اگر راه سوزاندن چربی های شکم را ندانید، کار دشواری به نظر می آید. به راهنمایی های زیر توجه کنید که چطور شکمی صاف داشته باشید. شاید تا به حال تجربه کرده اید که رژیم غذایی برای کاهش وزنتان هیچ تغییری در سایز شکمتان ایجاد نمی کند.

ورزش کردن

ورزش کردن همانند رژیم غذایی صحیح کلید کاهش وزن است. افزایش استحکام بدن و ماهیچه ها به کاهش وزن کمک می کند. هر چه قدر حجم عضلانی شما بیشتر باشد، در زمان استراحت کالری بیشتری می سوزانید. حواستان باشد که فقط بر تمرینات مرکزی تمرکز نکنید. انجام تمریناتی که همه ماهیچه ها را درگیر می کند بهتر است.

پیاده روی

راه دیگری که در اندازه وسیعی پوشش داده می شود پیاده روی برای کاهش وزن است. از پله معمولی به جای پله برقی استفاده کنید. قبل ار رسیدن به ایستگاه از اتوبوس پیاده شوید و یا حتی با دوستانتان تاریخی برای پیاده روی ترتیب دهید. پیاده روی مزایای وسیعی دارد. از جمله: کاهش وزن، افزایش سطح انرژی بدن و تقویت روحیه.

چربی های اضافی دور شکم اگر اعضایی از بدن را احاطه کند، خطرناک است. خلاص شدن از چربی های شکم دشوار است ولی غیر ممکن نیست. تحقیقات نشان می دهد که افزایش چربی های احشایی در اطراف شکم خطر عوارض سلامتی مانند دیابت نوع 2، کبد چرب و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

اگر از رژیم های غذایی بی اثر گوناگون خسته شده اید، این مقاله مخصوص شما است.

به رژیم غذاییتان توجه کنید

اول از همه، به رژیم غذاییتان توجه کنید و فقط غذاهای مضر و با قند بالا را از آن حذف کنید. این غذاها معمولاً کالری بالایی دارند و موجب سیری هم نمی شوند. مقدار فراوانی از فیبر و آب بیشتر را، جایگزین این غذاهای مضر کنید.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید