گرند کانیون میزبان یک مهمانی ستاره‌ای در این ماه است و شامل ورود رایگان به پارک و برنامه‌های خارج از این دنیا برای چندین روز برنامه‌ریزی شده است.

مهمانی ستاره‌ای در گرند کانیون + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: گرند کانیون میزبان یک مهمانی ستاره‌ای است که آخر هفته آینده آغاز می‌شود و کاملا رایگان است.

جشن سالانه از ۱۸ ژوئن تا ۲۵ ژوئن برگزار می‌شود.

گرند کانیون میزبان یک مهمانی ستاره‌ای در این ماه است و شامل ورود رایگان به پارک و برنامه‌های خارج از این دنیا برای چندین روز برنامه‌ریزی شده است.

طبق اعلام سرویس پارک ملی، مهمانی سالانه که از ۱۸ ژوئن تا ۲۵ ژوئن برگزار می‌شود، رسما از غروب آفتاب با بهترین تماشا بعد از ساعت ۹ شب آغاز می‌شود. به بازدیدکنندگان توصیه می‌شود به جای چراغ قوه سفید، یک چراغ قوه قرمز داشته باشند، زیرا می‌تواند در مشاهده اختلال ایجاد کند.

NPS در وب‌سایت خود نوشت تا زمانی که ماه در اولین شب طلوع کند، آسمان پرستاره و تاریک خواهد بود. در طول هفته جشن ستاره‌ها به تدریج طلوع می‌کند.

در حاشیه جنوبی، مهمانی با ارائه Mars Perseverance در ۱۸ ژوئن آغاز می‌شود تا همه چیز درباره مریخ‌نوردی که به سیاره سرخ فرود آمد از کسی که در ساخت آن کمک کرده است، آموزش داده شود و سپس در طول هفته در مورد همه چیز از تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا ارائه شود. برای یادگیری نحوه آموزش فضانوردان در شمال آریزونا در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰.

هر شب، NPS همچنین میزبان یک تلسکوپ در پشت مرکز بازدیدکنندگان گراند کنیون خواهد بود، در حالی که پارکبانان تورهای صورت فلکی را ارائه می‌دهند. کارگاه‌های آموزشی عکاسی از آسمان شب نیز برگزار خواهد شد.

در حاشیه شمالی، یک برنامه شبانه مرتبط با نجوم در ساعت ۸ شب ارائه می‌شود. در سالن نمایش گراند کانیون لژ و صحبت‌های صورت فلکی نیز در طول شب انجام می‌شود. در طول روز تلسکوپ‌های خورشیدی نیز در این اقامتگاه مستقر خواهند شد.

گراند کانیون در سال ۲۰۱۹، درست به‌موقع صدمین سالگرد تأسیس پارک، به‌عنوان پارک بین‌المللی آسمان تاریک توسط انجمن بین‌المللی آسمان تاریک تأیید شد.

فراتر از گراند کانیون، تعداد زیادی پارک ملی در سرتاسر ایالات متحده وجود دارد که فرصت‌های تماشای ستاره‌ای شگفت‌انگیز دارند، از جمله چندین پارک که به عنوان پارک‌های آسمان تاریک مانند پارک ملی گریت بیسین در نوادا، پارک ملی بیگ بند در تگزاس و گریت سند نیز گواهی شده‌اند. پارک ملی Dunes و حفاظت‌گاه در کلرادو.

آلیسون فاکس یکی از نویسندگان مشارکت کننده در سفر اوقات فراغت است. وقتی او در شهر نیویورک نیست، دوست دارد وقت خود را در ساحل بگذراند یا به کاوش در مقاصد جدید بپردازد و امیدوار است از هر کشوری در جهان دیدن کند. ماجراهای او را در اینستاگرام دنبال کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید