به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم جهت رفع خستگی و خواب‌آلودگی استراحت قبل از سفر و حین سفر را داشته باشند، فاصله طولی را نیز رعایت کرده و از عدم و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.

توصیه مهم پلیس به مسافران نوروزی

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین مساعد است، توصیه می‌کنیم مسافران فردا تا قبل از ظهر از محورهای مواصلاتی استان ما عبور کرده و سفر خود را به شب موکول نکنند.

به گزارش سلام نو سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ترافیک در آزاد راه قزوین-زنجان تقریباً از محدوده تاکستان به بعد نیمه‌سنگین است، ترافیک در آزادراه قزوین-رشت نیز نیمه‌سنگین است و ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده عوارضی سنگین و پرحجم و البته روان است.

وی ادامه داد: محدودیت‌های تردد برای وسایل نقلیه سنگین امشب و فردا، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه، در جاده قدیم قزوین-رشت برقرار است.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: کم‌کم به حجم بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قزوین افزوده می‌شود، در حال حاضر در محدوده عوارضی شماره ۳ بار ترافیکی پرحجم است.

وی بیان کرد: در حالت کلی وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مساعد است، توصیه می‌کنیم مسافران فردا تا قبل از ظهر از محورهای مواصلاتی استان قزوین عبور کرده و سفر خود را به شب موکول نکنند.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم جهت رفع خستگی و خواب‌آلودگی استراحت قبل از سفر و حین سفر را داشته باشند، فاصله طولی را نیز رعایت کرده و از عدم و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود اوج تردد فردا بعدازظهر و شب باشد، توصیه می‌کنیم مسافران عزیز فردا پیش از ظهر از محورهای استان عبور کنند تا به ترافیک برخورد نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی جهت تأمین نظم و امنیت در آماده‌باش است و با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید