۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 55453144

خرید گل به صورت اینترنتی بسیار مورد توجه است از این رو با ما همراه باشید و درباره سفارش آنلاین گل ارزان در تهران بدانید.

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

سلام نو _ سرویس عمومی: افزایش بی رویه قیمت گل باعث شده تا از خوشحال کردن عزیزانمان و لذت بردن از این نعمت زیبای الهی محروم شویم .به همین دلیل گلفروشی آنلاین رزلاکچری فرصتی برای شما همراهان عزیز فراهم کرده تا با کمترین هزینه و خرید گل قیمت مناسب بتوانید دوستان ، آشنایان و نزدیکانتان را سورپرایز کنید و یا دسته گلی را به خودتان هدیه دهید.

خرید اینترنتی گل ارزان در تهران

برخی گل ها به علت هزینه بالای پرورش و نگهداری ، فصلی یا کم پیدا بودن و دیگر دلایل جزو گل های لوکس و vip به شمار میروند .از طرفی برخی گل ها ارزان و اقتصادی هستند و اگر شما دنبال گل های قیمت مناسب هستید پیشنهاد میکنم از گل های زیر در دسته گل و باکس گل خود استفاده نمایید :

خرید گل ژربرا

گل ژربرا به علت ظاهر زیبا و تنوع بالایی که در رنگبندی دارد موردتوجه بیشتر افراد قرار میگیرد و جالب است بدانید که هم به صورت گلدانی به عنوان گیاه آپارتمانی و هم به صورت شاخه بریده در بازار موجود است.

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

از طرفی گل ژربرا قیمت مناسبی دارد و در دسته های ده تایی به فروش میرسد . رنگ بندی گل ژربرا شامل : نارنجی ، زرد ، سفید ، صورتی ، قرمز ، گلبهی میباشد و ماندگاری خوبی دارد .

خرید گل رز

گل رز انواع مختلفی دارد که معروف ترین نوع آن در بازار گل ایران گل رز هلندی و گل رز ایرانی است .در برخی فصول سال قیمت گل رز موقتا افزایش میابد اما در حالت کلی جزو گل های ارزان قیمت به شمار میرود.خرید گل رز ارزان قیمت میتواند شعله های عشق تان را مثل روز اول بیفروزد و لحظه های خاص و به یادماندنی برای شما و معشوقتان رقم بزند . درنظر بگیرید که گل رز هلندی در بسته های بیست تایی به فروش میرسد و ساقه ها وسرگل آن در مقایسه با رز ایرانی درست تر و ضخیم تر هستند اما رز ایرانی در بسته های پنجاه عددی به فروش میرسد و ماندگاری نسبتا کمتری نیز دارد .

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

خرید گل داوودی

گل داوودی یک از پرمصرف ترین گل ها در دیزاین و گل آرایی است و به صورت بسته ای به فروش میرسد و جزو گل های ارزان قیمت محسوب میشود .اگر به دنبال سفارش آنلاین گل ارزان در تهران هستید دسته گل داوودی گزینه ی مناسبی است .این گل زیبا ماندگاری بسیار بالایی دارد و در صورتی که نکات ذکر شده در بالا را به خوبی رعایت نمایید حتی تا یک ماه میتوانید از زیبایی آن بهره مند شوید از طرفی رنگ بندی متنوع گل داوودی باعث شده تا برای مناسبت های مختلفی مناسب باشد .

گل داوودی در رنگ های زرشکی ، بنفش ، زرد ، سفید ، نارنجی ، سبز و صورتی موجود است و شما عزیزان میتوانید به دلخواه خودتان بسته به مناسبت موردنظرتان رنگبندی آن را انتخاب نمایید

در کل، برای خرید گل ارزان در تهران، باید به فروشگاه‌های معتبر و با کیفیت مراجعه کرد و همچنین قبل از خرید، قیمت‌ها و شرایط فروش را با دقت مقایسه کرد. همچنین، استفاده از روش‌های نوین خرید گل مانند خرید از فروشگاه‌های آنلاین و استفاده از اپلیکیشن‌های خرید گل می‌تواند به شما در بهره‌مندی از قیمت مناسب‌تر برای گل‌ها کمک کند.

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

بهره‌گیری از کدهای تخفیف و خدمات رایگان فروشگاه‌ها نیز می‌تواند هزینه‌های خرید گل‌ها را کاهش دهد. در نهایت، توجه به شرایط نگهداری گل‌ها و انتخاب گل‌های فصلی می‌تواند به شما در خرید گل ارزان‌تر و با کیفیت‌تر کمک کند.

نکات مهم در سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

همانطور که از قدیم گفتن، هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست در خرید گل های مقرون به صرفه هم باید خیلی مواظب بود. گاهی اوقات دلیل ارزان بودن گل و گلدان، آفت داشتن آنها است؛ و هنگامی که آن را به خانه خود می‌برید باعث مریض شدن سایر گلدان‌ها خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند به ارزان شدن گلی منجر شود، سن زیاد گلدان است. اکثر گل‌ها به مرور زمان طراوت و سرزندگی خود را از دست می‌دهند و پس از چند سال به یک ساقه سبز بی برگ و گل تبدیل می‌شوند. در هنگام خرید گل حتما به سن آن توجه کنید.

در ادامه به برخی از نکات حساسی که باید در هنگام خرید گل – چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری – توجه کنید، پرداخته‌ایم:

۱) هنگام خرید دسته گل ارزان حتما گلبرگ‌ها را بررسی کنید

بررسی گلبرگ‌ها در خرید گل و گیاه بسیار مهم است.

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

وجود لکه‌های سیاه و قهوه‌ای کوچک در انتهای گلبرگ دو دلیل عمده خواهد داشت؛ لکه سیاه نشان دهنده تازه نبودن گل است و وجود لکه‌های قهوه‌ای روی گلبرگ بیانگر چیده شدن گل از جای نامناسب می‌باشد. حتی یک شاخه گلِ نامرغوب می‌تواند زیبایی دسته گل یا گلدان شما را کاهش دهد و از عمر مفید آن بکاهد.

۲) هنگام سفارش گل ارزان به ساقه گل توجه کنید

هنگام خرید گل شاخه‌ای حتما از مرطوب بودن ساقه اطمینان حاصل کنید. ساقه مرطوب به این معنا است که گل در آبِ کافی نگهداری شده است و ذخیره آبی مناسبی برای رشد دارد. همچنین اگر ساقه گل توپُر باشد، آن گل عمر مفید بیشتری خواهد داشت و گل‌هایی با ساقه نازک و پوک عمدتا عمر کوتاهی دارند.

۳) هنگام خرید از گل فروشی ارزان به اندازه خودِ گل توجه کنید

گل‌هایی که به طور کامل باز شده‌اند، عمدتا ظرف چند روز پژمرده خواهند شد. برای خرید گل طبیعی با قیمت پایین بهتر است سراغ آنهایی بروید که هنوز به طور کامل باز نشده‌اند و اصطلاحا غنچه هستند.

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

اما خرید غنچه برای تمام افراد لذت بخش نیست و برای مهمانی‌ها ترجیح می‌دهند گل‌های کاملا باز خریداری کنند. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم، گل‌ها را در همان روز خریداری کنید تا طراوت و شادابی‌شان از بین نرود.

۴) برای سفارش آنلاین گل با قیمت مناسب تر در تهران صبح‌ها دست به کار شوید

با توجه به ازدیاد مراجعه کنندگان به بازارهای گل تهران، بهتر است همان ساعات اولیه روز سفارش آنلاین گل خود را تکمیل کنید تا گل‌های چیده شده روز به دست شما برسند. هرچه از ساعات اولیه روز بیشتر بگذرد، گل‌ها در معرض گرد و غبار و بی‌آبی بیشتری قرار می‌گیرند و هنگامی که به دست شما می‌رسند، آن شادابی گل‌های اول صبح را نخواهند داشت.

۵) در هنگام سفارش گل انعطاف‌پذیر باشید

گل یک موجود زنده‌است و محصولاتِ بازارهای گل به صورت روزانه تهیه می‌شوند. از این‌رو ممکن است یک روز بارِ گل‌های رز بد باشد در عوض گل‌های ادریسی خوبی به عمل بیایند! پس هنگامی که برای خرید دسته گل ارزان و شیک یا حتی غیر ارزان به گلفروشی می‌روید، ابتدا به ظاهر گل‌ها توجه کنید و از گلفروش بپرسید که کدامیک از محصولاتشان تازه‌تر هستند.

سفارش آنلاین گل ارزان در تهران

ممکن است شما به روی خرید گل میخک پافشاری کنید، درحالی که گلفروشی گل‌های داوودی و یاس بهتری را در آن روز داشته باشد. پس سعی کنید در خرید گل و گیاه با خرید دسته گل با قیمت مناسب، انعطاف پذیری از خود نشان دهید!. خرید گل به یک ذهن باز احتیاج دارد و با خرید وسایل برقی و سوپرمارکتی فرق دارد!

۶) هنگام خرید گل، گلدان را هم در نظر داشته باشید

اگر گل را برای ماهیت خودش خریداری می‌کنید، پس نباید برای گلدانی که در آن قرار دارد هزینه گزافی بدهید. در اکثر مواقع دیده شده است که قیمت گلدان به مراتب از خودِ گل بیشتر شده است که موجب کمتر تهیه کردن گل‌‎های زیبا می‌شود. حتی می‌توانید برای اینکه بابت خرید گلدان هزینه زیادی نپردازید از ایده‌های ابداعی خودتان می‌توانید استفاده کنید. تبدیل کردن ظروفی که کارکرد خودشان را از دست داده‌‎اند به گلدان‌های شیک و جالب می‌تواند جلو بسیاری از هزینه‌های الکی را بگیرد!

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید