از کمپینگ گرفته تا دوچرخه‌سواری کوهستانی تا ماهیگیری، مقصدهای مختلفی برای سفر پدر و پسر در دنیا وجود دارد. برخی از مقاصد کمپینگ برای تعطیلات پدر و پسر در زیر آمده است:

بهترین مقاصد سفر پدر و پسری در جهان + عکس

سلام نو-سرویس گردشری: گذراندن وقت پدر و پسر با هم در کمپینگ بهترین فرصت برای ایجاد یا برقراری مجدد یک پیوند قوی بین آنهاست. مقاصد سفرهای کمپینگ برای پدر و پسر و فعالیت‌های روزانه کمپینگ مانند پیاده‌روی و ماهیگیری، زمینه ایده‌آلی را برای گفتگوهای سالم فراهم می‌کند.

رفتن به اولین سفر کمپینگ زندگی شما بهترین اتفاق در زندگی یک مرد جوان است. معمولا این پدر است که ابتکار عمل را به دست می‌گیرد و به همراه پسرش برای به اشتراک گذاشتن یک ماجراجویی در طبیعت به تور می‌رود. این یک فرصت عالی برای یک پدر است تا با پسرش پیوند قوی برقرار کند و همچنین این شانس وجود دارد که تجربه خود را مانند ساختن چادر، آشپزی در فضای باز، برافروختن آتش یا استفاده از چاقو یا قطب نما به پسرش منتقل کند.

از کمپینگ گرفته تا دوچرخه‌سواری کوهستانی تا ماهیگیری، مقصدهای مختلفی برای سفر پدر و پسر در دنیا وجود دارد. برخی از مقاصد کمپینگ برای تعطیلات پدر و پسر در زیر آمده است:

پارک ملی یوسمیتی:

بهترین مقاصد سفر پدر و پسری در جهان + عکس

پارک ملی یوسمیتی بهترین مقصد برای کمپینگ در سراسر جهان است. در مسیرهای مه‌آلود پیاده‌روی کنید تا مکان‌های پارک معروفی مانند Half Dome و Vernal fall را تماشا کنید. اگر بین اواخر ماه مه و اکتبر به آنجا بروید، رفتن به Half Dome عالی است. اگر کسی از ارتفاع نترسد، می‌تواند با کابل‌های Half Dome به پایین برسد. مقصد دیگری در بالای یوسمیت، نقطه یخچال است که بالاترین نقطه را در این پارک نشان می‌دهد و برخی از بهترین مناظر را از این مکان ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌ای به پیاده روی در تمام مسیر ندارید، می‌توانید با اتوبوس یا ماشین تور به سمت گلاسیر پوینت بروید.

دریاچه فلات هد، مونتانا:

بهترین مقاصد سفر پدر و پسری در جهان + عکس

اگر قصد دارید برای یک سفر ماهیگیری از پدرتان برنامه‌ریزی کنید، دریاچه فلت هد مونتانا بهترین گزینه است. این دریاچه ۲۸ مایل طول دارد که بزرگترین دریاچه آب شیرین طبیعی است که در غرب می سی سی پی قرار دارد. یک قایق کرایه‌ای بگیرید و به دنبال ماهی قزل آلا و سوف‌های زرد بروید. به غیر از ماهیگیری، دریاچه فلت هد فرصت خوبی برای کایاک سواری، قایقرانی و شنا نیز دارد. برای کاوش در جزایر نزدیک دریاچه که بیش از ۱۰۰ گونه پرنده مختلف را در خود جای داده است، پیاده روی کنید.

منطقه دریاچه لنیر، کمپگرودز، جورجیا:

بهترین مقاصد سفر پدر و پسری در جهان + عکس

برای یک سفر کمپینگ در آخر هفته‌ها، باید به کمپ‌های منطقه دریاچه لنیر در جورجیا بروید. همه ۱۹ اردوگاه در طول سال برای بازدید باز هستند. فعالیت‌های مختلفی در فضای باز وجود دارد که می‌توان در آنجا انجام داد، مانند پیاده روی، اسب سواری، ماهیگیری و دوچرخه سواری در کوهستان.

دریاچه گرین وود، کارولینای جنوبی:

ایده‌های کمپینگ برای پدر و پسر شامل دریاچه گرین وود است که در گرین وود، کارولینای جنوبی واقع شده است. ۲۱۲ مایل خط ساحلی دارد. مسیرهای پیاده روی و میزهای پیک نیک زیادی وجود دارد. می‌توان به قایق سواری، ماهیگیری و شنا در دریاچه رفت. می‌توانید زمان بیشتری را در پارک ایالتی لیک گرین وود سپری کنید.

پارک ایالتی برازوس بند، تگزاس:

پارک ایالتی برازوس بند یکی از بهترین مقاصد کمپینگ برای تعطیلات پدر و پسر است. این پارک در مساحتی به وسعت ۵۰۰۰ هکتار است و خانه تمساح‌ها نیز هست. پناهگاه‌های صفحه نمایش و کمپ‌های زیادی نیز وجود دارد. ۷ دریاچه برای حمل و نقل در پارک ایالتی برازوس بند وجود دارد. همچنین بسیاری از پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری وجود دارد.

پارک ملی کوه راکی، کلرادو:

می‌توان در عرض دو ساعت از دنور به پارک ملی کوه راکی رسید که پارک ملی محبوب این کشور است. در منطقه‌ای به مساحت ۲۶۵۸۷۳ هکتار با ۱۵۰ دریاچه و ۴۵۰ مایل رودخانه گسترده شده است. این یکی از بهترین ایده‌های کمپینگ برای پدر و پسر است.

فورت پک، مونتانا:

در میان بهترین مقاصد برای کمپینگ، هیچ چیز نمی‌تواند بهتر از فورت پک در مونتانا باشد. برای ماهیگیری، دریاچه‌ای به طول ۱۳۴ مایل وجود دارد که حاوی انواع بسیار زیادی از ماهی‌ها مانند ماهی قزل آلا، ماهی قزل آلا شینوک و ماهی پارو است. آب توسط پناهگاه ملی حیات وحش CMR احاطه شده است و یک مکان کمپینگ عالی برای شکار و تماشای پرندگان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید