اگر می خواهید بدانید که فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه چقدر است باید به خوبی جزئیات و ویژگی های مسیر را بررسی کنید.

فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه

سلام نو-سرویس گردشگری: برای بررسی فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه باید ویژگی ها و مشخصات جاده را به خوبی بررسی کنید. بسیاری از افراد برای اینکه سریعتر از تهران به محمودآباد برسند، از طریق جاده هراز مسیرشان را طی می کنند. از آنجایی که جاده فیروزکوه یکراست است و پیچیدگی ندارد، برخی از افراد ترجیح می دهند از طریق این جاده به محمودآباد بروند. جاده فیروزکوه مانند جاده هراز زیبا و سرسبز نیست. با این وجود اگر می خواهید به راحتی در جاده رانندگی کنید می توانید این جاده را برای رفتن به محمودآباد انتخاب کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این مسیر داشته باشید در ادامه با ما همراه گردید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

از تهران تا محمودآباد چند کیلومتر است ؟

مسافت تهران تا محمودآباد از طریق جاده فیروزکوه ۲۸۰ کیلومتر است. شما می توانید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و یا بیشتر در این مسیر رانندگی کنید. در صورتی که تجربه رانندگی در جاده فیروزکوه را دارید می توانید به راحتی در این مسیر رانندگی کنید و با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت به مقصد برسید. اما اگر تجربه رانندگی در جاده فیروزکوه را ندارید بهتر است که آهسته تر حرکت کنید و به تمامی ویژگی ها و جزئیاتی که در مسیر وجود دارند دقت داشته باشید. توجه نمایید که فاصله تهران تا محمودآباد از طریق جاده فیروزکوه تا حدودی زیاد است. به همین دلیل باید تمامی جزئیات مسیر را مورد بررسی قرار دهید.

فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه و شهرها و روستاهای میانی

در صورتی که می خواهید بدانید فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه چقدر است باید در مورد شهرها و روستاهای میانی مبدا و مقصد اطلاعات بیشتری به دست آورید. شما زمانی که از تهران خارج می شوید وارد بزرگراه یاسینی می گردید. بزرگراه را تا انتها می رود تا به بومهن و رودهن می رسید. تمامی روستاها و شهرهایی که نزدیک به تهران هستند را رد می کنید تا وارد جاده فیروزکوه می شوید. در جاده فیروزکوه روستاهای زیادی را مشاهده می کنید که سرسبز نیستند. ولی هر چه که به سمت شمال کشور می روید سرسبزی جاده بیشتر می شود.

پس از طی کردن روستاهای متنوع به فیروزکوه می رسید. یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری مسیر تهران تا محمودآباد، فیروزکوه می باشد. پس از رد کردن فیروزکوه به پل سفید، شیرگاه و ... می رسید. زمانی که پل سفید را رد می کنید سرسبزی جاده بیشتر می شود و شما از طبیعت جاده لذت خواهید برد. پس از رد کردن شیرگاه به قائمشهر می رسید. قائمشهر یکی از شهرهای زیبای شمالی می باشد که می توانید از آن بازدید کنید. بعد از اینکه شهر قائمشهر را رد کردید به بابل می رسید.

در مسافت تهران تا محمودآباد، شهرهای شمالی زیادی را مشاهده می کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید در این شهرها توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری آنها بازدید کنید. بعد از اینکه بابل را رد کردید وارد آمل می شوید. آمل هم یکی از شهرهای زیبای مازندران است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. آمل را که رد کردید بعد از چند کیلومتر به محمودآباد می رسید. ساحل محمودآباد یکی از زیباترین سواحل استان مازندران می باشد که هر ساله افراد زیادی برای بازدید از این ساحل به محمودآباد می روند.

فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه

تهران تا محمودآباد با ماشین

امکانات جاده تهران تا محمود آباد از طریق فیروزکوه

اکنون که به خوبی متوجه شدید فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه چقدر است، باید در مورد امکانات جاده اطلاعات بیشتری به دست آورید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که جاده فیروزکوه دارد، مسطح بودن آن می باشد. شما می توانید بیشتر امکانات مورد نیاز سفرتان را در جاده مشاهده کنید. در صورتی که باک بنزین خودرو به بنزین نیاز داشته باشد می توانید در پمپ بنزین های بین مسیر توقف داشته باشید. در صورتی که می خواهید خوراکی های متنوعی را در مسیر خریداری کنید می توانید به دکه های اغذیه فروشی بروید. همچنین برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید در مجتمع های گردشگری که در مسیر قرار گرفته اند توقف نمایید و غذای مورد علاقه تان را میل کنید.

فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه

تهران تا محمودآباد

با اتوبوس و ماشین فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه چقدر است ؟

برای اینکه بدانیم فاصله تهران تا محمودآباد از جاده فیروزکوه چقدر است، باید بگوییم که با اتوبوس مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. اتوبوس سرعت کمتری دارد و به همین دلیل اگر شما می خواهید با اتوبوس از طریق جاده فیروزکوه به محمودآباد بروید حدود ۴ ساعت شاید در مسیر باشید. اما اگر با ماشین شخصی تان بخواهید این مسیر را طی کنید در مدت زمان کمتری به مقصد می رسید. دقت داشته باشید که زمان طی کردن جاده باید تمامی جزئیات مسیر را یاد بگیرید تا به درستی مسیر را رانندگی کنید.

اگر شما در مسیرتان توقف داشته باشید دیرتر به مقصد می رسید. به طور کلی مسیر تهران تا محمودآباد از طریق جاده فیروزکوه تا حدودی طولانی تر می باشد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که می خواهند سریعتر به محمودآباد برسند از طریق جاده هراز، رانندگی شان را انجام می دهند. البته برخی از افراد هم از طریق جاده چالوس به محمودآباد می روند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید