پیاده روی اغلب به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن توصیه می شود. اگر می خواهید برای کاهش وزن از راه رفتن استفاده کنید، باید چندین گام در یک روز طی کنید؟ چیزی حدود10000 گام در روز! اما، علاوه بر این نکته، باید این موارد را نیز متوقف کنید.

بالا رفتن از تپه ها و پله ها را متوقف نکنید

افزودن تمرینات شدید به برنامه پیاده روی می تواند به تقویت آمادگی بدن شما کمک کند و ضربان قلب شما را بالا ببرد. تپه ها و پله ها ساده ترین راه برای افزودن این موارد به تمرین شما هستند. حتی ممکن است بخواهید یک مسیر فرعی را نیز اضافه کنید که به طور خاص شامل صعود به تپه یا بالا رفتن از پله ها باشد یا شیب تردمیل را تغییر دهید.

نشستن را متوقف کنید

اگر بیشتر روز را  در محل کار یا مدرسه می نشینید، ممکن است باز هم متابولیسم چربی سوزی کندتری داشته باشید. روش هایی برای کاهش نشستن، قدم زدن یا راه رفتن پیدا کنید. در هر حرکت و ایستادن کالری بیشتری نسبت به نشستن سوزانده میشود. این می تواند به سوزاندن صدها کالری بیشتر در روز منجر شود. روشهای متوقف کردن نشستن را بیاموزید.

شما می توانید نگرش ها و عادات خود را تغییر دهید تا از اهداف خود برای کاهش وزن اضافی و بهبود تناسب اندام خود پشتیبانی کنید.

بی خیالی در مورد  تعداد گام ها یا تناسب اندام خود را متوقف کنید

از یک  گام شمار، یا برنامه گام شمار به عنوان یک معیاربررسی میزان واقعی حرکت در طول روز استفاده کنید. برای کاهش وزن ابتدا ببینید، در یک روز معمولی  چقدر قدم می زنید. سپس 2000 قدم را به عنوان یک هدف در روز در نظر بگیرید. . تعداد گام های خود را به طور مکرر در طول روز بررسی کنید تا در رسیدن به هدف دچار مشکل نشوید. به دنبال فرصت هایی برای انجام مراحل بیشتر باشید. هدف خود را با 2000 قدم دیگر در روز افزایش دهید. بیشتر روزهای هفته سعی کنید تا 10000 گام پیاده‌روی کنید.

بهانه ها برای پیاده روی یا ورزش کردن را متوقف کنید

اگر قصد دارید وزن خود را کاهش دهید، باید بهانه ها را کنار بگذارید. یک تمرین ورزشی را ثابت نگه دارید تا بتوانید در مورد میزان واقعی ورزش در طول هفته با خود صادق باشید.

مصرف کالری بیشتر از آنچه که واقعاً قرار است انجام دهید را متوقف کنید

پیاده روی سریع یک فعالیت چربی سوزی عالی است. یک ساعت پیاده روی سریع باعث می شود بدن شما برای ذخیره انرژی از چربی های خود استفاده کند. اما اضافه کردن دوباره آن کالری ها با یک میان وعده پس از تمرین بسیار آسان است. 300 کالری  برای پیاده روی یک ساعته کافی است.  از خوردن کالری بیشتر، به دلیل تمرینات پیاده روی پرهیز کنید.

فکر نکنید نفس کشیدن سخت ترشده است

یک تمرین خوب پیاده روی سریع باعث می شود که شما سخت تر از حد معمول نفس بکشید. این نشانه خوبی است که ضربان قلب شما به دلیل قرار گرفتن در چرخه چربی سوزی بالا رفته است .ابتدا با سرعتی آرام بدن خود را گرم کنید و سپس به مدت 30 تا 60 دقیقه با سرعتی بیشترقدم بزنید تا بدنتان آماده چربی سوزی شود.

تمرینات یکنواخت برای پیاده روی را متوقف کنید

اگر تمرینات پیاده روی شما دچار یک نواختی شده، با همان سرعت و یا با همان تمرین از تردمیل استفاده کنید. بعضی روزها با سرعت بیشتر، و بعضی روزهای با سرعت کمتر ، هر کدام از اینها مزایای خاص خود را دارند. تمرینات پیاده روی خود را تغییر دهید و یا به آن تنوع ببخشید تا بدن شما در فرایند ساختن عضلات و سوزاندن کالری قرار بگیرد.

با دانستن اینکه ، چقدر می‌خورید از برنامه کاهش وزن خود دست نکشید

برای کاهش وزن ، باید با خودتان صادق باشید که چقدر واقعاً می خورید. بهترین راه برای انجام این کار،  این است که هر چیزی راکه می خورید ضبط کنید و به دنبال راه هایی برای تغییر عادات غذایی خود باشید. می توانید به سادگی آن را روی کاغذ بنویسید یا در برنامه تلفن همراه خود وارد کنید. بسیاری از گروههای بدنسازی مانند Fitbit شامل یک برنامه ورود به سیستم  مواد غذایی می باشد که به تجزیه و تحلیل تغذیه شما کمک می کند و پیشرفت شما را در رسیدن به اهداف خود نشان می دهند.

خوردن نوشیدنی های پر کالری را متوقف کنید

چه میزان کالری در نوشابه ها، آب میوه ها، قهوه ویا  نوشیدنی های ورزشی که هر روز می نوشید وجود دارد؟ در طول30 دقیقه تمرین یا بیشتر،  به آب احتیاج دارید و اگر بیش از 60 دقیقه  پیاده روی و عرق کنید، احتمالاً مقداری نمک نیز لازم  دارید. اما نیازی به نوشیدن کالری اضافی نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید