اگر می خواهید وزن کم کنید و یا متعادل بمانید، بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام را باید بدانید .<br/>آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر می خواهید وزن کم کنید بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام چه وقت است؟ ما همه را برای شما بازگو می کنیم...

در تمام این مدت ما دقیقاً درباره آنچه که می خوریم نگران بوده ایم ، کالری ها را به دقت محاسبه کرده و میزان آن را اندازه گیری می کنیم ، رژیم های مختلفی را مطالعه می کنیم و به اندازه میوه و سبزیجات کم می کنیم ، و فراموش می کنیم که در واقع بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام برای کاهش وزن بسیار با اهمیت تر می باشد .

زیرا طبق تحقیقات ، چگونگی انتخاب زمان برای خوردن وعده های غذایی می تواند تأثیر بسزایی در کاهش وزن شما داشته باشد.

زمان مناسب برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام

محققان توانسته اند در صورت لاغر شدن ، بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام را مشخص کنند. آنها دریافتند که بهترین زمان برای صرف صبحانه درست بعد از ساعت 7 صبح ، 7.11 صبح است که دقیق باشد. بهتر است زودتر از اوقات بین ساعت 12.30 و 1 بعد از ظهر ناهار خورده شود ، در حالیکه ساعت 12.38 بهترین زمان است. و زمان مطلوب برای شام بین 6 تا 6:30 بعد از ظهر ، ترجیحا 6.14 بعد از ظهر است .

ممکن است بپرسید که نادیده گرفتن این دستورالعمل ها حاکی از بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام است؟ اما یک مطالعه جدید نشان داده است که نشستن منظم به وقت شام بعد از ساعت 8 شب می تواند دو اینچ اضافی را به کمر شما اضافه کند - این معادل دو اندازه لباس برای یک خانم است.

محققان پیشنهاد می کنند که این اختلاف می تواند به این دلیل باشد که ما در استفاده از انرژی در طول روز تکامل یافته ایم ، بنابراین مکانیسم های ما با آماده شدن برای خواب ، کند می شوند و میزان سرعت پردازش مواد غذایی را کاهش می دهند.

در مورد میان وعده چطور؟

کارشناسان همچنین موفق به مشخص کردن ساعت "میان وعده" شده اند - ساعت 11.01 صبح ، ساعت 3 و 14 بعد از ظهر و 9.31 شب مواقعی است که بهتر است میان وعده میل کنید .

محققان همچنین توصیه می کنند که از کافی شاپ ها اجتناب کنید ، زیرا این موارد مانند خوردن شکلات توسط کودک است - انواع و اقسام لذت های به ظاهر بی شرمانه مانند لات ها که دشمن رژیم های خوب هستند را ارائه می دهد و برای جلوگیری از تسلیم کالری ، از خوردن بیسکوییت و کیک در کنار چای خودداری کنید .

مهم ترین قاعده هنگام کاهش وزن چیست؟

تحقیقات قبلی توسط Forza Supplements ، از 1000 رژیم غذایی سوال کرده است که بهترین زمان برای خوردن صبحانه ، ناهار و شام برای کاهش وزن حداکثر چه زمانی است. 76٪ عظیم گفتند که صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است ، و 84٪ از لاغرها حتی چاق ها نیز اظهار داشتند که برای کاهش وزن خوردن صبحانه ضروری می باشد.. 72٪ گفتند که کالری هایی که در هنگام ناهار و صرف شام جذب می شود ، برای بدن لازم است ، و دو سوم از افراد مورد بررسی ، خوردن شام را قبل از ساعت 7 بعد از ظهر توصیه می کنند ، گفتند: خوردن وعده غذایی عصرانه شما در زمان مناسب باعث کاهش وزن می شود زیرا افراد کمتر گرسنه هستند. عصرها افراد فعال تر هستند. (این به نظر می رسد ، ما مطمئن نیستیم اگر شب دیر شام بخوریم چقدر کالری ممکن است برای نشستن روی مبل بسوزانیم!)

حذف وعده های غذایی چه ضرری دارد؟

همچنین شایان ذکر است که شش از ده پاسخ دهندگان در تحقیقات Forza گفتند که در صورت از دست دادن وعده های غذایی کاهش وزن حتی دشوارتر خواهد بود. تعداد نگران کننده ای از مردم در دام رژیم افتادن این فکر هستند که بیشتر وعده های غذایی از دست رفته به معنای پوند بیشتر از دست رفته است ، اما این یک خیال باطل است و کاهش وزن در این حالت صحت ندارد .

اگر بدن شما غذا نخورد ، تغذیه نمی شود ، بنابراین چربی را ذخیره می کند زیرا سوخت و ساز بدن شما کند می شود و باعث ذخیره انرژی می شود. در ابتدا می توانید وزن خود را کاهش دهید ، اما بعداً به خوردن بیشتر می پردازید و تمام وزن خود را دوباره به دست می آورید. سه وعده غذایی روزانه با میان وعده های سالم هنوز راه بهینه برای از دست دادن وزن اضافه و دفع آن نیز می باشد .

بنابراین باید رژیم غذایی روزانه به چه صورت باشد؟

NHS توصیه می کند برای زنانی که مایل به کاهش وزن هستند ، باید به میزان 1400 کالری در روز مصرف کنند. هنگامی که بهترین زمان برای صرف صبحانه ، ناهار و شام را در نظر می گیرید ، مهم است که روز تعطیل را با یک صبحانه خوب ( درست بعد از ساعت 7 صبح ) شروع کنید ، بنابراین سعی کنید در صورت امکان 400 کالری را صبح میل کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید