۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55400446

این شهر پر از دیدنی‌های جذاب در فصول مختلف سال، مراکز خرید سنتی و مدرن است.

کیوتو ژاپن

سلام نو-سرویس گردشگری: کیوتو در لیست بزرگ‌ترین شهرهای ژاپن قرار دارد که در زمان قدیم پایتخت این کشور بود. اما با گذشت زمان و طبق اتفاقات تاریخی پایتخت کشور ژاپن از کیوتو به کلان شهر توکیو تبدیل شد. بسیاری از گردشگران کیوتو را به عنوان مقصد سفری خود انتخاب می‌کنند، زیرا این شهر پر از دیدنی‌های جذاب در فصول مختلف سال، مراکز خرید سنتی و مدرن است. برای اینکه گشت و گذار در کیوتو ژاپن به خاطره‌ای به یاد ماندنی برای شما و خانوادتان تبدیل شود، باید لیستی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به همراه داشته باشید. همراه ما اطلاعات لازم و کاربردی در این زمینه را به دست آورید.

معبد تنریوجی کیوتو ژاپن

گشت و گذار در کیوتو ژاپن

گشت و گذار در کیوتو ژاپن، شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری از جمله معبد تنریوجی کیوتو است. این معبد در لیست مهم‌ترین معابد این شهر در منطقه آراشیاما قرار دارد که متعلق به فرقه ذن ژاپنی است. بنای اولیه معبد تنریوجی در سال ۱۳۳۹ ساخته شده که بخش زیادی از آن در آتش سوزی‌های ناشی از جنگ خاکستر شد. اما این قسمت‌های سوخته در دوره میجی بین سال‌های ۱۸۶۸ تا ۱۹۱۲ تحت بازسازی قرار گرفت. مجموعه معبد دارای باغی زیباست که شامل استخری در مرکز صخره‌ها و درختان کاج است. علاوه بر چشم‌اندازهای خود معبد، کوه‌های جنگلی اطراف بر جذابیت آن افزوده است. معبد تنریوجی در لیست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

معبد سانجوسانگن کیوتو

گشت و گذار در کیوتو ژاپن

هنگام گشت و گذار در کیوتو ژاپن حتما سری به معبد سانجوسانگن بزنید. سانجوسانگن نام متعارف این معبد بوده و نام اصلی آن رنگیواین است. بنای اصلی ساختمان معبد در سال ۱۱۶۴ ساخته و تکمیل شد. طبق برخی اتفاقات تاریخی این معبد میزبان شعله‌های آتش شد، ولی در سال ۱۲۶۶ با همت مسئولان و معماران زبردست تحت بازسازی قرار گرفت. نمای بیرونی معبد رنگیواین از ۳۳ پنجره ساخته شده که نماد ۳۳ شخصیت متفاوت کانن یا کوانن، الهه رحمت ژاپنی است. ۲۸ مجسمه با نماد خدایان نگهبان در تالارهای این معبد قرار دارند، که ریشه در آیین هندو دارند. جذاب‌ترین جاذبه این معبد، مجموعه هزار مجسمه‌ای است که ارتفاع برخی از آن‌ها مانند مجسمه کانن به سه و نیم متر می‌رسد. از این معبد به همراه آثار هنری بی نظیر و مجسمه‌هایی که هر کدام نماد چیزی است، لذت ببرید.

بازار نیشیکی کیوتو

گشت و گذار در کیوتو ژاپن

بازار نیشیکی از دیگر مکان‌هایی است که هنگام گشت و گذار در کیوتو ژاپن، بازدید از آن واجب است. با شنیدن اسم بازار تمام فکرها به سمت تفریح و خرید سوق گیدا می‌کند. اما برخی از بازارهای سنتی کیوتو از جمله بازار نیشیکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر هستند که هنگام گردش در آن محو رنگ و لعاب محیط اطراف خود می‌شوید. این بازار با نام محلی آشپزخانه کیوتو شناخته می‌شود که از شرق تا غرب خیابان‌های تاکاکورا و تراماچی در حدود ۴۰۰ متر، امتداد یافته است. این بازار شامل مغازه‌های کوچکی است به فروش موادغذایی و خوراکی محلی مشغول هستند. از این رو، این بازار با تنها ۵ متر عرض مقصد خرید مردمان محلی بوده و روزهای شلوغ و پرهیاهو را تجربه می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید