نمایندگان مجلس تصویب کردند که زائران اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف شدند.

به گزارش سلام نو، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز - شنبه - مجلس بندهای ج و د تبصره 11 بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور را تصویب کردند.

نمایندگان در این بند مقرر کردند: در راستای اجرای ماده (110) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، ‌نیروهای مسلح مکلفند کمک‌هزینه مسکن کارکنان ساکن در خانه‌های سازمانی را از حقوق ماهانه آنان کسر و به حساب خزانه‌داری کل‌کشور موضوع ردیف 160184 جدول شماره (5) این قانون واریز کنند.

نمایندگان مجلس در بند د تبصره 11 بخش درآمدی این لایحه نیز تصویب کردند: در سال 1398، عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات و مرزنشینان برای یکبار در طول سال براساس قانون بودجه سال 1396 کل کشور مصوب 24/12/1395 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن أخذ می‌شود.

نمایندگان همچنین تصویب کردند: افراد مرزنشین به کسانی اطلاق می‌شود که ساکن در روستاها و شهرهای مرزی هستند، بررسی و تأیید این موضوع با فرمانداران شهرستان‌های مرزی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه مقرر کردند: زائران اربعین که از تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه سال 1398 تا دوازدهم آبان‌ماه سال 1398 از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج می‌شوند از پرداخت عوارض خروج معاف هستند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید