یک روش رایگان به دست آوردن یوسی، چک کردن مداوم یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی بازی پابجی می باشد چرا که گاهی اوقات یوتیوب رقابت هایی برای گیمر ها در نظر می گیرد که اگر در آن شرکت کنید و پیروز شوید، مقداری یوسی به حسابتان در بازی واریز خواهد شد.

یوسی چیست و از چه روش هایی می توان آن را در بازی پابجی تهیه نمود؟

ابتدا قصد داریم بتل رویال را به صورت خلاصه توضیح دهیم چرا که برای شناخت پابجی اول باید بتل رویال را بشناسیم. به ساده ترین بیان می توان گفت که بتل رویال یک نوع از مسابقات با نام Free_ for_ All Deathmatch با هدف باقی ماندن آخرین گیمر است. در طول این بازی شما باید اسلحه و تجهیزات نظامی را پیدا کرده و در همان بین با دشمنان خود نیز مبارزه کنید.

پابجی موبایل چیست ؟ معرفی بازی پابجی - موجومکس

نقطه اشتراکی که تمام بازی های موجود در بتل رویال دارند این است که تعداد زیادی گیمر وارد یک محیط می شوند، یک نقشه بسیار بزرگ در اختیار گیمر ها قرار می گیرد که بر طبق آن باید اسلحه و مهمات نظامی را پیدا کنند. با گذشت زمان، نقشه نیز کوچک تر شده و مبارزه و مخفی شدن سخت تر خواهد شد. این روال تا جایی ادامه پیدا می کند که تنها یک نفر به عنوان آخرین بازمانده باقی بماند.

بازی پابجی چیست؟

بازی پابجی یا همان PUBG یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار در نمونه بازی های بتل رویال است. در این بازی تعدادی از گیمر ها به صورت رندوم دور هم جمع آوری می شوند و آن قدر می جنگند تا یک نفر به عنوان آخرین نفر باقی بماند. به طور خلاصه بهترین گیمر در یک بازی بسیار هیجان انگیز انتخاب می شود.

این بازی در طول زمان کوتاهی توانست نظر میلیون ها کاربر فعال را به خود جلب کند و به محبوبیت کم نظیری برسد.

آموزش پابجی Archives - پابجی ایرانی فارسی

یوسی چیست؟

شما در این بازی نیز همانند سایر بازی های بتل رویال، با بخشی به نام پرداخت درون برنامه ای رو به رو می شوید که از طریق آن می توانید یک سری امکانات خاص را خریداری کرده و هیجان بیشتری را تجربه کنید.

پرداخت درون برنامه ای توسط ارز رایج در بازی انجام می شود که ارز در این بازی یوسی نام دارد. گاها ممکن است پیش بیاید که کسی این ارز را دلار بازی پابجی خطاب کند که در واقع تفاوتی با یوسی ندارد و منظور همان است.

عبارت UC مخفف کلمات Unknown Cash است که در واقع همان واحد پول بازی پابجی به شمار می رود و از طریق بخش استور قابل مشاهده می باشد. شما با خرید این پول قادر به انجام کار های مختلف از جمله خرید لباس، اسلحه و سایر آیتم ها خواهید بود.

اهمیت یوسی را افرادی بیشتر درک می کنند که دائما این بازی را انجام می دهند و یک گیمر حرفه ای به حساب می آیند. هر چه مقدار یوسی آن ها بیشتر باشد لذت بازی برایشان بیشتر خواهد بود.

کاربرد یوسی در بازی پابجی چیست؟

یک مزیت بسیار مهمی که یوسی دارد این است که با داشتن آن شما می توانید آیتم های ویژه ای را در بازی خریداری کنید. در بازی پابجی بخشی به نام استور طراحی شده که در این فروشگاه سلاح و تجهیزات جنگی و لباس و... برای فروش قرار داده شده اند که گیمر ها از طریق پرداخت درون برنامه ای می توانند آن ها را خریداری کنند. با خرید این سلاح ها و امکانات، هیجان بازی بیشتر خواهد شد و کاراکتر شما در بازی به حالت پیشرفته تری خواهد رسید.

مزیت دیگر یوسی در بازی پابجی موبایل ممکن ساختن شرکت در یک سری رقابت های ویژه است. شما از طریق یوسی می توانید به راحتی در یک سری رقابت ها که با نام های رویال پس و الیت رویال پس شناخته می شوند شرکت کنید و هیجان بیشتری را در بازی تجربه کنید. مزیت این دسته از رقابت ها این است اگر پیروز شوید چند برابر یوسی که خرج کرده بودید به حسابتان در بازی واریز خواهد شد.

بایگانی‌های پابجی موبایل - بلک شاپ

روش های به دست آوردن یوسی چیست؟

شما می توانید یوسی را از دو روش رایگان و پولی به دست آورید. روش رایگان بسیار زمان بر بوده و چون زمان در این بازی بسیار مهم است، این روش توصیه نمی شود. در انتها نیز مقدار یوسی دریافتی شما بسیار محدود خواهد بود.

روش های رایگان بسیار سریع بوده و شما نسبت به پولی که پرداخت می کنید یوسی تحویل می گیرید که در واقع مقدار دریافتی شما نامحدود خواهد بود.

بررسی روش پولی به دست آوردن یوسی در بازی پابجی؛

گیمر هایی که خارج از ایران زندگی می کنند به راحتی و مستقیما می توانند از طریق سایت Pubgmobile.com برای خرید یوسی اقدام کنند اما برای کاربران مقیم ایران این پرداخت ها چون به صورت دلاری است، کمی دشوار خواهد بود. آن ها باید توسط سایت های واسطه ایرانی اقدام به خرید یوسی کنند. برای این منظور می توانید به بخش خرید یوسی پابجی آسان جم مراجعه کنید.

بررسی روش های رایگان به دست آوردن یوسی در بازی پابجی؛

یک روش رایگان به دست آوردن یوسی، چک کردن مداوم یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی بازی پابجی می باشد چرا که گاهی اوقات یوتیوب رقابت هایی برای گیمر ها در نظر می گیرد که اگر در آن شرکت کنید و پیروز شوید، مقداری یوسی به حسابتان در بازی واریز خواهد شد.

روش دیگر نصب اپلیکیشن های playerZon و Mpl است. شما در این اپلیکیشن ها به راحتی می توانید پول به دست آورید و درآمد حاصله را صرف خرید یوسی کنید.

روش دیگر این است که جیمیلی که با آن در بازی فعال هستید را در سایت Pubskins وارد کنید. بعد از ثبت جیمیل متوجه خواهید شد که مقداری یوسی در بازی به شما تعلق گرفته است. البته تنها همین یک بار نیست و شما می توانید لینک بازار یابی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. هر بار که دوستان شما از این لینک استفاده کنند مقداری یوسی به شما تعلق خواهد گرفت که البته سقف به دست آوردن یوسی از این روش ۵۰۰ عدد می باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید