هنگام سفر داشتن اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن، مکان‌های تفریحی و رفاهی، معابد قدیمی کار شما را را آسان کرده و تفریحی لذت بخش را برایتان به دنبال دارد. در ادامه با جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن آشنا شوید.

کیوتو ژاپن

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، شهر کیوتو ژاپن یکی از بهترین مقاصدی است که می‌توانید انتخاب کنید. شهر کیوتو ژاپن در قسمت جنوبی ولایت یاماشیرو واقع شده و حدود یک و نیم میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. کیوتو در گذشته پایتخت کشور ژاپن بوده، و با مرور زمان و بر اساس اتفاقاتی که در تاریخ این کشور افتاد، امروزه کلان شهر توکیو پایتخت ژاپن است. هنگام سفر داشتن اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن، مکان‌های تفریحی و رفاهی، معابد قدیمی کار شما را را آسان کرده و تفریحی لذت بخش را برایتان به دنبال دارد. در ادامه با جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن آشنا شوید.

جنگل درختان بامبو آراشیاما در کیوتو ژاپن

جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن + عکس هایی زیبا

درختان بالا بلند بامبو در سرتاسر جهان شناخته شده و طرفداران خاص خود را دارند. امروزه، افراد زیادی نوع خانگی بامبو را که نماد پول و ثروت است را برای خانه‌هایشان خریداری می‌کنند. یکی از جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن جنگل درختان بامبو است. جنگل درختان بامبو در منطقه‌ای به نام آراشیاما واقع شده است. جنگل بامبو منظره‌ای زیبا و باورنکردنی را پیش رویتان به نمایش گذاشته که مانند آن را در هیچ جای ژاپن و حتی سطح جهان پیدا نمی‌کنید. در این جنگل مسیرهای مخصوص پیاده‌روی گردشگران وجود دارد که به دور از سر و صدا و هیاهوی شهر بزرگ کیوتو سرسبزی و آرامش را برایشان به همراه دارد. بازدید از این طبیعت بکر شامل هزینه است اما دیدن تششع خورشید از بین درختان سر به فلک کشیده بامبو ارزشش را دارد.

معبد دایگوجی کیوتو ژاپن

جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن + عکس هایی زیبا

از دیگر جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن، معبد دایگوجی است. معبد دایگوجی در بین طبیعتی چشم‌نواز قرار دارد که علاوه بر معبد، فضای اطراف آن هوش از سر گردشگران می‌پراند. این معبد سنتی ژاپن متعلق به آیین بودا بوده که شامل مجموعه‌ای از ساختمان‌های مذهبی در باغ‌های سرسبز ژاپنی است. ساختمان پنج طبقه پاگودایی یکی از قدیمی‌ترین سازه‌های کیوتو در محوطه این معبد قرار دارد. آنچه که معبد دایگوجی را به این شهرت رسانده، عبارت موماجیگری در زبان ژاپنی سنتی به معنای شکار برگ قرمز است. زیرا، گردشگران و عکاسان برای بازدید از این طبیعت آتشین زیبا و به تصویر کشیدن آن در فصل پاییز راهی معبد دایگوجی می‌شوند.

معبد فوشیمی ایناری کیوتو

جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن + عکس هایی زیبا

معبد فوشیمی ایناری از دیگر جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن است. این معبد که در بالای کوه ایناری قرار دارد، مجموعه‌ای از زیارتگاه‌های کوچک است. بنای اصلی این معبد در سال ۱۴۹۹ ساخته شده و دروازه اصلی آن در دامنه کوه ایناری قرار دارد. برای بازدید از این معبد سنتی زیبا باید خود را ابتدا به دامنه کوه ایناری رسانده و سپس، کوهنوردی کنید. این کوهنوردی و بازدید معبد هزینه‌ای برای شما دربرندارد.

معبد کینکاکوجی کیوتو

جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن + عکس هایی زیبا

معبد کینکاکوجی کیوتو متعلق به آیین بودایی ذن، از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کیوتو ژاپن است. این معبد در دل طبیعتی زیبا و بر روی آب قرار گرفته است. این معبد و طبیعت اطراف آن چنان زیباست که در چهار فصل سال پر از گردشگر است. این میراث جهانی یونسکو در قرن ۱۴ میلادی بنا شده و دو طبقه بالایی آن با روکشی از طلا ساخته شده است. این رنگ طلایی در فصل پاییز با برگ‌های زرد و قرمز طبیعت اطراف همخوانی جالبی دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید