۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55399929

اگر به دنبال سفر خارج از کشور هستید، شهر کیوتو ژاپن مقصدی عالی برای مسافرت و تفریح است.

کیوتو ژاپن!

سلام نو-سرویس گردشگری: انتخاب مقصد مناسب سفر یکی از اولویت‌هایی است که باید در لیست برنامه ریزی به طور دقیقی به آن پرداخته شود. این موضوع در سفرهای خارج از کشور، اهمیت دو چندان پیدا می‌کند. سفرهای خارجه هزینه‌های بیشتری را برای گردشگران و مسافران دربردارد. از این رو، انتخاب مقصد و یک برنامه ریزی عالی نیاز کار گردشگران است. اگر به دنبال سفر خارج از کشور هستید، شهر کیوتو ژاپن مقصدی عالی برای مسافرت و تفریح است. هنگام سفر به کیوتو ژاپن، داشتن اطلاعات کافی درباره مکان‌های دیدنی و تفریحی، جاذبه‌های گردشگری شهر و مراکز خرید مختلف است. همراه ما باشید تا تجربه‌ای عالی از سفر به کیوتو ژاپن برای خود به یادگار بگذارید.

معبد کیومیزو درا کیوتو ژاپن

سفر به کیوتوی ژاپن

یکی از جاذبه‌های گردشگری که هنگام سفر به کیوتو ژاپن باید از آن دیدن کنید، معبد کیومیزو درا است. این معبد کیومیزو درا بنای عظیم تاریخی است که در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این معبد در قسمت شرقی شهر کیوتو و در جنگل و کوه اوتووا قرار دارد. قدمت معبد کیو میزو درا به قرن 8 میلادی باز می‌گردد، اما بسیاز از ساختمان‌های آن در قرن 16 میلادی طراحی و ساخته شده‌اند. این معبد در افسانه‌های سنتی ژاپن به الهه رحمت آیین بودا اهدا شده و از این جهت مجسمه‌ای زیبا از او در این معبد قرار دارد. آبشار اوتووا به زیبایی این مجموعه افزوده که در یکی از بخش‌های این معبد قرار دارد.

پارک میمون ایواتایاما

سفر به کیوتوی ژاپن

پارک میمون ایواتایاما از دیگر مکان‌های دیدنی است، که در لیست جاذبه‌های گردشگری سفر به کیوتو ژاپن قرار دارد. اگر از طرفداران و عاشقان طبیعت و حیوانات هستید، بازدید از پارک ایواتایاما تجربه‌ای نو را برایتان به همراه دارد. این پارک در منطقه آراشیاما واقع شده و محجل زندگی حدود 170 ماکاک ژاپنی است. در این پارک سکونت دارند. اشتباه نکنید این میمون‌های بامزه زندانی نیستند، بلکه آزادانه در محیط پارک پرسه زده و از شاخاه درختان بالا پایین می‌روند. با این وجود، می‌توانید میمون‌ها را با غذاهای مخصوصی که از فروشگاه پارک تهیه کرده‌اید، تغذیه کنید.

مسیر فیلسوف

سفر به کیوتوی ژاپن

این زیبایی بی‌نظیر که با رنگ صورتی ملیح شکوفه‌ها آمیخته شده، احساسات تمام گردشگران را بر می‌انگیزد. مسیر فیلسوف در بخش هیگاشیاما در شمال شهر کیوتو واقع شده است. این مسیر طولانی کانالی در امتداد دریاچه بیوا است که فیلسوف ژاپنی نیشیدا کیتارو در اوایل قرن بیستم برای رفتن به دانشگاه از این مسیر زیبا عبور می‌کرد که بعدها به احترام او به این نام درآمده است.

مسیر فیلسوف حدود سه کیلومتر امتداد دارد که دو طرف آن را درختان گیلاس رویایی احاطه کرده‌اند. این طبیعت در بهار تصویری رویایی و شگفت انگیزی را به گردشگران و رهگذران هدیه می‌کند. در سفر به کیوتو ژاپن، بهد طور کاملا رایگان از این منظره لذت ببرید.

سخن آخر

سفر به کیوتو ژاپن تجربه‌ای زیبا و رویایی را برایتان به ارمغان می‌آورد. کیوتو شهری سنتی و زیبا است که گردش در آن علاوه بر بازدید مکان‌های دیدنی و تفریحی، شما را با تاریخ غنی شهر کیوتو و ژاپن آشنا می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید