۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 55397140

یکی از استان‌های پر جاذبه ایران آذربایجان‌شرقی می‌باشد که به واسطه زیبای‌هایش گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. یکی از زیبایی‌های این استان کوه‌های آلاداغ لار می‌باشد که در تبریز واقع شده است.

کوه‌هایی رنگارنگ در دل تبریز

سلام نو - سرویس گردشگری: از دریاچه‌ها، جنگل‌ها، چشمه‌های آب گرم تا بیابان‌ها و دره‌ها و غارها، تنوع طبیعت ایران به‌حدی است که هر گردشگری با هر نوع سلیقه‌ای را جذب می‌کند. یکی از زیباترین عجایب طبیعی ایران و جاهای دیدنی تبریز که گردشگران معمولا از کنار آن عبور می‌کنند، کوه‌های رنگارنگ آلاداغ لار هستند.

کوه‌هایی رنگارنگ در دل تبریز

آدرس و مسیر دسترسی به آلا داغ لار

مسیر ماهنشان به میانه یا آزادراه زنجان-تبریز به لطف کوههای رنگی آنقدر جذاب و خوشایند است که هر رهگذری را مجذوب خواهد کرد. در دل این کوه ها گاه چشمتان به روستایی می افتد که با زیبایی تمام در دامنه کوه آرام گرفته است و از جملهجاذبه های طبیعی ماهنشان به شمار می رود. قرمز، قهوه ای، نارنجی، سبز، زرد و سفید رنگ هایی هستند که با تنالیته های مختلف بر سینه کش این کوه ها به چشم می خورند. ماهنشان از آن دست شهرهایی است که وقتی در طبیعت زیبایش قدم می گذارید گویی به سرزمینی ناشناخته و رویایی وارد شده اید. با باریدن باران های بهاری این کوه ها آنقدر زیبا و خواستنی می شوند که نمی توانید بی تفاوت از کنار این همه زیبایی عبور کنید.

کوه‌هایی رنگارنگ در دل تبریز

مناسب‌ترین زمان بازدید کوه‌های آلاداغ لار

در تمام ایام سال می‌توانید به دیدن کوه‌های رنگین‌کمانی بروید. البته در هر زمان با جلوه‌ای خاص روبه‌رو خواهید شد؛ چراکه این کوه‌ها در تابش آفتاب رنگ خاصی پیدا می‌کنند و در پاییز و زمستان با بارش باران و برف، تصویری متفاوت را پیشکش شما خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید