شرکت دیجی کالا با انتشار بیانیه‌ای نوشت: با فرد متخلف برخورد کردیم و بابت انتشار تصاویر خارج از اراده شرکت، عذرخواهی می کنیم.

عذرخواهی دیجی‌کالا و برخورد با فرد متخلف

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، در پی پلمپ دفاتر اداری دیجیکالا از یکشنبه ۱ مرداد ماه، امروز ۱۱ مرداد دیجی‌کالا بیانیه‌ای با تیتر "بیانیه دیجی‌کالا پس از پلمپ دفاتر اداری" روی قسمت بخش اتاق خبر وبسایت خود منتشر کرد که عینا در ادامه می آید:

به دنبال انتشار عکسی در صفحه شخصی یکی از کارکنان متخلف ، دفاتر اداری دیجی‌کالا از یکشنبه یکم مرداد ماه ۱۴۰۲، پلمب شده است.

قانون شکنی در این عکس مورد تایید مدیریت شرکت نمی باشد و حساب‌های رسمی دیجی‌کالا در شبکه‌های اجتماعی نه تنها هیچ دخالتی در انتشار آن نداشته‌اند بلکه از اینکه اعتقادات و احساسات اکثر مردم کشورعزیزمان را جریحه دار کرد قابل عذرخواهی می باشد. بی حجابی و انتشار آن برخلاف آیین‌نامه‌های داخلی دیجی‌کالا است و این شرکت همانند همه کسب‌وکارهای فعال در کشور، همواره خود را ملزم به رعایت همه قوانین کشور می‌داند.

امیدواریم با رفع پلمب از دفاتر اداری دیجی‌کالا و برداشتن موانع فعالیت عادی این شرکت، بتوانیم در خدمت‌رسانی بهتر به مردم و اقتصاد جمهوری اسلامی ایران بیش ازپیش نقش ایفا کنیم.

دیجی‌کالا ساخته اندیشه و تلاش هزاران جوان ایرانی، مدیون تلاش صدها هزار کسب‌وکار و اعتماد ده‌ها میلیون نفر از هموطنان عزیزمان در ۱۷ سال گذشته است.

کوشش خواهیم کرد در آینده نیز با قانون‌مداری در جهت توسعه اکوسیستم اقتصاد دیجیتال و رفاه مردم عزیز ایران بخصوص هم وطنان هدایت گر تلاش کنیم.

بیانیه دیجی کالا

صفحه مجازی دیجی‌کالا در یکی از شبکه‌های اجتماعی هم با انتشار یک استوری خبر از برخورد با فرد متخلف داد و بر تمکین از قوانین جاری کشور تاکید موکد کرد.

برخورد با فرد متخلف در دیجی کالا

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • SSA IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    2 0
    منتظرش بودیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید