تبدیل شدن به بازیکنی حرفه‌ای در پابجی موبایل زمان زیادی لازم دارد. با این وجود در این مقاله نکاتی برای تبدیل شدن به پرو پلیر در پابجی موبایل معرفی کردیم. با تسلط بر این نکات، در سریع‌ترین زمان ممکن به سطح حرفه‌ای ارتقا پیدا می‌کنید.

نکاتی برای تبدیل شدن به پرو پلیر در پابجی موبایل

پابجی موبایل بک بازی در سبک بتل رویال است. این بازی طرفداران زیادی دارد که اکثر آنها نوجوان و جوان هستند. دنیای بازی‌های آنلای با ساخت پابجی رنگ دیگری به خود گرفت. با بازی کردن پابجی موبایل هیجان زیادی تجربه خواهید کرد. هیجانی که هرکسی را تا مرز جنون می‌برد. اگر هنوز در این UC Satın Al حرفه‌ای نشده‌اید، نگران نباشید. مهارت پیدا کردن در نقشه‌ها، تیراندازی، مدیریت غنیمت‌های جنگی، تصمیم گیری جمعی و کار تیمی سنگ بنای حرفه‌ای شدن در این بازی استراتژیک است. بیا تا نکات مهم حرفه‌ای شدن را با هم بررسی کنیم.

تسلط بر نقشه و موقعیت یابی

هربار که به میدان نبرد پابجی موبایل پا می‌گذارید، یک سفر پرهیجان آغاز می‌کنید. سفری که قرار است اتفاقات عجیب در آن رخ بدهد. سوار شدن بر وسایل نقلیه گوناگون، فرصت برای کشتن دشمن، جنگ تن به تن، فرار از مرگ، کمپ کردن و ... که همگی نیاز به شناخت کامل از دنیایی دارد که در آن قرار دارید. با شناخت دقیق مکان‌هایی که وسیله نقلیه در آن وجود دارد، شناخت ساختمان‌ها، مناطق امن و جزئیاتی از این قبیل، قادر به گرفتن تصمیمات آگاهانه‌تری خواهید بود.

علاوه بر نقشه موقعیت یابی نقش مهمی در بقا دارد. باید شناخت دقیقی از مکان‌های مختلف داشته باشید. جاهایی که سلاح و لوت مناسبی دارد، یا مکان‌هایی که از همان ابتدای بازی دشمنان زیادی در آن فرود می‌آیند را بشناسید. فرود آمدن در مکان شلوغ، مرگ بازیکن را سریع‌تر می‌کند. بر اساس وضعیت منطقه امن (زون) موقعیت مکانی خود را تنظیم کنید تا ایمنی بیشتری داشته باشید. گاهی اوقات لازم است در حاشیه منطقه امن باشید و گاهی باید در مرکز قرار بگیرید.

تقویت کردن مهارت تیراندازی

شاید این مورد نیاز به توضیح دادن نداشته باشد، چراکه همه بازیکنان پابجی موبایل عاشق تیراندازی و پیروزی در نبرد هستند. با این وجود لازم است بدانید که بازیکنان نوب (تازه کار) و بازیکنان حرفه‌ای تفاوت زیادی در مهارت تیراندازی دارند. همین تفاوت نقش مهمی در دوام آوردن و پیروزی در بازی ایفا می‌کند. پس اگر می‌خواهید به بازیکنی حرفه‌ای در پابجی موبایل تبدیل شوید، لازم است با تمرین و دقت مهارت تیراندازی خود را تقویت کنید. برای افزایش مهارت تیراندازی موارد زیر را حتما تمرین کنید.

  • از طیف وسیعی از سلاح‌های موجود استفاده کنید تا مزایا و معایب هر کدام را بشناسید.
  • بررسی سریع دشمن، کنترل لگد سلاح و هدف گیری را تمرین کنید.
  • تنظیمات مختلف را امتحان کنید؛ ببینید چه تنظیماتی برای شما مناسب‌تر است.
  • تیراندازی در حین حرکت و هدف گیری دشمن متحرک را زیاد تمرین کنید.
  • سعی کنید کمتر یکجا ثابت بایستید. زیرا هدف مناسبی برای تک تیراندازها خواهید بود.

نکاتی برای تبدیل شدن به پرو پلیر در پابجی موبایل

نکته قابل توجه در مهارت تیر اندازی

هنگامی که سلاحی برای تیراندازی به اهداف دوربرد در دست دارید، همانند دنیای واقعی باید شرایط محیطی را در نظر بگیرید. هرچه فاصله بیشتر باشد، گلوله بیشتر در حین حرکت به سمت پایین متمایل می‌شود. به علاوه بعد از شلیک شدن گلوله تا رسیدن به هدف مدت زمانی مشخص طول می‌کشد. پس اگر سوژه در حال حرکت را هدف گرفته‌اید، باید تیر را به جلوتر از او بزنید تا پس از گذشت زمانی مشخص گلوله به فرد در حال حرکت برخورد کند. تفاوت‌های ظریف سلاح‌ها مانند: کنترل، فایر ریت ( مدت زمانی که طول می‌کشد تا یک گلوله پس از دیگری شلیک شود.)، برد سلاح و مدت زمان آماده شدن برای هدف‌گیری را خوب بشناسید.

تقویت ارتباط و کار تیمی

پابجی موبایل یک بازی تیمی است. به هیچ وجه تنهایی وارد میدان نبرد نشوید. این را زمانی درک خواهید کرد که با یک تیم چهارنفره حرفه‌ای روبرو شوید. هر قدر هم قوی باشید، بارانی از آتش بر سرتان می‌بارد و هیچ راه فراری نخواهید داشت. امکان کار تیمی از راه‌های چت صوتی یا متنی فواید زیادی دارد. البته ارتباط صوتی قطعا خیلی کارآمدتر است. صحبت کردن با هم‌تیمی‌ها در بازی سبب پیشرفت‌هایی می‌شود که مواردی از آنها را بیان می‌کنیم.

  • تیم سازی: تقویت ارتباط و دوست شدن با بازیکنان حرفه‌ای که به تازگی با آنها آشنا شده‌اید.
  • افزایش چشم‌گیر هماهنگی
  • به اشتراک گذاری اطلاعات برای شناخت بهتر مواضع دشمن
  • به اشتراک گذاری مکان‌هایی که سلاح یا سایر موارد مورد نیاز اعضای تیم در آن وجود دارد.
  • افزایش همکاری در پیشبرد استراتژی‌ها

توصیه‌هایی برای ارتباط و کار تیمی

اگر تیم لیدر خوبی دارد با تیم همراهی کنید. اگر شما توانایی رهبری دارید، تیم را رهبری کنید و در کنار هم نگه دارید. هر بازیکنی باید نقاط قوت خود را بشناسد. اگر تک تیرانداز خوبی است، باید از دور تیم را پشتیبانی کند. اگر هم در نبردهای نزدیک مهارت دارد، باید در هنگام نبرد تن به تن به یاری اعضای تیم بشتابد. هر کس در تیم باید مسئولیتی را بر عهده بگیرد. مخصوصا در ساختمان‌ها کمپ کردن و همکاری تیمی برگ برنده است. در هنگام آسیب دیدن اعضای تیم حتما سعی کنید آنها را دوباره زنده کنید.

نکاتی برای تبدیل شدن به پرو پلیر در پابجی موبایل

مدیریت سلاح و منابع موجود در کیف

یک بازیکن حرفه‌ای پابجی موبایل همیشه می‌داند چه چیزی لازم دارد و چه چیزهایی را در کیفش نگه‌دارد. این مهارت به مرور زمان و پس از تجربه کردن موقعیت‌ها و گاهاً Orelon به دست می‌آید. مهمات پزشکی را به همراه داشته باشید. یک سلاح دوربرد و یک سلاح با برد کوتاه همراه داشته باشید. اگر در کیف چیز اضافه‌ای دارید، دور بریزید و به جای آن نوشیدنی انرژی زا و نارنجک و موارد کاربردی‌تر بردارید. همیشه منابع داخل کیف را با هم تیمی‌ها مبادله کنید تا مطمئن شوید که همه به خوبی مجهز هستند.

تقویت مهارت تصمیم گیری منطقی

در بازی‌هایی مانند پابجی موبایل شرایط همیشه در حال تغییر کردن است. در این شرایط بقا نیاز به تصمیم‌گیری سریع و درست دارد. منطقه بازی، موقعیت دشمن، میزان منابع موجود و استراتژی اعضای تیم همگی ممکن است خیلی سریع تغییر کند. پس بازیکن باید به سرعت تصمیم بگیرد در شرایطی خاص درگیر شود یا از درگیری اجتناب کند.

سخن پایانی

تبدیل شدن به بازیکنی حرفه‌ای در پابجی موبایل زمان زیادی لازم دارد. با این وجود در این مقاله نکاتی برای تبدیل شدن به پرو پلیر در پابجی موبایل معرفی کردیم. با تسلط بر این نکات، در سریع‌ترین زمان ممکن به سطح حرفه‌ای ارتقا پیدا می‌کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید