حامد بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش منتشر کرد.

گرد پیری بر چهره حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون + عکس

به گزارش سلام نو، حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد، بازیگر و نوازنده است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از یک شرکت تبلیغاتی شروع بکار کرد و با کمک رامبد جوان وارد بازیگری شد.

حامد بهداد در تهران به دنیا آمده اما بخاطر شرایط شغلی پدرش، بزرگ شده شهر نیشابور می باشد و به شدت به خراسان و مردمش تعصب دارد بعد از ورشکستگی پدر که اهل شعر و شاعری بود، راهی شهر مشهد شدند.

وی اولین بار در سال ۱۳۶۱ وقتی ۹ ساله بود یکبار بازی در تئاتر را تجربه کرد و از آن زمان عاشق مارلون براند هنرپیشه سینما و تئاتر آمریکا شد.

بعد از قبولی در دانشگاه آزاد تهران، فقر شدیدی را تحمل می کرد تا اینکه در شرکت تبلیغاتی زیتون رامبد جوان بعنوان دستیار به استخدام درآمد، خودش می گوید؛

رامبد من را به خانه اش می برد، خانه ای که او در کنار پدر و مادرش زندگی می کرد و حتی آنجا جایی برای خوابیدن و غذا خوردن داشتم، او در حق من برادری کرد.

رامبد جوان سال ۱۳۷۹ نقشی را در فیلم «آخر بازی» همایون اسعدیان دریافت کرد اما او من را به جای خودش معرفی کرد تا بازیگری را تجربه کنم
با این فیلم در ۲۷ سالگی موفق شدم کاندیدای دریافت سمیرغ بازیگری شوم.

سال ۷۹ با سریال «همسفر» در ایپزود فردا دیر است تجربه بازی در قاب تلویزیون را بدست آورد سپس در سال ۱۳۸۱ در سریال «جستجو در شهر» بازی کرد.

شهرت بهداد اما از سال ۱۳۸۲ با فیلم «بوتیکم حمید نعمت الله شروع شد که با محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی و رضا رویگری همبازی بود.

بهداد در عرصه دوبله انیمیشن و مستند نیز تجربه های موفقی داشته است و در سال ۱۳۸۶ تهیه کننده فیلم کوتاه «ایران ۶۶» و مجری طرح فیلم کوتاه «فصل خاک» بود.

حامد بهداد

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید