۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 55399948

مراکز خرید با معماری‌های زیبا و جذاب چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند.

مرکز خرید آوانتی کیوتو

سلام نو-سرویس گردشگری: سفر فقط شامل بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مقصد سفری نیست. خرید جزء بخش‌های لذت بخش مسافرت به خصوص برای بانوان و جوانان است. درست است هزینه‌های شما با مبنای پولی شهر و کشور مقصد حساب می‌شود، اما این نکته را در نظر بگیرید که شاید اینبار اولین و آخرین سفر شما به آنجا باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید، بازدید از مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن را در برنامه سفری خود قرار دهید. این مراکز خرید با معماری‌های زیبا و جذاب چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند. کار خود را سخت نکنید، حتی دیدن مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن و خرید وسیله کوچکی نیز، یادآور سفر جذابتان خواهد بود. همراه ما از معرفی مراکز خرید لذت ببرید.

مرکز خرید ساندو برج کیوتو

مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن!

یکی از مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن، مرکز خرید ساندو است که در زیر برج کیوتو قرار دارد. مرکز خرید ساندو در سه طبقه مجزا ساخته شده که دارای امکاناتی از قبیل فودکورت، ورکشاپ و فروشگاه است. فروشگاه‌های ساندو محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند که برای خرید سوغاتی عالی است. از دیگر قسمت‌های جذاب این ساختمان قسمت ورکشاپ است، که طرز تهیه غذاهای سنتی و محلی ژاپنی را آموزش به طور رایگان آموزش می‌دهند. پس از گردش در مرکز خرید ساندو، غذاهای خوشمزه و زاپنی را در رستوران‌ها و کافه سفارش داده و لذت ببرید. نکته مثبت ساختمان ساندو دسترسی آسان به آن بوده که تنها ۳ دقیقه از ایستگاه کیوتو فاصله دارد.

مرکز خرید آوانتی کیوتو

مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن!

اگر به دنبال خرید هستید، سری به مرکز خرید آوانتی کیوتو بزنید. آوانتی یکی از مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن است که دسترسی به آن آسان بوده و در قسمت جنوبی ایستگاه کیوتو واقع شده است. فروشگاه‌های بسیاری در مرکز خرید آوانتی مشغول به کار هستند، که محصولاتی از قبیل پوشاک، کیف و کفش ژاپنی و حتی بین‌المللی را به خریداران عرضه می‌کنند. هنگام بازدید آوانتی کیوتو، علاوه بر مغازه‌ها و بوتیک‌های کوچک با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌های معروف روبرو می‌شوید، که هزینه‌های خرید شما را مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهند.

مرکز صنایع دستی کیوتو

مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن!

مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن!

لمللیا

صنایع دستی علاوه بر اینکه جنبه کالای تجاری دارد، نشان دهنده تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم مردمان محلی هر شهر و کشوری است. شهر کیوتو ژاپن دارای فرهنگ و تاریخ غنی است که صنایع دستی‌های زیبا نماد این سنت است. یکی از مراکز خرید شهر کیوتو ژاپن، مرکز صنایع دستی کیوتو است که محل عرضه انواع صنایع دستی زیبای این شهر است. این مرکز خرید دارای چند طبقه است، که سوغاتی‌های گران قیمت از قبیل ظروف لاکی، بادبزن‌های تاشو ژاپنی، زیورآلات طلای سنتی ژاپن، شمشیر و سلاح‌های دست ساز در طبقه اول در دسترس هستند. محصولات و سوغاتی ارزلت قیمت در طبقات بالاتر عرضه شده‌اند، که شامل عروسک‌های محلی به نام کوکشی، یوکاتا یا همان لباس‌های محلی، کیمونو، لوازم آرایشی ژاپنی، چای ژاپنی و انواع شیرینی‌های محلی و ژاپنی است. همچنین، کلاس‌های آموزش صنایع دستی مانند نقاشی روی بادبزن، شاخت عروسک کوکشی و کیف‌های دستی سنتی در محل این ساختمان برگذار می‌شوند. در تمام طبقات ساختمان یک راهنمای انگلیسی زبان مستقر است که کار شما را آسان‌تر می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید