مواردی وجود دارد که ممکن است در هر زمانی در بدن اتفاق بیفتد. برخی از متداول ترین مسائل مربوط به سلامتی ما مواردی است که نمی توانیم ببینیم. با این حال، این بدان معنی نیست که آنها در آنجا نیستند. هنگامی که می توانیم مشکلی را ببینیم، تمایل بیشتری داریم که باور کنیم واقعی است و زندگی شخصی را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال، این بیماری های نامرئی است که اغلب مورد بی توجهی قرار می گیرند و مشکل بزرگ است. در این ایجا قصد داریم تا به این موضوعات بهداشتی بپردازیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم.

افسردگی

افسردگی در جامعه امروز بسیار متداول است و هر ساله تعداد افرادی که افسرده می شوند رو به افزایش است. این یک بیماری بسیار جدی است که مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می کند. این امر خواه زمانی باشد که شخص به دلیل این مشکل کار خود را انجام ندهد، یا توانایی انجام کار های روزانه را نداشته باشد که افراد "عادی" انجام می دهند، افسردگی هنوز به عنوان یک بهانه و نه به عنوان یک مسئله بهداشتی تلقی می­شود.

آسیب دیدگی پشت

اثبات آسیب دیدگی در پشت، بسیار دشوار است، به همین دلیل بسیاری از افراد وقتی شخصی می گوید که با کمر خود مشکلی دارند، آن را باور نمی کنند. برای آن دسته از افرادی که مشکلات اصلی کمر دارند، این موضوع می تواند طاقت فرسا باشد. گاهی اوقات درمان این مشکل امکان پذیر نیست و اگر امکانپذیر هم باشد، هنوز راهی برای درمان نخاع وجود ندارد. آسیب دیدگی به پشت یکی از شایع ترین بیماری ها در محل کار است.

بی خوابی

خواب برای سلامتی بسیارمهم است و اگر خواب کافی نداشته باشید، پس شرایطی سختی خواهید داشت. توصیه می شود هر شب حدوداً هفت ساعت بخوابید، اما برای شخصی که دچار بی خوابی است، این اتفاق نمی افتد. اگر از بی خوابی رنج می برید، ممکن است یا در بیداری و یا در خواب مشکلاتی داشته باشید. به طور معمول افرادی که از بی خوابی رنج می برند 2 ساعت در طول شبانه روز می خوابند و اثرات آن می­تواند برای فرد مضر باشد و می تواند باعث سایر موارد سلامتی مانند افسردگی، اضطراب، تحریک پذیری و بسیاری موارد دیگر شود.

سندرم روده تحریک پذیر

و در آخر، سندرم روده تحریک پذیر که نوعی اختلال در دستگاه گوارش شما است. بسیار شایع بود و یک مسئله بهداشتی طولانی مدت است، اما مردم آگاهی کاملی از تأثیراتی که می تواند در زندگی روزمره داشته باشد ندارند. برخی از علائم این بیماری شامل گرفتگی شدید معده، اسهال، نفخ و موارد دیگر است.

بسیاری از مردم فکر می کنند که این وضعیت مسئله بهداشتی مهمی نیست، اما برعکس، چرا که می تواند استرس زیادی برای افرادی که از این بیماری رنج می برند، ایجاد کند.

شما با این مقاله، درک بهتری از برخی از موضوعات بهداشتی نامرئی که اغلب مردم از آن غافل می شوند را دارید. دیدن یک پا شکسته و درک آن آسان است، اما بیماری هایی که قابل رویت نیستند را نباید نادیده بگیریم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید