دیجی‌کالا تاکید کرده که بیش از ۳۵۰هزار فروشنده در بستر این پلتفرم، در حال فروش بیش از ده میلیون تنوع کالایی هستند که این فروشندگان شامل تولیدکنندگان بومی و محلی در روستاهای دورافتاده تا کسب‌وکارهای فعال در شهرهای بزرگ ایران، همه قوانین رسمی کشور را رعایت می‌کنند.

واکنش دیجی کالا درباره تشکیل پرونده قضایی

دیجی‌کالا در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از مردم اعلام کرده که تمام کالای یک فروشنده که شائبه توهین به مقدسان را پیش آورده بود از روی این پلتفرم حذف شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دیجی‌کالا در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از مردم، اعلام کرده که تمام کالای یک فروشنده که شائبه توهین به مقدسات را پیش آورده بود از روی این پلتفرم حذف شده است. همچنین تاکید کرده که از این پس اقدامات نظارتی بیشتری روی فروش کالا در این بستر برای جلوگیری از تکرار این اتفاق اعمال خواهد کرد.

 خبرگزاری قوه‌ قضاییه در خبری اعلام کرد که به دلیل انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات از برخی محصولات ارائه شده در سایت دیجی‌کالا ، علیه این سایت از سوی دادستانی تهران اعلام جرم شده است. پیش از انتشار این خبر نیز خبرگزاری تسنیم در گزارشی به این اتفاق پرداخته بود و گزارش داده بود که به دلیل عدم نظارت روی این فروشگاه‌ها مردم انتقادات زیادی نسبت به فعالیت برخی آنلاین‌شاپ‌ها دارند.

حالا دیجی‌کالا در بیانیه‌ای تاکید کرده که  فروش کالاهای منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از اولویت‌های دیجی‌کالا بوده است. دیجی‌کالا ضمن عذرخواهی و اعلام حذف کالای مورد نظر در بیانیه‌ خود نوشته است: «دیجی‌کالا در اولین اقدام با غیرفعال کرددن این کالاها و ممنوعیت فعالیت فروشنده آنها، سعی در رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده، داشته است. فروش کالاهای منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از اولویت‌های دیجی‌کالا بوده است. در این راستا تیمی چند صد نفره با کمک هوش مصنوعی، روزانه در حال بررسی و نظارت کالاهای موجود روی سایت هستند.»

دیجی‌کالا تاکید کرده که بیش از ۳۵۰هزار فروشنده در بستر این پلتفرم، در حال فروش بیش از ده میلیون تنوع کالایی هستند که این فروشندگان شامل تولیدکنندگان بومی و محلی در روستاهای دورافتاده تا کسب‌وکارهای فعال در شهرهای بزرگ ایران، همه قوانین رسمی کشور را رعایت می‌کنند و به ارزش‌های اخلاقی و دینی احترام می‌گذارند. در بیانیه دیجی‌کالا آمده است که  تیم نظارت این شرکت برای صیانت از ارزش‌های فرهنگی و دینی، صراحتا موارد ممنوعه را به فروشندگان اطلاع‌رسانی کرده است؛ به این ترتیب استفاده از اسامی و طرح‌ها در گروه‌های کالایی که شأن مقدسات حفظ نشود، ممنوع است. در پایان نیز دیجی‌کالا یادآور شده که این نظارت، سخت‌گیرانه‌تر از گذشته روی کالاهای فروشندگان اعمال می‌شود تا شاهد وقوع اتفاقات مشابه نباشیم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید