۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 55399940

برای اینکه سفری بی نظیر در هر کیوتو ژاپن را تجربه کنید، همراه ما اطلاعات مفیدی راجع به مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن، جنگل و پارک‌ها، اماکن تفریحی به دست آورید.

مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن

سلام نو-سرویس گردشگری: هدف اکثر گردشگران و مسافران از مسافرت، بازدید مکان‌های دیدنی، اماکن تفریحی و رفاهی و حتی بازدید و خرید از مراکز معروف و مشهور است. کیوتو یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ژاپن است که سالانه میزبان مسافران داخلی و خارجی بسیاری است. از مهم‌ترین نکاتی که برای گردشگران دارای اهمیت بسیاری است، برنامه ریزی برای تک تک لحظات سفر است. برای اینکه سفری بی نظیر در هر کیوتو ژاپن را تجربه کنید، همراه ما اطلاعات مفیدی راجع به مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن، جنگل و پارک‌ها، اماکن تفریحی به دست آورید.

کاخ امپراطوری کیوتو

مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن

یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن، کاخ امپراطوی کیوتو است که بازدید از آن کاملا رایگان بوده و هزینه‌ای اضافی برایتان نمی‌تراشد. کاخ امپراطوری کیوتو در زمان‌های کهن محل اقامت خانواده سلطنتی بوده و بنای فعلی آن در سال ۱۸۵۵ در بخش مرکزی شهر ساخته شده است. بنای این کاخ سنتی بارها تحت اتفاقاتی توسط شعله‌های آتش ویران شده است. اما مسئولین با دقت تمام این ساختمان تاریخی را بازسازی کرده و دوباره آن را به نمایش عموم گذاشته‌اند. دیدنی‌ترین قسمت‌های کاخ شامل دروازه‌های ورودی تزیین شده است. علاوه بر این تالار جشن‌های دولتی، اقامتگاه امپراطور، اتاق دادگاه و کتابخانه سلطنتی از دیگر بخش‌های برجسته این کاخ هستند.

قلعه نیجو کیوتو ژاپن

مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن

قلعه نیجو از مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن که یونسکو آن را در سال ۱۹۹۴ در لیست میراث فرهنگی خود ثبت کرده است. قلعه نیجو در سال ۱۶۰۳ طبق معماری فئودال ژاپن بنا شده که محل اقامت شوگان‌های معروف ژاپنی بوده است. اولین فرمانده ادو با نام معروف توکوگاوا ایه یاسو در سال‌های ۱۶۰۳ تا ۱۸۶۷ در این قلعه پر رمز و راز روزگار گذرانده است. ایمتسو نوه فرمانده، ۲۳ سال بعد از ساخت بنای اصلی ۵ طبقه به آن اضافه کرد، تا عظمت این قلعه را به چشم دشمنان داخلی و خارجی بکشاند. تا زمانی که فرمانده توکوگاوا ایه یاسو بر صندلی قدرت نشسته بود، این کاخ به عنوان قلعه امپراطوری مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما پس از سقوط در سال ۱۸۶۷، قلعه نیجو به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن بدل شد.

معبد چیون این کیوتو

مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن

معبد چیون این، از دیگر مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن، معبد اصلی فرقه جودو در مذهب بودیسم ژاپنی است. این فرقه با میلیون‌ها پیرو جزء محبوب‌ترین فرقه‌های ژاپنی است. از برجسته‌ترین قسمت این معبد، دروازه ورودی سانمون با ۲۴ متر ارتفاع و ۵۰ متر عرض است. دروازه سانمون، بزرگترین دروازه چوبی ژاپن است که در لحظه ورود به معبد نگاه‌ ها را به سمت زیبایی خود جذب می‌کند. از دیگر بخش‌های جذاب معبد، مجسمه‌های موسس فرقه جو و بودای آمیدو، هونن است که در تالارهای معبد چیده شده‌اند. فضای اطراف معبد شامل باغ هوجو با سبک قرن ۱۶۰۰ و باغ یوزن با سبک مدرن است.

معبد گینکا کوجی

مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن

معبد گینکا کوجی از دیگر مکان‌های دیدنی کیوتو ژاپن در پایین کوه‌های شرقی است. این معبد متعلق به فرقه ذن ژاپنی است که قدمت آن به قرن ۱۵ میلادی باز می‌گردد. موسس معبد گینکا کوجی بنای ساختمان را در سال ۱۴۸۲ آغاز کرد و قصد داشت با یک پوشش نقره‌ای رنگ بخش بیرونی معبد را زیبا کند. اما این فکر هیچ وقت عمل نشد، امروزه طبق این داستان از این معبد با نام عمارت نقره‌ای نیز یاد می‌شود. عمارت نقره‌ای توسط باغ‌های زیبایی که هنرمند کهن ژاپنی به نام سائومی طراحی و ساخته زیبا و سرسبز شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید