۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 55417143

همدان دیدنی و زیبا است به همین دلیل اقامت در آن لذت‌بخش توصیف می‌شود، با ما همراه باشید و بدانید بهترین هتل‌های همدان کجاست.

بهترین هتل‌های همدان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: همدان، این شهر تاریخی و باستانی با داشتن جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و بافت تاریخی و مکان های تفریحی یکی از شهرهای ایران است. برای اینکه از سفرتان تجربه لذت بخشی داشته باشید، ابتدا لازم است که بهترین هتل های همدان را بشناسید و سپس براساس هدف و نیاز خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

کیفیت خوب هتل‌های همدان

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر یقینا بهترین هتل در همدان است که نه تنها در ضلع غربی آن، آرامگاه باباطاهر را می بینید بلکه تمام جاذبه های گردشگری هم در نزدیکی شما هستند. این هتل سال ۱۳۹۸ پیش بازسازی شده و ۳ لابی مجزا برای آن در نظر گرفته شده است. هتلی ۴ طبقه با ۱۳۰ اتاق و ظرفیت ۱ تا ۶ نفره است. شما می توانید برای اقامت رؤیایی خود سوئیت های ۴ نفره لاکچری و ۶ نفره امپریال را رزرو کنید. پارکینگ هتل باباطاهر با ظرفیت ۳۰ خودرو (رایگان) و رستوران هگمتانه با ظرفیت ۱۸۰ نفر و استخر ویژه مهمانان با نرخ نیم بها تنها بخشی از خدمات این هتل هستند.

بهترین هتل‌های همدان کجاست؟

این هتل که توانسته به واسطه امتیازهای مثبت کسب شده لقب بهترین هتل همدان از نظر مردم را بگیرد، دارای اتاق هایی با امکانات کامل است. امکانات کلی هتل نیز شامل آسانسور، سالن ورزشی، تاکسی سرویس اختصاصی، فضای سبز، اینترنت رایگان، فروشگاه و آرایشگاه، آتلیه اختصاصی، پرداخت ویزا، خدمات معلولین، سالن کنفرانس، خشکشویی، جکوزی و کتابخانه است.

آدرس هتل باباطاهر همدان: آرامگاه باباطاهر – ضلع غربی آرامگاه

در کنار هتل لوکس باباطاهر همدان که یقینا جزو بهترین هتل ها قرار دارد، هتل های ۴ ستاره این شهر نیز با امکانات عالی و دسترسی بی نظیر خود به تمامی جاذبه های گردشگری، اوقات خوشی را برای شما فراهم خواهند کرد.

هتل پارسیان بوعلی همدان

هتل پارسیان بوعلی بهترین هتل همدان با ۴ ستاره کیفی است که در واقع یکی از هتل های زنجیره ای پارسیان در کشور است. این هتل ۲ طبقه با ۳۶ اتاق، در بین دو باغ بسیار زیبا و سرسبز احاطه شده که منظره چشم نوازی از داخل اتاق به شما می دهد. هتل ۴ ستاره پارسیان بوعلی علاوه بر اینکه از تمامی امکانات رفاهی برخوردار است، نزدیک به جاذبه های گردشگری زیادی هم هست.

بهترین هتل‌های همدان کجاست؟

اتاق های هتل پارسیان بوعلی در ظرفیت ۱ تا ۴ نفره هستند. پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو (رایگان) و رستوران پارسه با ظرفیت ۱۲۰ نفر و همچنین استخر روباز تابستانه رایگان بخشی از مهمترین خدمات این هتل است. تمامی اتاق ها از امکانات کامل برخوردار هستند. امکانات کلی هتل بوعلی همدان نیز شامل اتاق بازی، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، نمازخانه، پله اضطراری، فضای سبز، تاکسی سرویس اختصاصی، خشکشویی، اتاق چمدان، سالن اجتماعات و پارک کودک هستند.

آدرس هتل پارسیان بوعلی همدان: خیابان بوعلی سینا، نرسیده به میدان جهاد

امیران و کتیبه از بهترین هتل‌های همدان

هتل بین المللی امیران همدان

هتل چهار ستاره امیران با ۵۵ سوئیت اقامتی و در ۵ طبقه، یکی از بهترین هتل‌ های همدان است. این هتل زیبا، همانند شهری که در آن واقع شده است، سازه‌ای تاریخی دارد و آجربه‌آجر آن یادآور ایران باستان است. از دیگر مزیت‌های این هتل این است که در بلندترین نقطه شهر قرار گرفته است و دو چشم‌انداز بی‌نظیر در اختیارتان می‌گذارد. از یک سو می‌توانید ارتفاعات کوه الوند را پیش چشم داشته باشید و از سوی دیگر شهر زیبای همدان را.

بهترین هتل‌های همدان کجاست؟

این هتل نوساز دارای امکانات و تجهیزاتی مدرن و به‌روز است که آسایش و رفاه هر چه تمام‌تر شما را فراهم می‌کند. از تجهیزات آن می‌توان به تلویزیون، صبحانه سلف سرویس، یخچال، تخت خواب، مینی‌بار، صندوق امانات، کتری برقی، اینترنت رایگان، استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی اشاره کرد.

به‌علاوه سوئیت‌های لاکچری و فوق لوکس این هتل می‌توانند لذت شبی به‌یادماندنی را برایتان به ارمغان بیاورند. همین طور سالن‌های پذیرایی ۸۰۰ نفره آن بهترین گزینه برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم جشن و پایکوبی است. این هتل در بلوار بعثت شهر همدان واقع شده است.

هتل کتیبه همدان

یکی دیگر از بهترین هتل های همدان، هتل کتیبه همدان است. این هتل در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است. و با مساحتی بالغ بر ۵۲۰۰ متر و در ۴ طبقه بنا شده است و ۳۱ واحد اقامتی لوکس و لاکچری با امکاناتی کامل و بی‌نظیر دارد. هتل کتیبه در بهترین نقطه آب‌ و هوایی همدان و در روبه‌روی ارتفاعات واقع شده است. از بهترین مزیت‌های این هتل می‌توان به رستوران ایتالیایی آن که از با کیفیت‌ترین رستوران های همدان است، اشاره کرد.

بهترین هتل‌های همدان کجاست؟

این رستوران با مهمان‌کردن شما به خوش‌مزه‌ترین غذاهای ایتالیایی، طعم سفرتان را ماندگارتر می‌کند. اگر این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کردید، حتماً شبی را در روف گاردن سرسبز و رؤیایی آن با آب‌وهوای کم‌نظیرش سپری کنید و از منظره کوه‌های روبه‌رویتان لذت ببرید.

مراکز گردشگری نزدیک به هتل کتیبه: آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان، تپه باستانی، برج قربان، آرامگاه ابوعلی سینا هستند.

آدرس: این هتل در میدان قائم همدان، بلوار ارم واقع شده است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید