از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر نحوه اقامت است، از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ارومیه بیشتر بدانید.

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ارومیه

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر در سفر به ارومیه به دنبال اقامت در محلی لوکس و فول امکانات نیستید و همه چیز را در سطح متوسط می پسندید، به دنبال رزرو بهترین هتلهای اقتصادی ارومیه باشید. در همین راستا به معرفی چند هتل بهتر و مقرون به صرفه می‌پردازیم.

هتل‌های سه ستاره و اقتصادی ارومیه

هتل کارا

هتل سه ستاره کارا یکی از جدیدترین و البته بهترین هتل ۳ ستاره ارومیه محسوب می شود که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این هتل دارای ۸ طبقه و ۳۰ اتاق و سوئیت شیک و بسیار تمیز می باشد که مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان و راحت به جاهای دیدنی ارومیه مانند پارک جنگلی شیخ تپه، مسجد جامع، بازار سنتی، کلیسای ننه مریم و مراکز مهم شهر مانند دانشگاه و بیمارستان اشاره نمود.

هتل سه ستاره کارا ارومیه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده و خدمات و امکاناتی نظیر پارکینگ، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ، خانه داری اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مسافران فراهم می کند.

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ارومیه

آدرس: ارومیه، خیابان شیخ تپه، ابتدای خیابان جنگل، روبروی مجتمع مسکونی نگین

هتل مروارید

یکی دیگر از هتل های ارومیه هتل سه ستاره مروارید است. این هتل در سال ۱۳۷۶ ساخته شده و در سال ۱۳۸۷ تحت عملیات بازسازی قرار گرفت. موقعیتی که این هتل دارد برای بسیاری از مسافرین جذاب و فراموش نشدنی ظاهر شده است. هتل مروارید در کنار رودخانه اصلی ارومیه یا رودخانه شهر چایی قرار گرفته و چشم اندازی بسیار زیبا برای افرادی که در اتاق های این هتل اقامت کرده اند فراهم کرده است.

هتل مروارید ۳۵ اتاق دارد و تمامی اتاق ها نیز به امکانات رفاهی مجهز شده اند و از این نظر مسافرین می توانند روزها و ساعاتی فراموش نشدنی را در این هتل تجربه کنند. علاوه بر تمام این موارد دسترسی به مهم ترین و دیدنی ترین جاهای شهر ارومیه از جمله مزیت ها و امتیازاتی که اقامت در این هتل می تواند برای مسافرین به همراه داشته باشد.

با رفتن به کنار رودخانه و قدم زدن می توانید سفر خود به این شهر را از آنچه که هست به یادماندنی تر کنید.

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ارومیه

هوای خنک این منطقه برای بسیاری از گردشگران و مسافرین دلچسب و دوست داشتنی به نظر می رسد. این هتل در خیابان پاسداران، رو به روی پارک ساحلی جنب خانه جوان قرار گرفته است.

هتل‌های مقرون به صرفه در ارومیه

هتل بهار ارومیه

از دیگر هتل های ارومیه هتل بهار ارومیه است. این هتل نیز یک هتل ۲ ستاره بوده و خدمات و امکانات قابل قبولی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. این هتل در ۵ طبقه ساخته شده و ۱۰ سوییت دارد. هتل بهار در مرکز شهر ارومیه واقع شده و به همین دلیل دسترسی به تمام مراکز مهم و مراکزی که به عنوان آثار گردشگری مطرح هستند بسیار راحت و بی دردسر خواهد بود.

اغلب مکان های تاریخی و تفریحی در کمترین فاصله نسبت به این هتل قرار گرفته اند و این یکی از بارزترین و مهم ترین مزیت های اقامت در هتل بهار به شمار می رود.

در تمامی اتاق های این هتل امکانات رفاهی به خوبی آماده شده و تمامی اتاق ها بسیار تمیز و به بهترین شکل ممکن دیزاین شده اند.

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ارومیه

کافی شاپ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال و اینترنت پرسرعت از جمله مهم ترین امکاناتی است که در این هتل برای رضایت مسافرین در حال ارائه شدن است.

هتل ماه کیمیا

با توجه به نظر مسافران قطعا بهترین هتل دو ستاره ارومیه هتل ماه کیمیا می باشد که در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده است. این هتل یک طبقه در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و با ۲۰ باب واحد اقامتی از مسافران میزبانی می کند. هتل ماه کیمیا به نسبت سایر هتل های ارومیه از امکانات و خدمات کمتر و البته قیمت ارزانتری برخوردار است. همین امر موجب شده این هتل به عنوان بهترین هتل ارومیه برای افرادی که سفری اقتصادی را مد نظر دارند شناخته شود.

از مهمترین خدمات و امکانات هتل ماه کیمیا به عنوان بهترین هتل ۲ ستاره ارومیه می توان به پارکینگ، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، باربری، خانه داری، فضای سبز و صرافی اشاره نمود.

آدرس: ارومیه، ابتدای خیابان طالقانی

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه ارومیه

هتل دریا

هتل دریا یکی از هتل‌های دوستاره اقتصادی ارومیه و کشور است که از امکانات مناسب و مطلوبی برخوردار است. این هتل در مجاورت مرکز خرید، حمل و نقل عمومی وکلیسای حضرت مریم و دیگر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری شهر قرار گرفته است.

امکانات هتل: آسانسور، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه، رستوران، اینترنت، پارکینگ

آدرس: ارومیه، خیابان امام، خیابان طرزی

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید