الهام حمیدی عکسی متفاوت از خود منتشر کرد.

استایل شیک الهام حمیدی جنجالی شد

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویون ایرانی متولد 8 آذر سال 1356 در شهر تهران است. الهام حمیدی دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد. پدرالهام حمیدی  در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.

photo9274162820

این بازیگر تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن انجام داد و مدرک کارشناسی گرفت. او یک ترم به کلاس بازیگری رفته است و از طریق همین کلاس ها برای بازی در آوایی در گلستان به کارگردانی رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال 1384 برای بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک توانست تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما را به دست آورد.

او به آشپزی بسیار علاقه دارد و آشپزی اش خوب است و سعی می کند هر کاری را به بهترین نحو انجام دهد.

از میان بازیگران ایرانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی علاقه دارد و از بین خانم ها به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقه دارد. از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

از سریال های شاخصی که الهام حمیدی در آنها ایفای نقش کرده است می تواند به مسافری از هند، زیر تیغ، آخرین دعوت، شوق پرواز، یوسف پیامبر را نام برد. از فیلم های شاخص هم می توان به فیلم بچه های ابدی، ملک سلیمان و گهواره ای برای مادر اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید