۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 55418944

باباسفر پلتفرم اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران است و در هر شهری که می خواهید سفر کنید، انواع و اقسام اقامتگاه ها از آپارتمان و سوئیت های ارزان تا ویلاهای لوکس با کلی امکانات و سرگرمی ارائه داده.

قیمت ویلاهای روزانه شمال کشور

استان مازندران بی شک محبوب ترین مقصد گردشگری بین تهرانی ها محسوب می شود. طبیعتی بکر، آب و هوایی دلنشین و دوری از شلوغی و ترافیک های روزمره در کنار جاهای بکری مانند سواحل زیبا و جنگل های بی نظیر، اینجا را به مقصد گردشگری خیلی ها تبدیل کرده. اما برای اینکه اقامتی چند روزه در یکی از شهرهای مازندران داشته باشیم، چقدر باید هزینه کنیم؟ با باباسفر می خواهیم به همه چیز درباره اجاره ویلا در شمال بپردازیم.

شهرهای پرطرفدار شمالی از نگاه مردم

وقتی آخر هفته یا تعطیلات چند روزه ای می رسد، همه بلا استثناء برای سفر ابتدا به شهرهای شمالی رجوع می کنند. شهرهای شمالی نزدیک ترین مقاصد گردشگری به تهران و کرج هستند و علاوه بر اینکه مسیری جذاب و پر از باغ رستوران دارند مثل جاده چالوس، خود شهرها هم یا جنگلشان بکر و بی نظیر است یا دریایی تمیز و زیبا با کلی تفریحات و امکانات دارند. در بخش غربی استان مازندران، معروف ترین شهرها برای اقامت چالوس، نوشهر، متل قو، رامسر و غیره هستند. این شهرها شهرهایی ساحلی محسوب می شوند و جنوبشان هم جنگل های بکر و بی نظیری هست.

از سوی دیگر، در آنسوی مازندران و با استفاده از جاده های هراز و فیروزکوه، به شهرهای معروفی همچون آمل، بابل، ساری، محمودآباد، رویان، نور، ایزدشهر، سرخرود، بابلسر و فریدونکنار می رسیم که برخی جنگل هستند و تا دریا کیلومترها فاصله دارند و برخی هم ساحلی محسوب می شوند. هر شهری در مازندران شرایط خاص خود را برای اجاره روزانه دارد مثلاً برای اجاره ویلا در رامسر، فاصله اقامتگاه تا مناطق معروفی همچون بلوار معلم یا جاهای دیدنی معروف ملاک مهمی برای تعیین قیمت اجاره روزانه ویلا محسوب می شود.

قیمت ویلاهای روزانه شمال کشور

نکات اجاره ویلا در شمال

بطور کلی، اجاره ویلا در شهرهای شمالی به دو فاکتور مهم ساحلی یا جنگلی برمیگردد. در بسیاری از شهرهای مازندران، اجاره روزانه ویلا در بخش ساحل به مراتب گران تر از اجاره ویلا در بخش جنگلی خواهد بود مانند محمودآباد، نور، رویان، ایزدشهر، بابلسر، فریدوکنار، متل قو و غیره چون در این شهرها، بخش جنوبی جنگل نیست بلکه کلی زمان های شالی قرار گرفته و در روزهای تابستان، هوایی بسیار گرم و شرجی دارد لذا مردم ترجیح می دهند در نوار ساحلی اقامت داشته باشند. از سوی مقابل، شهرهایی مانند چالوس و نوشهر و رامسر و غیره چون مملو از مناطق بکر جنگلی هستند، اقامت در بخش جنگلی بسیار لذت بخش است و مردم بطور مثال، اجاره ویلا استخردار در رامسر منطقه جنگلی را ترجیح می دهند تا لب دریا تا از ویو زیبای طبیعت یا حتی اقامت در مناطق ییلاقی لذت ببرند.

همیشه در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، چون همه می خواهند از این فرصت استفاده کنند و به شهرهای شمالی سفر کنند، تقاضا برای اجاره ویلا در شمال افزایش پیدا می کند. حرفه ای ها از یک هفته قبل برنامه سفر خود را می چینند و بسته به بودجه ای که برای اقامت در نظر گرفته اند و امکاناتی که می خواهند، زودتر از بقیه به پلتفرم های اجاره آنلاین و روزانه ویلا در شما مانند وبسایت باباسفر مراجعه می کنند و آنچه که مدنظر دارند را رزرو می کنند.

پیش از اجاره روزانه اقامتگاه در شهرهای شمالی، همیشه به این موضوع توجه داشته باشید مقصدی که قرار است اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنید بیشتر مسافرانش چه نوع اقامتگاه هایی را انتخاب می کنند. شهرهایی هستند مانند سوادکوه، که آپارتمان های مبله و سوئیت هایی که در دل طبیعت قرار دارند بیشتر متقاضی دارند مخصوصاً اگر ویو اقامتگاه به سمت جنگل باشد. شهرهایی مانند متل قو، ویلاهای لوکس نزدیک به برج های عظیم زاده بین مردم محبوب تر هستند. در شهرهایی مانند چالوس و نوشهر، اقامتگاه های سمت جنگل محبوب تر بوده و جاهایی هم هست مانند رامسر چون هم نوار ساحلی زیبا دارند و هم جنگل های بکر، فرقی ندارد شما در کدام سمت ویلا میخواهید و فاکتورهای دیگری نظیر امکانات و سرگرمی، نوع اقامتگاه و ویو روی قیمت تاثیر مستقیم دارند.

قیمت ویلاهای روزانه شمال کشور

رزرو ویلا در شمال از سایت باباسفر

با اینکه امروزه راه های راحت تر و مطمئن تری برای رزرو ویلا در شمال هست که کلی از وقت و هزینه ها صرفه جویی می شود اما باز هم خیلی ها ابتدا بار سفر را می بندند، راهی شهر مورد نظر می شوند و با کلی گشت و گذار صرف وقت و بنزین و انرژی و استهلاک در نهایت شاید به ویلایی که مدنظرشان است می رسند. اما ما میخواهیم برای اجاره ویلا در شمال به شما سایت باباسفر را معرفی کنیم. باباسفر پلتفرم اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران است و در هر شهری که می خواهید سفر کنید، انواع و اقسام اقامتگاه ها از آپارتمان و سوئیت های ارزان تا ویلاهای لوکس با کلی امکانات و سرگرمی ارائه داده.

چرا برای اجاره روزانه اقامتگاه سایت باباسفر را انتخاب کنیم؟

در سایت باباسفر تنوع اقامتگاه آنقدری زیادی است که گشت و گذار بین آن ها شاید روزها زمان ببرد از این رو، تمامی کاربران سایت بعد از اینکه شهر مقصد خود را انتخاب می کنند، برای صرفه جویی در زمان به سمت اعمال فیلترها می روند و انتخاب می کنند که اقامتگاه مورد نظر آن ها چه امکاناتی داشته باشد و چه بازه قیمتی داشته باشد. حتی اگر بطور مثال به فکر اجاره ویلا ساحلی در رامسر هستید، در سایت باباسفر بین صد ها اقامتگاه در رامسر می توانید انتخاب کنید اقامتگاه ها در سمت ساحل باشند یا جنگل. از همه این موارد که بگذریم، سایت باباسفر علاوه بر ارائه بهترین اقامتگاه ها در شهرهای مختلف ایران، بهترین قیمت ها را هم دارد و مشتریان همیشه از قمیت های ارائه شده در سایت باباسفر راضی هستند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید