تهیه کردن کتاب‌ها آن هم با تخفیف برای هر خریداری جالب خواهد بود از این رو با ما همراه باشید و درباره خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان بدانید.

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

سلام نو پلاس: بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. با انتخاب از میان کتاب های متنوع و دست‌چین شده‌ی ایران کتاب، می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که خریده اید، ارزش زمانی که برای آن صرف می‌کنید را دارد. ایران‌کتاب، رسالت خود را ارائه‌ی اطلسی جامع از برترین کتاب‌ها و معتبرترین جوایز ادبی سراسر دنیا می‌داند و بر آن است تا با خلق آرمان‌شهری ادبی، بهترین‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

از کجا کتاب با تخفیف و ارسال رایگان بخریم؟

فروشگاه کتاب بوک دوک یکی از بهترین و پرتنوع ترین فروشگاه های خرید کتاب آنلاین و نوشت افزار در کرج می باشد.تنوع بالای کالا ها در کتاب / نوشت افزار و همچنین قلم نفیس از مزایای فروشگاه بوک دوک می باشد .خدماتی که این فروشگاه به شما عزیزان در زمینه کتاب ارائه می دهد در مباحثی مانند فلسفه / منطق / تاریخ ایران و جهان / فرهنگ و اقتصاد / روانشناسی رشد و روانشناسی موفقیت / سینما و تئاتر / فلسفه هنر / معماری و طراحی با جدید ترین کتاب های روز و در انواع نشرها می باشد .

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

با خرید کتاب آنلاین از فروشگاه کتاب بوک دوک میتوانید کتاب ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید و مشتری همیشگی بوک دوک شوید و همچنین با خرید آنلاین کتاب از سایت خرید کتاب ما به صورت غیر حضوری در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های خوب فروشگاه بوک دوک تنوع کتاب ها در نشر های مختلف مانند نشر چشمه / ثالث / افق / نیلوفر / نگاه / پرتقال / هرمس و غیره می باشد . همچنین در سایت خرید کتاب بوک دوک میتوانید نظاره گر تنوع بالای نوشت افزار در برند های مختلف مانند فابرکستل / استدلر / اونر / آرت لاین / پیکاسو و ... باشید .در بخش قلم نفیس فروشگاه کتاب بوک دوک یکی از کامل ترین و با کیفیت ترین قلم ها را در طرح های جدید و برند های اصیل (یوروپن / شیفر / فابرکستل / لامی / پارکر و...) به شما ارائه می دهد " که در بخش توضیحات مربوط به هرقلم میتوانید جزئیات و ویژگی های منحصر به فرد آنها را به صورت دقیق و کامل مطالعه کنید.

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

همچنین در ساعات کاری بوک دوک از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ بعدازظهر میتوانید با شماره تلفن های پشتیبانی بوک دوک ۰۲۶۳۴۲۰۵۹۹۸ تماس حاصل فرموده و به صورت تلفنی سوال های خود را درباره ی روند سفارش و ارسال بپرسید. ضمنا پشتیبانی آنلاین بوک دوک همواره راهنمای شما در خرید ، ثبت سفارش و پس از ثبت سفارش می باشند.

طرح ارسال رایگان سفارشات در بوک دوک به این صورت می باشد که ارسال سفارشات بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان برای سراسر کشور ( تهران و سایر شهرستان ها ) به صورت رایگان انجام می شود و هزینه ارسال به عهده «بوک دوک » می باشد و برای سفارشات کمتر از ۳۰۰ هزار تومان برای شهر تهران و سایر شهرستان ها ۲۰۰۰۰ تومان هزینه ارسال شامل میشود. شایان ذکر است تمامی سفارشات تهران و سایر شهرستان ها به روز در بوک دوک پردازش و بسته بندی شده و سفارشات شهر تهران یک روز کاری با شهرستان ها به صورت «پست پیشتاز» ارسال میگردد.

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

زمان تحویل سفارشات تهران در ساعت ۵ بعدازظهر تا ۹ شب می باشد و در صورت عدم حضور شما در محل قطعا با شما تماس گرفته خواهد شد. همچنین زمان تحویل سفارشات شهرستان ها مطابق با ساعت کاری اداره پست می باشد و شما پس از دریافت کد رهگیری پستی از سامانه پیامکی بوک دوک میتوانید با مراجعه به سایت اداره پست سفارش خود را پیگیری و مشاهده فرمایید.

دو سایت برای خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

فروشگاه اینترنتی کتاب‌وب، امکان خرید اینترنتی کتاب را در هر کجای ایران که باشید برای شما فراهم کرده است. سرویس ارسال رایگان کتاب تا درب منزل حتی برای یک کتاب، برگزاری جشنواره‌های متعدد تخفیف کتاب، بسته‌بندی صحیح و مطمئن کتاب‌ها و ارسال کد رهگیری مرسوله از تمایزات عمدهٔ فروشگاه اینترنتی کتاب‌وب است.

کتاب‌وب بانکی جامع از کتاب‌های ناشرین فعال در ایران است. چه کتاب‌ بزرگسال و چه کتاب‌ کودک و نوجوان. کتاب‌های موجود در کتاب‌وب علاوه بر اینکه هر لحظه در حال به‌روزرسانی‌اند، برای راحتی مخاطبان و پژوهشگران در حوزه‌ها و مدخل‌های متفاوتی دسته‌بندی شده‌اند تا مخاطبان فراخور علاقه و زمینهٔ پژوهشی‌شان، کتاب‌ها را به راحتی بیابند.

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

حتی اگر کتاب مورد نظر را نیافتید، کافیست به پشتیبانی آنلاین سایت، نام کتاب را اعلام کنید.

فروشگاه کتاب سراج بوک یکی از بهترین کتابفروشی های ایران برای خرید کتاب، از سال ۹۶ به صورت حرفه ای خرید و فروش کتاب به صورت آنلاین را به مجموعه خود اضافه کرد و در همین راستا بهترین کتاب های روانشناسی و رمان ، بهترین کتاب های کودک ، جدیدترین کتاب های عمومی را به بانک کتاب خود اضافه کرده است، در سراج بوک خرید کتاب با تخفیف انجام میشود و کلیه کتاب ها تا سقف ۵۰% تخفیف ویژه و دائمی دارند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید