هتل‌ های بندرعباس از جمله هتل خلیج فارس بندرعباس، هتل هما بندرعباس و هتل هرمز بندرعباس امکانات عالی و خدمات متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

اتاق ۲ تخته هتل هما بندرعباس

بندرعباس، شهری گردشگری در جنوب ایران است که با ظرفیت‌های گسترده گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی، به یکی از شلوغ‌ترین شهرهای گردشگری ایران تبدیل شده است. هتل‌ های بندرعباس نیز با توجه به محبوبیت و توریستی بودن این شهر، با بهترین امکانات و استانداردها ساخته شده‌اند. این شهر توریستی زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرایی از انبوه گردشگران در طول سال دارد.

هتل‌ های بندرعباس از هتل های لوکس و شیک تا مهمانپذیرهای با قیمت مناسب‌تر وجود دارند. هتل‌ های ۵ ستاره و پرطرفدار این شهر مانند هتل خلیج فارس بندرعباس، هتل هما بندرعباس، هتل هرمز بندرعباس و... امکانات عالی و خدمات متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. در صورت تمایل به اقامت در مرکز شهر، هتل های اطراف بلوار امام خمینی مناسب هستند؛ همچنین در صورت تمایل برای دسترسی آسان به ساحل و جاهای دیدنی بندرعباس هتل های اطراف بلوار طالقانی بهترین گزینه‌ محسوب می‌شوند.

رزرو هتل بندرعباس بهترین و آسان‌ترین راه برای اقامت در هتل است و شما به راحتی می‌توانید در یکی از بهترین هتل های بندرعباس با امکانات مورد نظرتان اقامت کنید. به طور کلی، با مراجعه به هتل های بندرعباس، می‌توانید تجربه‌ای لذت بخش از اقامت در شهری زیبا و پرطرفدار را داشته باشید.

قیمت هتل های بندرعباس چقدر است؟

یکی از اصلی‌ترین مسائل هنگام رزرو هتل های بندرعباس هزینه یک شب اقامت است. برای قیمت هتل های بندرعباس نمی‌توان نرخ ثابتی را مشخص نمود و باید به عوامل مختلفی مانند ستاره هتل مورد نظر، میزان تقاضا برای رزرو هتل، مدت زمان اقامت، تاریخ رزرو هتل، شرایط آب و هوایی، تعطیلات و غیره نیز توجه نمود. مهمانان گرامی می‌توانند برای اطلاع از هزینه هر یک از هتل های بندرعباس با جستجوی نام هتل، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنند.

معرفی هتل هما بندرعباس

اتاق ۲ تخته تویین هتل هما بندرعباس
اتاق ۲ تخته تویین هتل هما بندرعباس

برای رزرو هتل های بندرعباس می‌توانید روی هتل هما هم حساب کنید. هتل پنج ستاره هما بندرعباس، یکی از هتل های لوکس و با سابقه معتبر در شهر است که در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. با داشتن ۱۷۸ اتاق و سوئیت زیبا و مجهز، همراه با چشم‌انداز فوق‌العاده از دریا، این هتل بسیار معروف است.

هتل هما که یکی از هتل های لوکس بندرعباس است با موقعیت بسیار عالی در بلوار پاسداران واقع شده و فاصله کوتاهی تا ساحل خلیج فارس دارد. در اطراف هتل، مراکز خرید، اسکله‌ها، موزه‌ها، معابد هندو، پارک‌های ساحلی، موزه مردم‌شناسی خلیج فارس ، حمام گله داری، مجتمع تجاری سیتی سنتر، بازار قدیم بندرعباس، پارک غدیر و مجتمع تجاری ستاره جنوب به راحتی قابل دسترسی هستند.

امکانات و خدمات هتل هما بندرعباس

هتل هما با امکاناتی عالی همواره به مهمانان خود اقامتی لوکس ارائه می‌دهد. از جمله امکانات عمومی هتل، پارکینگ، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در باغچه‌ای زیبا و فضایی بسیار دلنشین، امکاناتی همچون استخر فضای باز، تراس عمومی، مسیر پیاده‌روی و میز و صندلی موجود است.

علاوه بر این ویدئو کنفرانس، سالن‌های کنفرانس، جلسات کاری، تالار عروسی و سالن‌های چند منظوره از جمله امکانات مهم هتل برای جلسات و همایش‌های مختلف هستند. همچنین امکاناتی نظیر خدمات بیدارباش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، فکس، اتاق چمدان و خشکشویی نیز در هتل قابل دسترسی هستند. ناگفته نماند هتل هما با داشتن اتاق‌های مجهز به امکانات مخصوص مانند ویلچر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در لابی، نمای دریا و شهر، راحتی در لابی، مبل و کارکنان مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی، شرایط مناسبی را برای اقامت راحت و لذت‌بخش مهمانان فراهم می‌کند.

از طرفی در این هتل، رستوران‌های مجلل با ظرفیت‌های مختلف وجود داشته که جایگاه ویژه‌ای در بین رستوران‌های شهر دارند. رستوران ستاره دریایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر با محیطی رویایی و با دیدی فوق‌العاده از دریا، مناسب برای شام و شب‌های خاطره‌انگیز است. رستوران مرجان، با ظرفیت ۲۰۰ نفر، با سرویس‌دهی صبحانه، ناهار و شام، در تمامی وعده‌های غذایی، به مهمانان خود پاسخگویی می‌کند. همچنین کافی‌شاپ و چایخانه سنتی ساحلی در این هتل قابل دسترسی هستند.

هتل هما بندرعباس چه امکاناتی دارد؟

هتل هما بندرعباس یکی از دو هتل ۵ ستاره شهر بندرعباس است. این هتل ۵ ستاره در نزدیکی سواحل زیبای خلیج فارس قرار دارد. هتل هما بندرعباس متعلق به گروه هتل های هما است. این هتل دارای ۱۷۶ واحد اقامتی متنوع است. چشم انداز اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا، شهر و فضای سبز اطراف هتل است.

این هتل دارای چندین واحد پذیرایی است. رستوران ستاره دریایی یکی از رستوران های این هتل است که در محوطه باغ هتل قرار دارد. در کنار این رستوران یک چایخانه سنتی نیز قرار دارد. رستوران و کافی شاپ مرجان نیز دیگر رستوران این هتل است که در طبقه همکف هتل قرار دارد.

هتل هما بندرعباس دارای یک استخر روباز در فضای باز است. در محوطه باغ هتل فضایی برای نشستن مهمانان تعبیه شده است. این هتل دارای یک زمین تنیس نیز است. هتل هما بندرعباس همچنین دارای یک سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰۰ نفر برای میزبانی از همایش های مختلف است.

از دیگر امکانات هتل می توان به آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، کتابخانه و نمازخانه اشاره کرد.

برای رزرو هتل هما بندرعباس با بهترین قیمت، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.iranhotelonline.com/bandar-abbas-hotels/هتل-هما/

هتل خلیج فارس بندرعباس

نمای بیرون هتل خلیج فارس بندرعباس
نمای بیرون هتل خلیج فارس بندرعباس

یکی از هتل های ارزان بندرعباس هتل خلیج فارس است؛ البته نسبت به یک هتل پنج ستاره. در سال ۱۳۸۳، هتل پنج ستاره خلیج فارس در بندرعباس با مساحتی برابر با ۹۸۰۰۰ مترمربع افتتاح شد. این هتل به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و امکانات، در سال ۱۳۹۹ مورد بازسازی قرار گرفت. با ۶ طبقه و ۱۵۵ اتاق و سوئیت با تمامی امکانات رفاهی، هتل خلیج فارس یکی از محبوب‌ترین واحدهای اقامتی در منطقه است.

این هتل در کیلومتر ۱۳ اتوبان شهید رجائی قرار دارد و از بندرعباس ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. نزدیکی به اسکله‌های بندر از جمله بندر شهید رجایی، موقعیت بسیار مناسبی برای هتل فراهم کرده است. این هتل در منطقه‌ای ویژه صنایع معدنی و فلزی بندرعباس قرار دارد و به همین دلیل دسترسی آسانی به نزدیک‌ترین کارخانه‌های صنعتی بندر از جمله فولاد هرمزگان، آلومینیوم المهدی، فولاد صبا و صنایع کشتی سازی، برای مسافران تجاری و کارآفرینان نیز فراهم است.

امکانات و خدمات هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس با امکانات برتری همچون استخر، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و راهروهای طبقات، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه‌خوری، سالن آمفی‌تئاتر، تالار عروسی و سالن چند منظوره، برای رزرو هتل در بندرعباس پیشنهاد مناسبی است.

هتل خلیج فارس بندرعباس از امکاناتی مانند باغچه، فضای باغ در هتل، فضای سبز، مسیر پیاده‌روی، آلاچیق در محوطه، حوض آب، تخت سنتی و میز و صندلی برای ارائه خدمات به میهمانانش بهره می‌برد. امکانات رفاهی هتل نیز شامل حمام ترکی، اسپا، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، ماساژ و امکانات خاص برای معلولین نیز در هتل خلیج فارس بندرعباس قابل دسترسی هستند.

در این مقاله درباره هتل های بندرعباس صحبت کردیم. برای بررسی قیمت هتل های بندرعباس باید از طریق وبسایت‌های رزرواسیون هتل اقدام کنید. برای مثال می‌توانید از وبسایت معتبر ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) هتل های بندرعباس را مشاهده کنید و مناسب ترین هتل برای شرایط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

آدرس وبسایت: https://www.iranhotelonline.com/

شماره تماس: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

آدرس: جزیره کیش - مجتمع اداری دیپلمات - مرکز شهر - طبقه ۱ - واحد ۱

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید