فلورا سام بازیگر ویدیویی از او که در حال اموزش زبان شیزازی به مهران مدیری می‌باشد منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

کل کل فلورا سام با مهران مدیری بر سر لهجه شیرازی + فیلم

به گزارش سلام نو، فلورا سام متولد ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز ، نویسنده و بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد و حالا کارگردان و فیلمنامه نویس بسیار موفقی است.

وی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۹ وقتی ۱۵ ساله و دانش آموز مقطع دبیرستان بود با حضور در کلاس های تئاتر زنده یاد مجید افشاریان شروع کرد سپس با انقلاب فرهنگی زیر نظر مجید اوجی وارد تئاتر شد و تجربه های موفق بدست آورد.

فلورا سام سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۵ ساله بود با سریال مهر و ماه به کارگردای حمید لبخنده جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۷۱ دومین تجربه خود را با سریال مزد ترس بدست آورد.

با فیلم شیخ مفید در سال ۱۳۷۴ به کارگردانی فریبرز صالح و سیروس مقدم اولین تجربه بازیگری را کنار داریوش ارجمند در سینما بدست آورد اما شهرت وی با سریال همسایه در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۵ سال داشت شروع شد که بازیگرانی جون علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا حضور داشتند.

فلورا سام در سال ۱۳۶۲ وقتی ۱۸ سال بود با مجید اوجی ۲۲ ساله آشنا شد و یکسال بعد با او ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام فریال متولد ۱۳۶۵ است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید