ باید بیان کنیم لیزر موهای زائد بدن می تواند مناسب ترین راهکار برای شما باشد که اکثر افراد سعی می کنند روش های مختلف و متفاوتی را برای از بین بردن موهای اضافی و زائد بدن استفاده نمایند، اما تجربیات نشان داده که در بین تمامی روش ها لیزر مو می تواند بهترین و آسان ترین روش باشد و هر فردی که برای اولین بار این روش را به کمک بهترین دستگاه لیزر تجربه کند به راحتی طرفدار آن خواهد شد.

ممکن است بسیاری با این سوال روبرو شده باشند که چگونه می توان فهمید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن چیست؟ در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با این مورد نکاتی را بیان کنیم، دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها ما را همراهی کنید.

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

لیزر موهای زائد بدن 

همانطور که در نکات فوق نیز اشاره کردیم یکی از موثر ترین و آسانترین روش جهت خلاصی از دست موهای زائد بدن، لیزر آن ها می باشد که البته این کار تنها در کلینیک های معتبر پوست و مو انجام خواهد شد چرا که به مهارت و تجربه متخصص احتیاج دارد.

در حالت کلی لیزر موهای زائد بدن به این صورت است که با استفاده از دستگاه‌های مختلف لیزر مو، امواج های مخصوص با طول موج خاص را به پوست بدن می تابانند که این مورد در نهایت تخریب مو را به دنبال دارد، بدون اینکه پوست و مو اطراف محل مورد نظر دچار هرگونه آسیبی شود.

جهت انجام لیزر موهای زائد بدن، دستگاه ‌های مختلفی اختراع شده که هر یک دارای کاربرد و کارایی مخصوص و منحصر به فرد خود می باشند، همچنین هر یک دارای یک سری مزایا و معایب هستند که قصد داریم در ادامه برای شما آن ها را بیان کنیم.

نکاتی در رابطه با دستگاه لیزر

این امکان فراهم است تا هر قسمتی از بدن که دارای موهای زائد می باشد را به راحتی لیزر کنید.

بیشتر متقاضیانی که برای لیزر موهای زائد بدن خود مراجعه می کنند خانم ها هستند، اما به این معنی نیست که تنها خانم ها امکان استفاده از روش لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن را دارند. این خدمات شامل آقایان می شود و نتیجه مناسبی می گیرند.

هنگام مراجعه طول موج های مختلف و لازم برای دستگاه لیزر تنظیم خواهد شد تا از این طریق به فولیکول‌های مو برسند و بتواند به راحتی از رشد مجدد آن ها جلوگیری کند و در یک بازه زمانی مشخص به طور کلی تمامی موهای زائد را از بین ببرد.

بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

همانطور که می دانید دستگاه های لیزر دارای اشعه هستند و این اشعه ها تا عمق ۴ الی ۵ میلیمتری پوست نفوذ خواهد کرد و این امکان فراهم است تا با از بین بردن فولیکول های مو ساقه ی آن را نیز به طور کامل ضعیف کنند و در نهایت تا مدت زمان طولانی هیچ موی اضافی در ناحیه لیزر شده مشاهده نمی کنید.

به خوبی از این موضوع اطلاع دارید که موهای زائد بدن تمام افراد در یک بازه زمانی مشخص و البته مختلف رشد می ‌کند و با در نظر گرفتن این موضوع نیز لازم است که در چندین جلسه متوالی البته با فواصل زمانی در نظر گرفته شده توسط پزشک با بهترین دستگاه لیزر موها را لیزر کرده و از بین ببرید.

البته در این میان مواردی همچون جنس و رنگ پوست و نوع جنس رنگ موی فرد نیز نقش بسیار مهمی برای انتخاب دستگاه مخصوص و دریافت بهترین نتیجه از بهترین دستگاه لیزر تاثیر دارد.

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟


در زیر به بررسی دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار میرسیم:

دستگاه لیزر الکساندرایت


در حال حاضر این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان می باشد این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد می باشد، این دستگاه با هر نوع پوست و مویی سازگاری لازم را دارد و دارای نور مرئی و طول موج 755 نانومتر می باشد همچنین دارای سیستم خنک کننده و کلینگ بسیار قوی نیز می باشد که برای جلوگیری از سوختن پوست شما در هنگام فرآیند لیزر بسیار کارآمد است.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

این دو دستگاه نیز جزو پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های حال حاضر جهان هستند که انقلابی در نوع خود می باشند چه از نظر تکنولوژی و چه از نظر کیفیت، مزیت این دستگاه بر رقبای دیگر خود این است که تمامی تکنولوژی 3 دستگاه الکساندرایت،Nd:YAG و دایود را در خود جای داده است یعنی هر 3 طول موج دستگاه های نامبرده شده را دارد، اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید و یا پوست تیره و برنزی دارید این دستگاه با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و موی شما می تواند به راحتی موهای زائد شما را از بین ببرد.

با ترکیب 3 طول موج متفاوت این دستگاه می تواند به بهترین نحو ممکن به ساختار و عمق پوست شما نفوذ نماید تا موهای زائد شما را از بین ببرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

سه طول موج به اختصار شامل موارد زیر هستند:

  • تکنولوژی Alex  (طول موج دستگاه الکساندرایت): دارای طول موج 755 نانومتر می باشد که انرژی و قدرت بالاتری را به پوست منتقل می کند که برای پوست و موهایی با رنگ های مختلف بسیار مناسب می باشد.

  • تکنولوژی Speed  (طول موج دستگاه دایود): دارای طول موج 810 می باشند که این قابلیت را دارد بیشتر در پوست نفوذ کند و بتواند فولیکول مو را تخریب نماید، سطح مقطع برزگی را در زمان لیزر پوشش می دهد بنابراین سرعت بالایی را در زمان درمان به بیمار ارائه می کند.

  • تکنولوژی YAG (طول موج دستگاه Nd:YAG ): دارای طول 1064 نانومتر که عمیق ترین نفوذ در پوست را انجام میدهد که بهترین گزینه برای پوست های تیره و یا کسانی که مایل هستند بعد از برنزه کردن یا سولار رفتن لیزر موهای زائد را انجام دهند.


درد لیزر موهای زائد در این دو دستگاه چقدر می باشد؟


این دو دستگاه از تکنولوژی تابش و کولینگ منحصربفردی استفاده می شود که علاوه بر اینکه اشعه لیزر به بهترین نحو به پوست شما نفوذ می کند و فولیکول مو را تخریب می کند، ولی به بافت های اطراف و عصب های اطراف فولیکول هیچ آسیبی نمی رساند و عملا دردی شما حس نخواهید کرد.

دستگاه لیزر دایود


دستگاه لیزر دایود دارای طول موج 800 نانو متر برای از بین برن موهای زائد می باشد ، میزان جذب شدن طول موج این دستگاه در ملانین پوست به نسبت دستگاه الکساندرایت کمتراست اما عمق نفوذ بیشتری دارد یکی از ویژگی های مهم این دستگاه این است که با پوست ما ایرانی ها سازگاری خوبی دارد همچنین دستگاه دارای تنظیماتی می باشد که برای از بین بردن موهای زائد برای پوست های تیره هم مناسب می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به خنک کردن سطحی پوست در زمان لیزر نیز اشاره کرد.


دستگاه IPL


این دستگاه مناسب برای موهای تیره و پوست های روشن می باشد، در این دستگاه از فلش لامپ های زنون استفاده شده که کاربرد های مختلفی بر روی پوست دارد، تکنسین دستگاه باید مناسب ترین فیلتر را برای بهترین نتیجه بر روی پوست شما انتخاب کند. از این دستگاه برای جوانسازی پوست و رفع لکه نیز استفاده می گردد، اما یکی از کم خطر ترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد می باشد که بوسیله گرما و بدون هیچ سوختگی( اکر متخصص لیزر شما با تجربه باشد) موهای زائد شما را از بین می برد. در آخر این نکته نیز باید ذکر گردد اگر خواهان استفاده از این روش هستید باید کلینیک بسیار معتبری انتخاب کنید چون اکر به طور مناسب از این دستگاه استفاده نشود احتمال سوختگی وجود دارد.


لیزر Nd:YAG


این دستگاه لیزر یکی از بهترین و موثرترین دستگاه های حال حاضر برای افراد با پوست تیره می باشد، طول موج های این لیزر دارای پرتویی با مادون قرمز بیشتری است که ملانین پوست را نادیده گرفته و فقط به دنبال فولیکول های موی شماست تا آن ها را از بین ببرد. از این لیزر بیشتر اوقات برای از بین بردن خالکوبی، هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پوستی استفاده می گردد اما برای از بین بردن موهای زائد نیز کارائی دارد. در این نوع لیزر ابتدا به پوست لوسیونی زده می شود که دارای کربن می باشد این لوسیون به فولوکیل های شما نفوذ می کند و پس از آن طول موج های لیزر Nd:YAG جذب می شود که باعث از بین رفتن مو می گردد. البته که این دستگاه به نسبت دستگاه های دیگر ممکن است برای بیمار ناراحتی بیشتری در پوست ایجاد کند.

قطعاً زمانی که برای لیزر موهای زائد بدن و صورت اقدام می کنید تمامی تحقیقات خود را در این باره انجام داده اید و به این نتیجه رسیده اید که استفاده از بهترین دستگاه لیزر می تواند راهکار مناسبی برای خلاصی از دست تمامی موهای زائد باشد. حالا نکته بسیار مهم و حیاتی که وجود دارد انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد می باشد که دارای بهترین دستگاه لیزر هستند تا هم از نظر قیمت و عدم رشد دوباره موها اطمینان پیدا کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر باید بتواند از قدرت نفوذ بالایی برخوردار باشد و در صورت داشتن این قابلیت امکان از بین بردن موهای زائد ضخیم نیز فراهم شده و این نکته برای تمامی افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

بدون درد و هر گونه سوختگی: شاید بسیاری از شما از افراد مختلف شنیده باشید لیزر موهای بدن بسیار دردناک است و حتی امکان ایجاد سوختگی روی بدن نیز وجود دارد. این موضوع شامل دستگاه هایی می ‌شود که در گذشته پیشرفته نبودند، اما امروزه با توجه به پیشرفتی که در تمامی زمینه ها رخ داده، کلینیک های زیبایی سعی می کنند بهترین دستگاه لیزر را در اختیار داشته باشند تا این گونه رضایت متقاضیان را به بهترین نحو ممکن جلب کنند.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با بهترین دستگاه لیزر مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و در پایان نیز باید یادآور این موضوع شویم که حتماً برای انجام خدمات از بین بردن موهای زائد بدن و صورت به کلینیکی مراجعه کنید که کاملاً شناخته شده و معتبر و همچنین از سابقه بسیار درخشانی در این زمینه برخوردار باشد. برای این کار نیز پیشنهاد می دهیم در وهله اول تحقیقات لازم را انجام دهید و از افراد مختلف در رابطه با مرکز مورد نظر سوال های مورد نظر را بپرسید. همچنین مرکز مدنظر باید مناسب ترین هزینه ممکن را از شما دریافت کند. 

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید