پس از مدت‌ها انتظار، بازی Hogwarts Legacy منتشر شد؛ بازی از دنیای جادوگری هری پاتری. به همین بهانه نگاهی به بهترین بازی‌ها جادوگری داریم.

۱۰ بازی جذاب جادوگری که باید تست کنید

به گزارش سلام نو، پس از مدت‌ها انتظار، بازی Hogwarts Legacy منتشر شد. این اتفاق باعث شد که شعله عشق و علاقه گیمرها به دنیای جادوگری در این صنعت دوست‌داشتنی، دوباره شعله‌ور شود. اگر یک بازی‌ای وجود داشته باشد که در آن جادوگر باشید، باید داستانی زیبا و سیستمی جالب هم با خودش به همراه داشته باشد؛ غیر از این نمی‌شود.

اینطور بازی‌ها معمولا در دنیایی فانتزی هستند که هر کدام مکانیک‌ها و داستان‌های جالب خودشان را دارند. اکثر این بازی‌ها هم قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار قوی دارند تا حس یک دنیای بزرگ را جادویی‌تر کنند.

Wytchwood

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید - ویجیاتو

بازی Wytchwood یک تجربه ماجراجویانه و هیجان انگیز است که در سرزمینی بزرگ جریان دارد و می‌توانید افسانه‌ها و اتفاقات گوتیک را در آن تجربه کنید. شما یک جادوگر قدیمی هستند که به شکلی مرموز وارد بازی شده و می‌توانید گروهی از شخصیت‌ها و موجودات دمدمی مزاج را در کنار خود داشته باشید. اصول اخلاقی داستان بازی هم بسیار جالب طراحی شده است و یقینا آن را دوست خواهید داشت. سبک هنری بازی کتاب داستانی است که با عشق طراحی شده است و می‌توانید المان‌های عجیب و غریبی را در بازی داشته باشید. جادوها و المان‌های عجیب و غریب در بازی وجود دارد و می‌توانید کاراکترهایی را حتی به قورباغه تبدیل کنید.

GrimGrimoire

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید - ویجیاتو

بازی GrimGrimoire یک ترکیب جالب از نبردهای سریع استراتژیک و داستان جادویی دارد. بازی حول یک جادوگر جوان به نام Lillet Blan می‌چرخد، که در حال تحصیل در یک آکادمی جادوگری است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که او در حال گشت و گذار در آکادمی است و کم کم به یک سری مسائل مشکوک پی می‌برد و تصمیم می‌گیرد که در مورد آن‌ها تحقیق کند.

عاملی که باعث می‌شود بازی GrimGrimoire یک بازی استراتژیک عالی باشد این است که گیمرها را به چالش می‌کشد تا به سرعت فکر و عمل کنند. شما باید در کمترین زمان ممکن در طول نبرد، بهترین جادوها را در آن شرایط انتخاب و از آن‌ها استفاده کنید. شخصیت‌های بازی هم هر کدام جذابیت مخصوص خودش را دارد و می‌توانید به سادگی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید؛ اما همچنان بهترین قسمت بازی گیم‌پلی آن است.

Lollipop Chainsaw

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

بازی Lollipop Chainsaw در نگاه اول بازی عجیبی است. شما باید در یک دبیرستان با زامبی‌ها مبارزه کنید تا مطمئن شوید که هم‌کلاسی‌هایتان آسیبی نمی‌بینند. شخصیت منفی داستان بازی یک جادوگر به نام Swan است که خصومتی شخصی با شما دارد. شما باید شخصیت خودتان را در مسیرهایی سخت و خطرناک راهنمایی کنید و تمامی زامبی‌های که در مقابل خود می‌بینید را نابود کنید. ترکیب جالب کمدی، ترسناک و اکشن این بازی می‌تواند نظر هر گیمری را به خودش جلب کند؛ پس حتما امتحانش کنید.

Touhou Luna Nights

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

نباید بازی‌های دو بعدی را دست‌کم بگیرید. بازی Touhou Luna Nights به طور جالبی، زیبایی ظاهری را با سبک گیم‌پلی Metroidvania ترکیب می‌کند تا یک بازی خارق‌العاده را به وجود بیاورد. شاید فکر کنید که در این بازی هم می‌توانید یک جادوگر باشید. خب یک جورایی می‌توانید، تقریبا البته. شما در این بازی می‌توانید محیط اطرافتان را تغییر دهید و یا از یک سری جادوها استفاده کنید، ولی با این وجود یک جادوگر کامل نیستید.

شما در این بازی، در یک سرزمین جادویی گیر افتاده‌اید که پر از دشمنان خطرناک و قلعه‌هایی بلند است. حالا شما باید با استفاده از جادو موجودات این دنیا را به چالش بکشید تا بتوانید از اینجا فرار کنید. اگر به سبک ماجراجویی و معمایی علاقه‌مندید و دوست دارید که در یک بازی دو بعدی هم جادوگر باشید، این بازی را از دست ندهید.

Dragon’s Dogma: Dark Arisen

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

شما در دنیای بزرگ بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen می‌توانید شخصیت خود را از ابتدا، به هر شکلی که می‌خواهید بسازید. یکی از شخصیت‌هایی که می‌توانید بسازید، یک ساحر قدرتمند است که از جادوهای متعددی می‌تواند استفاده کند. به طور رسمی اسم این شخصیت جادوگر نخواهد بود، ولی خب به اندازه کافی به چنین تعریفی نزدیک است.

بازی شما را مجبور می‌کند که در دنیای بزرگش به گشت و گذار بپردازید و داستان آن را دنبال کنید. هدف نهایی شما انتقام از یک اژدها قدرتمند است، پس بهتر است که به خوبی آماده شوید. در نهایت هم شما با این اژدها مواجه خواهید شد؛ ولی به خاطر یک رابطه احساسی که بینتان شکل خواهد گرفت، تصمیم می‌گیرید که از این انتقام صرف نظر کنید. این بازی یک نمونه خوب از بازی‌هایی است که هم گیم‌پلی خوبی دارند و هم داستان جذاب.

Hogwarts Legacy

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

آرزو طرفداران سبک جادوگری بالاخره به حقیقت پیوست و کامل‌ترین شبیه‌ساز دنیای هری پاتر بالاخره منتشر شد. طرفداران این سبک، حالا می‌توانند به مدرسه Hogwarts سفر کنند و در کلاس‌های جادویی آن شرکت کنند.

درست است که بازی در حقیقت داستان ۱۰۰ سال قبل از وقایع هری پاتر را روایت می‌کند؛ با این حال بازیکنان می‌توانند بسیاری از مکان‌ها و شخصیت‌های این دنیای دوست‌داشتنی را ملاقات کنند. علاوه بر این مسئله که شما می‌توانید شخصیت خودتان در این بازی را از ابتدا بسازید، می‌توانید از بیش از ۳۰ جادو مختلف استفاده کنید. فکر نکنم در حال حاضر بتوانید یک بازی بهتری نسبت به Hogwarts Legacy پیدا کنید که در آن بتوانید جادوگر باشید.

Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

در فیلم‌های استودیو جیبلی جادوگرهای زیادی را می‌بینیم. پس خیلی هم عجیب نیست در این بازی، که با همکاری استودیو جیبلی ساخته شده است، شاهد حضور جادوگرها باشیم. در این بازی یک پسر به نام اولیور باید به یک دنیای موازی سفر کند و مادر خود را نجات دهد. برای انجام این کارش، او باید با افراد مختلفی مثل استر هم دوست شود و از مهارت‌های تیمی بقیه هم استفاده کند. این بازی نقش آفرینی می‌تواند تجربه جدید در سبک جادوگری برایتان باشد؛ پس حتما امتحانش کنید.

Diablo ۳

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

مجموعه بازی Diablo شهرت بسیار خوبی در زمینه شخصی‌سازی و به صورت کلی در بازی‌های نقش‌آفرینی دارد. تعداد زیادی از شخصیت‌های بازی Diablo ۳ می‌توانند از جادوهای مختلف استفاده کنند. اما شاید بیشتر از بقیه شخصیت دکتر جادوگر (Witch Doctor) به چیزی که شما دنبالش هستید شبیه باشد. این دکتر جادوگر می‌تواند از نفرین‌هایی قدرتمند استفاده کند و حتی موجودات مرده را هم زنده کند. پس عجیب هم نیست که دیابلو ۳ جز برترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ است.

Bayonetta ۳

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

بازی Bayonetta ۳ از آن بازی‌هایی است که یک گیم‌پلی خوب را با داستانی عالی ترکیب می‌کند. مشابه نسخه قبلی، در این بازی هم شما در نقش بایونتا بازی می‌کنید که یک جادوگر است و هم از جادو و هم از تفنگ برای شکست دشمنانش استفاده می‌کند.

در نسخه سوم بایونتا، شما به همراه یک جادوگر دیگر به نام Jeanne باید سعی کنید که یک اسلحه کشتار جمعی به نام Homunculim و یک موجود شیطانی به نام Singularity را نابود کنید. سیستم مبارزه جالب و طراحی مراحل بسیار هوشمندانه این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های کل این مجموعه تبدیل کرده است.

Bayonetta ۲

۱۰ بازی برتر که در آن‌ها می‌توانید جادوگر باشید -

دوست‌داشتنی‌ترین نسخه مجموعه بایونتا، احتمالا نسخه دوم آن باشد. داستان این بازی در مورد جادوگری به نام بایونتا است که ماموریت دارد که روح دوستش، یعنی Jeanne را از جهنم نجات دهد. طبیعتا در چنین ماموریتی شما با موج‌های پشت سر هم شیاطین مختلف مواجه خواهید شد؛ پس بهتر است که قدرت‌های جادویی خود را آماده کنید.

داستان بازی Bayonneta ۲ از نظر احساسی بسیار زیباست و به قدری هیجان دارد که تا سالیان سال در ذهنتان باقی خواهد ماند. پستی بلندی‌های داستان بازی و رازهایی که در طول آن مشخص می‌شوند باعث خواهند شد که تا خود آخر بازی هم بر روی صندلی خود میخ‌کوب شوید. سیستم مبارزه بازی هم خیلی هوشمندانه طراحی شده است و اصلا احساس خستگی نخواهید کرد. بایونتا ۲ علاوه بر داستانی فوق‌العاده، گیم‌پلی درگیرکننده‌ای هم دارد.

CBR

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید