سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: روزانه ۱۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش سلام نو، مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای ماه رمضان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از سوی خیرین و نیکوکاران برای حمایت از نیازمندان و مددجویان کمک شده است که این کمک‌ها در اختیار این خانواده قرار گرفته است.

سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به لبیک کمیته امداد به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با کمک مومنانه و رزمایش همدلی اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقداماتی از سوی کمیته امداد استان تهران  برای دستگیری از نیازمندان آغاز شده است و در طی دهه ابتدایی ماه رمضان و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی کمک‌های قابل توجهی جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۷۱۴ حامی برای ۸۵۰ یتیم جذب شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، این اقدام به صورت مجازی و تلفنی انجام شده است همچنین این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح "اطعام مهدوی" از سوی کمیته امداد، اقدامات خوبی در سطح استان تهران انجام شده است که بر همین اساس تعهد کمیته امداد استان در این زمینه راه‌اندازی ۱۵ آشپزخانه برای طبخ غذا بوده که با عنایت به همکاری و مشارکت خیرین و نهادها این تعداد به ۷۱ آشپزخانه افزایش یافته است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: با توجه به فعالیت بالغ بر ۲۵ هزار نیروی جهادی و دوطلب در ۷۱ آشپزخانه، روزانه ۱۰ هزار پرس غذا تهیه و در اختیار نیازمندان و همچنین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی درباره فرایند توزیع غذاهای طبخ شده، گفت: با هماهنگی صورت گرفته این غذا در مناطق محروم در سطح استان تهران در قسمت‌های غربی و جنوب غربی استان تهران و همچنین مناطق ۱۲،۱۵،۱۶ ، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ در شهر تهران توزیع می‌شود.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در دهه اول ماه رمضان روزانه ۱۰ هزار پرس غذا توزیع می‌شود که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است؛ همچنین در این مدت حدود ۲۰۰ هزار بسته‌ و اقلام غذایی و پروتینی نیز در اختیار ۵۰ هزار خانواده‌ تحت پوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به میزان کمک‌های جمع آوری شده در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان مبلغ ۶۰ میلیارد تومان از سوی خیرین و نیکوکاران برای حمایت از نیازمندان و مددجویان کمک شده است که این کمک‌ها در اختیار این خانواده قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از طریق  روش‌های  شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۱۸۸۷۷* ، ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۲ ، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین  از طریق بارکد خوان اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت ، از طریق منوی اپلیکیشن ۷۲۴ رزمایش کمک مومنانه و سایت امداد تهران به آدرس https://tehran.emdad.ir  کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

/تسنیم

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید