کارشناسان معاونت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را مورد بازرسی قرار دادند و از مجموع ۱۳ هزار ۲۶۴ مورد بازدید ۱۷هزار کیلو مواد فاسد کشف و معدوم کردند.

بیش از ۸ هزار جراحی اورژانسی  نوروزی صرفا در این استان

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از ۳۷ مورد احیا موفق و بیش از ۸ هزار عمل جراحی اورژانسی در طرح سلامت نوروزی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش سلا نو به نقل از ایسنا دکتر اصغر جعفری روحی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد کل ماموریت‌های اورژانس استان هفت هزار و ۹۱۲ مورد بوده که هزار و ۶۷۱ مورد آن مربوط به حوادث رانندگی است و بقیه مربوط به بیماران با است.

وی با اشاره به چهار هزار و ۸۰۳۴ مورد بستری بیماران افزود : ۸۰۰۲ مورد از این بیماران در بیمارستان‌های استان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفتند.

وی در بیان کرد: ۳۷نفر در ایام طرح نوروزی در مراکز درمانی تحت عملیات احیا قلبی ریوی قرار گرفته و به زندگی باز گشتند.

جعفری روحی افزود: کارشناسان معاونت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را مورد بازرسی قرار دادند و از مجموع ۱۳ هزار ۲۶۴ مورد بازدید ۱۷هزار کیلو مواد فاسد کشف و معدوم کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، در این ایام تیم بازرسی و نظارتی معاونت غذا و داروی دانشگاه در ۱۵۷ بازدید شبانه‌روزی از داروخانه‌ها و اماکن عرضه مواد آرایشی بهداشتی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید