حسین درخشان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: 31 نفر در تصادف اتوبوس با تریلر در جاده دامغان به سمنان مصدوم شدند.

تصادف اتوبوس زائران عراقی در ایران  / ۳۱ نفر مصدوم شدند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با تشریح جزئیات بیشتری از تصادف اتوبوس با تریلر در جاده دامغان به سمنان، از بر جای ماندن ۳۱ مصدوم در این سانحه خبر داد و گفت: سه نفر از حادثه‌دیدگان با رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.

حسین درخشان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: حوالی ساعت 3 و ۲۲ دقیقه روز پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان #سمنان، خبری مبنی بر برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلر در ۸۴ کیلومتری جاده دامغان به سمنان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه آهوان در جمعیت هلال‌احمر این استان به محل حادثه اعزام شدند.سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار کرد: عوامل امدادی پس از حضور در صحنه و ارزیابی اولیه، یک مصدوم حادثه را رهاسازی کردند و ۲۸ مصدوم دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

درخشان بیان کرد: مسافران اتوبوس از زائران کشور عراق بوده و سه نفر از حادثه‌دیدگان با دادن رضایت شخصی از اعزام به مرکز درمانی امتناع کردند.محمد فروزش‌فرد، سرپرست بیمارستان کوثر سمنان نیز اظهار کرد: این مصدومان بلافاصله در بخش اورژانس پذیرش و خدمات‌دهی شدند و این حادثه در حال حاضر، مصدوم بدحال ندارد.

این اتوبوس از مشهد به کرمانشاه در حرکت بوده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید