عکسی از الهام حمیدی در کنار بهاره رهنما منتشر شد.

سلفی بهاره رهنما در کنار الهام حمیدی

به گزارش سلام نو به نقل از  شمانیوز،  الهام حمیدی عکسی جدید با آرایش غلیظ و پر رنگ و لعاب منتشر شده است.  الهام حمیدی یکی از بازیگران مشهور ایرانی متولد دهه ۵۰ است که دو فرزند دارد و بعد از بچه دار شدن از کار بازیگری کناره گرفت . الهام حمیدی تجربه زندگی مشترک ناموفق را نیز دارد. الهام حمیدی  در کنار بازیگری شغل دومی هم انتخاب کرده  است. دومین شغل الهام حمیدی مدلینگ و تبلیغات لباس  است. الهام حمیدی جز بازیگران بی حاشیه به حساب می آید. الهام حمیدی در فضای مجازی فعالیت دارد و عکس ها و ویدیو هایی از خودش به اشتراک می گذارد. در ادامه عکس  جدید الهام حمیدی با  را مشاهده کنید.

الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال ۱۳۷۶ در ۲۰ سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه ۹۷ بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه ۹۸ مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

الهام حمیدی آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ دانسته و معتقد است چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد اما مخالف عمل‌ های زیبایی بوده و کارهای مراقبتی را برای حفظ شادابی پوست انجام می دهد.

خانم بازیگر بسیاری از کارهای هنری از نقاشی و کارهای دستی گرفته را گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال کرده‌ است. الهام حمیدی در سالها قبل کار مزون لباس را شروع نمود اما با این افزایش قیمت دلار متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید