جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون ویدیوی از مصاحبه کمتر دید او حدود شانزده سال پیش و صحبت های جالب درباره زندگی خصوصیش در فضای مجازی دوباره وایرال شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مصاحبه کمتر دیده شده از جواد عزتی شانزده سال پیش + فیلم

به گزارش سلام نو، جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است وی فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، بیشتر کارهای کمدی انجام داده ، بازی به یاد ماندنی او در نقش بابا اتی در قهوه تلخ سال های سال فراموش نمی‌شود.

جواد عزتی : من بازیگری را با کار هنری کودک و خیابانی شروع کردم اواخر دهه 70 بود که طی انجام تئاتر برای کودکان کارهای تصویری من هم تقریبا با آن دوره مصادف شد و برای اولین بار بود که توسط سعید آقاخانی برای یک مجموعه نود قسمتی کودک دعوت شدم خود آقای آقاخانی، الهام حمیدی و رضا شفیعی جم هم در این مجموعه ایفای نقش می کردند این مجموعه چند عروسک هم داشت که من هم صدای عروسک می گفتم و هم کار بازیگری انجام می دادم حضور جواد عزتی در چند تله فیلم برای محبوب شدن کافی نبود.

بازی اش در باغ مظفر و گنج مظفر در سال 85 هم موفقعیت چندانی برای وی نداشت، اما نقش او بعنوان پدربزرگ پیر در مرد هزار چهره برایش تبدلی به نقطه پیشرفتی در بازیگری شد محبوبیت بی حد او از بازی در سریال شبکه خانگی قهوه تلخ در نقشه بابا اتی شروع شد، و سپس با سری سریال های دردسرهای عظیم ادامه پیدا کرد.

مجموعه رستورانهای ترنج یکی از رستوران هایی است که چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند جواد عزتی صاحب یکی از شعبه های ترنج در خیابان میرداماد است.

مه لقا باقری همسر جواد عزتی متولد 1360 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران در مقطع کارشناسی و کاشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است، او چندین تجربه بازیگر در کنار همسرش جواد عزتی را نیز دارد .

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 83 جواد را از همان روز ها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید