فروشگاه اوریکس‏گیم به شما اطمینان می‏دهد که بهترین سایت برای خرید محصولات گیمینگ است. چرا که با پشتیبانی آنلاین قوی 24 ساعته در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شماست تا پس از ثبت سفارشات خود بتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن (بین 3 الی 10 دقیقه)، خرید خود را تحویل بگیرید.

الماس کلش رویال رو با کمترین بودجه از اوریکس گیم بگیر

 کلش رویال، بازی ارائه شده کمپانی مشهور سوپر سل است که درواقع پرچم‏دار بازی‏های کارتی و استراتژیک می‏باشد و همانند بازی کلش آف کلنز طرفدارن زیادی در سراسر جهان دارد. این بازی بر خلاف ظاهر دو بعدی خود به قدری جذاب و اعتیادآور است که می‏تواند ساعت‏ها شما را سرگرم کند. دانلود و نصب بازی کلش رویال کاملا رایگان است ولی برای پیشرفت در بازی و افزایش سرعت رشد بازی و ارتقاها، امکان خرید درون برنامه ای برخی از آیتم‏ها به بازی اضافه شده است. مثل خرید جم کلش رویال یا خرید رویال بلیت کلش رویال  ( Royal Pass ) . با خرید جم کلش رویال می‌توانید صندوقچه‌های که پس از هر نبرد به شما داده می‌شود را در زمان بسیار کمتری باز کنید.

سعی کنید که این دو را از مراجع و سایت های معتبری همچون فروشگاه ORIXGAME تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه در این مطلب می خوانید:

  • نحوه بازی در کلش رویال
  • خرید جم کلش رویال از اوریکس گیم و کاربردهای آن
  • خرید رویال پس کلش رویال
  • فروشگاه معتبر برای خرید جم کلش رویال

نحوه بازی در کلش رویال

در این بازی هر بازیکن از مجموع 28 کارت موجود در بازی، امکان انتخاب 8 کارت را برای هر نبرد خواهد داشت، که هرکدام چهار بار به صورت تصادفی به شما پیشنهاد می‏شوند. شما باید بتوانید از کارت ها به نحو احسن استفاده کنید، چون در غیر اینصورت هیچ شانسی برای برنده شدن در بازی نخواهید داشت. در طول روند بازی و با بیشتر مسابقه دادن و باز کردن بیشتر صندوق‏ها می‏توانید کارت‏ های بیشتری بدست آورید.

در بازی Clash Royal شما باید از طریق کارت‏های بازی با حریف خود به مبارزه بپردازید و قلعه حریف را از بین ببرید، پادشاه حریف خود را سرنگون کنید و هر سه تاج را دریافت کنید و در صورت سرنگون کردن شاهدخت حریف یک تاج دریافت کنید تا بتوانید صندوق نهایی را به دست آورید. مدت زمان هر مسابقه 3 دقیقه می‏باشد که اگر هر دو حریف امتیاز برابر داشته باشند 2 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته می‏شود تا در نهایت برنده بازی مشخص شود. همزمان شما باید با استفاده از سربازان دفاعی و دیگر کارتهای بازی از قلعه خود دفاع کنید. با خرید جم کلش رویال می‏توانید سرعت بهبود فعالیت خود در بازی را بالا برده و یا با خرید رویال پس کلش رویال حملات و دفاع خود را به خوبی تقویت کنید.

بخش دیگر در بازی کلش رویال به ساخت کلن مربوط می‏شود، که در این قسمت شما باید برای نجات قبیله و کلن خود نیز باید بجنگید. در کلن کلش رویال، 5 کلن به طور همزمان و در طی دو روز با هم مبارزه می‏کنند و در نهایت کلنی که بیشترین برد و تاج را بدست آورد برنده نهایی مسابقه شده و جوایز ویژه از جمله سکه و اموجی و جم کلش رویال دریافت می‌کند.

خرید جم کلش رویال از اوریکس گیم و کاربردهای آن

همانطور که می‏دانید برای دسترسی به یک سری آیتم4ها و امکانات ویژه در بازی کلش رویال، نیاز به خرید جم کلش رویال دارید. با خرید جم کلش رویال می‏توانید در خرید کارت‏ها و یا ارتقاء آن‏ها به سطح بالاتر، پیش رو باشید. در کل جم کلش رویال یک میانبر قوی است که باعث می‏شود بازی را به نحو احسن جلو ببرید. سه راه برای استفاده جم کلش رویال در بالا بردن سرعت لول نیروهای شما وجود دارد که عبارت است از:

  1. باز کردن سریع تر صندوق ها
  2. شرکت در تورنومنت ها با خرید جم کلش رویال
  3. تبدیل جم کلش رویال به سکه بازی

الماس کلش رویال رو با کمترین بودجه از اوریکس گیم بگیر

برای خرید آسان و ارزان جم کلش رویال می‏توانید به فروشگاه اوریکس گیم سر بزنید و قیمت جم کلش رویال را بررسی کنید و در یک محیط کاملا امن و قانونی اقدام به خرید جم کلش رویال نمایید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن (بین 3 تا 10 دقیقه) تحویل بگیرید. همچنین اگر به بازی‏های استراتژیک مزرعه داری علاقه دارید خرید جم Hay day ارزان را می‏توانید از اوریکس گیم انجام دهید، از طرفی علاقه مندان به بازی کلش آف کلنز Clash Of Clans) (GEM می‏توانید برای خرید جم کلش آف کلنز از اوریکس گیم اقدام کنید. همچنین طرفداران بازی‏های اکشن مثل Brawl Stars خرید ارزان جم براول استارز را با اوریکس گیم تجربه کنید. کلیه محصولات فروشگاه اوریکس گیم اورجینال بوده و با کمترین قیمت و سریعترین زمان واریز به شما تحویل داده می‏شود. در کنار همه‏ی این‏ها، شما می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی مربوط به فروشگاه اوریکس‏گیم از این کدهای تخفیف بهره‏مند شوید.

خرید رویال پس کلش رویال

یکی از آیتم‏های جذاب و پر طرفدار در بازی کلش رویال، خرید خرید رویال بلیت کلش رویال می‌باشدکه اکثرا با نام Royal Pass می‏شناسند. با خرید این آیتم فوق العاده، با هر بار پیروزی در نبردهای تک به تک یا دو نفره مقدار بیشتری سکه و صندوق و کلی جوایز ارزشمند دیگر دریافت خواهید کرد و به طرز شگفت انگیزی، سرعت رشد شما در بازی را بالا می‌برد. برای خرید رویال پس کلش رویال حتما یه صفحه خرید این آیتم در فروشگاه اوریکس گیم سر بزنید.

الماس کلش رویال رو با کمترین بودجه از اوریکس گیم بگیر

فروشگاه معتبر برای خرید جم کلش رویال

فروشگاه اوریکس‏گیم به شما اطمینان می‏دهد که بهترین سایت برای خرید محصولات گیمینگ است. چرا که با پشتیبانی آنلاین قوی 24 ساعته در هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل در کنار شماست تا پس از ثبت سفارشات خود بتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن (بین 3 الی 10 دقیقه)، خرید خود را تحویل بگیرید. همچنین سایت اوریکس‏گیم دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد که قانونی بودن و اعتبار مار ا تایید می‏کند و منبع بسیار خوبی برای خرید تمامی خدمات صنعت گیم است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید