۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 55396551

یکی از مکان های گردشگری که در شهر محمود آباد واقع شده و طرفداران زیادی دارد سرزمین رویاهای محمود آباد است.

سرزمین رویاهای محمود آباد

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از مکان های گردشگری که در شهر محمود آباد واقع شده است و طرفداران زیادی دارد سرزمین رویاهای محمود آباد می باشد. اگر شما در گذشته به دنبال بهترین مکان برای شنا بودید پیشنهاد می دادیم که از این منطقه حتما بازدید کنید. اکنون سرزمین رویاها دیگر فعالیت گذشته را ندارد. وسیله های بازی زیادی در این مکان گردشگری قرار گرفته بود. بنابراین کودکان و بزرگسالان از گردش و بازی در این سرزمین لذت می بردند. محل شنای آقایان و خانم ها در این سرزمین جدا بود. بنابراین خانم ها و آقایان می توانستند در بخش مشخص شده ای با خیال راحت شنا کنند. سرزمین رویاها در جاده محمود آباد است و شما به راحتی می توانید آن را پیدا کنید.

آیا سرزمین رویایی شهر محمود آباد هنوز کار می کند ؟

سرزمین رویایی محمود آباد به عنوان یکی از مناطق گردشگری این شهر شناخته می شود. با اینکه شهربازی سرزمین رویاها مدت زیادی کار نکرد ولی در همان بازه زمانی محبوبیت زیادی به دست آورد. این منطقه اکنون به عنوان پلاژ خط آهی معرفی می‌ شود. در واقع شهربازی محمود آباد به یک مکانی تبدیل شده است که بسیاری از گردشگران جهت ماهیگیری، شنا و اسکان از آن استفاده می کنند. در این منطقه سوئیت و ویلا قرار ندارد. شما می توانید در این پلاژ چادر بزنید. البته برای وارد شدن به این پلاژ باید ورودی پرداخت کنید. این منطقه را به عنوان یکی از مناطق طرح سالم سازی شمال کشور می شناسند. در برخی از روزهای تابستان طرح مردانه و زنانه برای شنا رعایت خواهد شد. به طور کلی باید بدانید که این منطقه را به عنوان یکی از مناطق دیدنی محمودآباد می شناسند.

ویژگی ها و امکانات سرزمین رویاهای محمود آباد چه بود ؟

بدون شک می دانید که محمودآباد یکی از جذاب ترین و زیباترین شهر شمال کشور می باشد. سرزمین رویاهای محمود آباد را به عنوان یک پلاژ تفریحی می شناختند. افراد بزرگسال، کودکان خانم ها و آقایان می توانستند از این سرزمین تفریحی استفاده کنند. بدون شک سفر به شمال برای بازدید دریا و شنا کردن است. سرزمین رویاها برای اینکه شما از دریا و شنا کردن لذت بیشتری ببرید ساخته شده بود. بهترین وسایل سرگرمی و همچنین بهترین اسباب بازی های کودکان را در این شهربازی قرار داده بودند.

برخی از وسایل بازی این سرزمین جذاب و دیدنی محمود آباد، برای جوان تر ها مناسب بود. برخی دیگر از آنها را برای کودکان طراحی کردند. سینمایی شش بعدی سرزمین رویاها به عنوان یکی از مکان های پربازدید این مکان شناخته می شد. اجسام سینما سه بعدی بودند و اگر یکی از جسم های سه بعدی حرکت می کرد بعد چهارم به آن اضافه می شد. استفاده از سیستم پخش صدا سه بعدی، هیجان سینما را چندین برابر می کرد. اگر می خواستید آدرنالین خون را بالا ببرید بدون شک سینمایی شش بعدی شهربازی رویایی شهر محمود آباد انتخاب مناسبی بود. سینمای شهربازی جنبه سرگرمی دارد و به عنوان اسباب بازی شناخته می شود. به همین دلیل انتظار پخش فیلم های خاص نباید از این سینماها داشته باشید.

سرزمین رویاهای محمود آباد

سرزمین رویایی محمود آباد

وسیله های بازی سرزمین رویاهای شهر محمود آباد

قطار کرم میوه یکی از اسباب بازی های خاص های سرزمین رویاهای محمود آباد بود. کودکان و خردسالان می توانستند سوار قطار شوند. وسایل بازی متنوعی را به عنوان وسایل خانوادگی استفاده می کردند. تمامی اعضای خانواده از سوار شدن آنها لذت می بردند. انواع تنقلات و غیره را در شهربازی ارائه می دادند. کافه های متفاوتی در این شهر بازی قرار گرفته بود که می‌ توانستید از نوشیدن و میل کردن غذا در این شهربازی لذت ببرید.

سقوط آزاد سرزمین رویایی محمود آباد یکی دیگر از ویژگی ها و امکانات این منطقه بود. با توجه به ارتفاع بالایی که داشت می توانستید مهیج آورترین تفریح را در این شهربازی انجام دهید. سقوط آزاد در شهربازی یک تجربه خاص در زندگی بود. در شهربازی محمود آباد وسایل ساده ای مانند سرسره چرخان، سرسره ساده، تاب و ... وجود داشت. چرخ و فلک های ساده در این شهربازی قرار گرفته‌ بودند تا بچه ها سرگرم شوند. ماشین کوهی، پاندول فضایی، سفینه مبارز و ... به عنوان دیگر وسیله های بازی شهربازی بودند.

آدرس دقیق سرزمین رویاهای محمود آباد

برای رفتن به سرزمین رویاهای محمود آباد باید آدرس دقیق آن را بلد باشید. زمانی که وارد شهرستان محمود آباد می شوید جهت رفتن به سرزمین رویاها باید به سمت جاده فریدونکنار بروید. پیش از مسکن مهر در جاده فریدونکنار می توانید سرزمین بازی را مشاهده نمایید. اکنون شهربازی متروکه شده است و کارایی سابق را ندارد. از آنجایی که شهربازی سرزمین رویاها دیگر کار نمی کند نقشه آن را از روی گوگل مپ حذف کرده اند. به همین دلیل شما نمی توانید به راحتی آن را روی نقشه پیدا کنید.

سرزمین رویاهای محمود آباد

سرزمین رویاهای شمال

سرزمین رویاهای محمود آباد فعالیت گذشته را ندارد و اکنون آن را به عنوان پلاژ می شناسند. پلاژ به بخش مهمی از سواحل شمال می گویند که به صورت مدیریت شده کنترل می گردد و اداره خواهد شد. یعنی افرادی با شهرداری هماهنگ می نمایند و برای سالم ‌سازی دریا اقدام می کنند. در این صورت مکانی امن برای آقایان و خانم ها فراهم خواهد شد. برخی از پلاژ ها به وسیله ارگان های دولتی طراحی می گردند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید