مشخصات و امکانات بیسیم واکی تاکی یکی از مهم ترین مسائل در تعیین قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد بنحوی که هر چه امکانات بیسیم واکی تاکی بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

چند نکته مهم خرید بیسیم واکی تاکی مجاز

بررسی چند نکته مهم خرید بیسیم واکی تاکی مجاز از مواردی است که دانستن آن ها به داشتن بهترین انتخاب بیسیم واکی تاکی کمک زیادی میکند، این مقاله نکاتی که باید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین بیسیم واکی تاکی در نظر بگیرید را در اختیار شما قرار می دهد تا اگر خواستید بیسیم واکی تاکی خریداری کنید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قبل از انتخاب لازم است ابتدا نیاز خود را بشناسید که دستگاه بیسیم واکی تاکی مجاز شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد. درواقع همه بیسیم های واکی تاکی کاربرد یکسانی دارند اما آنچه که باعث تمایزشان می شود در برخی از امکانات، آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی آنها میباشد.

نکات مهم در خرید بیسیم واکی تاکی مجاز

اولین نکته ای که برای خرید بیسیم واکی تاکی باید در نظر داشته باشید اطمینان از مجاز بودن بیسیم واکی تاکی میباشد. بیسیم ها در دو مدل مجاز و غیرمجاز عرضه میگردند. بیسیم واکی تاکی مجاز برای کاربری عمومی (معمولی) در نظر گرفته شده است که به صورت قانونی و با رعایت استانداردهای لازم و اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد کشور شده و بهره بردار بدون داشتن مجوز خاصی از سازمان تنظیم مقررات اجازه استفاده و حمل این بیسیم واکی تاکی مجاز را دارد. بیسیم واکی تاکی غیرمجاز بصورت غیرقانونی و غیرمجاز وارد کشور می شوند و فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشند ، خرید و استفاده از این نوع بیسیم ها ممنوع است.

جهت تشخیص بیسیم های مجاز از غیر مجاز به چند نکته توجه کنید:

در مرحله اول برای اطمینان از مجاز بودن بیسیم واکی تاکی مورد نظر ، نسبت به استعلام آنلاین مجوز بیسیم واکی تاکی مجاز از وب سایت www.ott.ir اقدام نمایید.

همه بیسیم های مجاز بصورت تک هستند که سریال روی دستگاه با سریال روی جعبه باید یکی باشد بیسیم هایی که بصورت جفت به فروش میرسد غیرمجاز می باشند.

از جمله مزایای بیسیم واکی تاکی مجاز نسبت به مدل های غیر مجاز آن می توان به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نیز اشاره داشت، برخلاف بیسیم واکی تاکی مجاز که کلیه خدمات آن در دسترس بوده و ارائه می گردد، بیسیم غیر مجاز دارای هیچگونه خدمات پس از فروش و لوازم جانبی نیز نمی باشند و خریدار این نوع بی سیم ها پس از خرابی، خرید باتری و لوازم جانبی و ... مجبور به دور انداختن بیسیم واکی تاکی غیرمجاز خود هستند.

چند نکته مهم خرید بیسیم واکی تاکی مجاز

برد بیسیم

از دیگر موارد مهم هنگام خرید بیسیم واکی تاکی، توان و برد آن میباشد. برد بیسیم واکی تاکی ارتباط مستقیمی با شرایط محیطی ازجمله موانع شهری، پستی و بلندی ها، میزان نویز در محیط، تداخل امواج و به خیلی از موارد دیگر بستگی دارد. برد دستگاه واکی تاکی در محیط خارج از شهر و در فضای باز بدون وجود پستی و بلندی و موانع دیگر به حداکثر خود میرسد.

باتری بیسیم واکی تاکی

از قطعات مهم دستگاه بیسیم، باطری آن میباشد، بیسیم های واکی تاکی مجاز دارای باطری LI-ion و سیستم باطری سیور Battery Saver میباشند و در حالت استند بای بیش از ۴۸ ساعت توان نگهداری شارژ را بصورت مستمر دارا میباشند. البته میزان شارژ دهی باتری بستگی به ظرفیت باتری و مدل دستگاه بیسیم و زمان استفاده از امکانات جانبی دستگاه بیسیم واکی تاکی از قبیل: چراغ قوه ، رادیو و مدت زمان مکالمات و ... متغیر خواهد بود.

اندازه و وزن بیسیم واکی تاکی

اندازه و وزن بیسیم واکی تاکی از جمله معیارهای مهم در خرید بهترین بیسیم واکی تاکی بشمار می رود و باید به این موضوع توجه داشته باشید بیسیم مورد نظرتان در دستانتان به خوبی قرار گرفته و در اصطلاح خوش دست بوده و از وزن مطلوبی برخوردار باشد که در زمان های استفاده طولانی، موجب خستگی دستانتان نگردد.

لوازم جانبی

Ott بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر بیسیم واکی تاکی مجاز ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض قطعات انواع بیسیم واکی تاکی و ارائه لوازم جانبی میباشد.

مورد دیگری که هنگام خرید بیسیم واکی تاکی مجاز باید به آن توجه کرد برخورداری از لوازم جانبی شامل:

  • قاب
  • آنتن
  • گیره کمری
  • پایه شارژر رومیزی (استند)
  • هندزفری بادیگاردی و حلزونی

چند نکته مهم خرید بیسیم واکی تاکی مجاز

گارانتی و خدمات پس از فروش

با وجود اینکه بیسیم های واکی تاکی عرضه شده Ott کیفیت بالایی دارد اما ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش به کلیه کاربران و همکاران محترم در سراسر کشور میباشد و با بهره گیری از کارشناسان فنی مجرب و متخصص و با استفاده از تجهیزات پیشرفته قادر به عیب یابی دستگاه واکی تاکی و تعمیرات تخصصی با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در کمترین زمان ممکن و بصرفه ترن هزینه در خدمت شما میباشد.

قیمت بیسیم واکی تاکی

مشخصات و امکانات بیسیم واکی تاکی یکی از مهم ترین مسائل در تعیین قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز میباشد بنحوی که هر چه امکانات بیسیم واکی تاکی بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

از جمله این امکانات می توان به صفحه نمایش LCD و LED ، استاندارد IP (محافظت دستگاه در برابر ضربه، گرد و غبار و رطوبت)، رادیو موج FM، چراغ قوه، شارژ USB اندرویدی و ... اشاره داشت.

خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی

شما میتوانید بیسیم واکی تاکی مورد نظر خود را با اطمینان در خصوص اصالت با نازلترین قیمت بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینترنتی Ott ، دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه امن پرداخت بانک ملت به آدرس www.Ott.ir خریداری نمایید.

برای خرید اینترنتی انواع بیسیم واکی تاکی، قیمت، مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی از وب سایت Ott بازدید فرمایید همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وبسایت: www.Ott.ir

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید