ارز دیجیتال مدتی است که بسیار پرطرفدار شده است از این رو با ما همراه باشید و درباره قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بدانید.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

سلام نو _ سرویس اقتصادی: اطلاع دقیق از قیمت ارزهای دیجیتال و تغییرات آن، مهم‌ترین پارامتر برای دسترسی به سود حداکثری در بازار ارزهای دیجیتال است. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش محبوبیت بازار رمزارزها، هرروزه پروژه‌های رمزی جدیدی به بازار می‌آیند و قیمت سایر ارزها را نیز دستخوش تغییر می‌کنند. امروزه نزدیک به ۵۰۰۰ ارز دیجیتال در ۴۰۵ صرافی بین‌المللی معامله می‌شود و حجم خرید ارز دیجیتال و قیمت معاملات با توجه به علل‌های گوناگون دائما تغییر می‌کند.

آشنایی با قیمت ارز دیجیتال

با توجه به رشد سریع بازار ارزهای دیجیتالی، مشاهده قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بسیار مهم است. ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم در حال تبدیل شدن به یکی از شاخص‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری شده‌اند و بسیاری از مردم این روزها به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند به آن‌ها در درک بهتر و پیش‌بینی صحیح تغییرات قیمت این ارزها کمک کند.

از آنجایی که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بسیار متغیر است، لازم است که سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال به صورت دوره‌ای قیمت را مشاهده و بررسی کنند. این مسئله به طور مستمر برای تصمیم‌گیری در مورد خرید و فروش ارزهای دیجیتال و افزایش سرمایه در این بازار بسیار مهم است.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

از طرفی، با توجه به وضعیت پویای بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است تغییرات قیمت بسیار سریع رخ دهد. بنابراین، بهتر است که افراد قبل از اقدام به خرید یا فروش ارز دیجیتال، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را مشاهده کرده و تحلیل کنند تا بتوانند بهترین تصمیم را در مورد سرمایه‌گذاری خود بگیرند.

با استفاده از سایت‌هایی که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را نشان می‌دهند، می‌توان به روز بودن این اطلاعات را تضمین کرد. همچنین، برای تحلیل بهتر بازار و پیش‌بینی تغییرات قیمت ارز دیجیتال، می‌توان از ابزارهای مختلفی مانند نمودارهای تحلیلی، شاخص‌های تحلیلی و سایر اطلاعات بازار استفاده کرد. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا اطلاعات بیشتری در مورد روند قیمت ارزهای دیجیتال به دست آورید و بهترین تصمیم را در مورد سرمایه‌گذاری خود بگیرید.

با توجه به روند رو به رشد بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی قیمت لحظه ای ارز دیجیتال در آینده نیز بسیار مهم است. برای این منظور، می‌توانید از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال استفاده کنید تا با توجه به شرایط بازار و اخبار اقتصادی مربوطه، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را پیش‌بینی کنید.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

با توجه به همه این موارد، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت لحظه ای ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. با استفاده از ابزارهای مناسب و مشاهده به‌روز بودن قیمت لحظه ای ارز دیجیتال، شما می‌توانید به بهترین شکل از این بازار سرمایه استفاده کنید و سرمایه خود را افزایش دهید.

سایت ارز دیجیتال یک سیستم هوشمند است که اطلاعات خود را از صرافی های معتبر در جهان جمع آوری میکند و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال را به صورت زنده و لحظه ای در اختیار کاربران عزیز قرار میدهد.

از آنجا مشاهده قیمت ها از صرافی های ارز دیجیتال و مقایسه آنها کار سخت و زمان گیری است این سایت با جمع آوری قیمت های بصورت لحظه ای از منابع مختلف این روند برای کاربران راحت کرده است، این سایت تا جایی که امکان دارد قیمت هارا به صورت لحظه ای به کاربران نمایش میدهد و ارزهایی که در ۲۴ ساعت اخیر قیمت نداشته اند یا به هر دلیل معامله ای ثبت نشده یا قیمتی برای آن یافت نشده است را به در همان صفحه با نوشته ای قرمز رنگ به اطلاع کاربران میرساند.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

قیمت چند ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

بیت کوین سال ۲۰۰۹ روی کار آمد. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تا به امروز فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است. قیمت بیت کوین در سال‌های آغازین پیدایش ۰ دلار و بسیار ناچیز بود. در آن سال‌ها بیت کوین به دنبال معرفی خود بود.

در سال ۲۰۱۱ قیمت آن به بالای ۱۰ دلار رسید و این نشانه خوبی برای آینده بیت کوین بود. روند افزایش قیمت بیت کوین ادامه دار بود تا جایی که در سال ۲۰۱۲ قله صد دلاری را نیز فتح کرد. سال ۲۰۱۳ سال رکوردشکنی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین بود چراکه قیمت آن به بیش از ۱۲۰۰ دلار رسید.

قیمت بیت کوین بعد از آن تا سال ۲۰۱۷ ثبات قیمت را تجربه کرد ولی در میانه این سال بار دیگر اوج گرفت و به بالای هزار دلار بازگشت. روند افزایش قیمت به قدری سریع بود که قیمت آن تا ۱۷۵۰۰ دلار نیز پیش رفت. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال بیت کوین چیزی حدود ۳۶۰۰۰ دلار است.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال اتریوم

قیمت ارز دیجیتال اتریوم نیز نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است. قیمت اتریوم در نخستین روزهای آغاز به کار آن، ۳ دلار بود. قیمت اتریوم تا سال ۲۰۱۷ کمتر از ۱۰ دلار بود و در این سال به مرز ۸۰۰ دلار نیز رسید.

در سال ۲۰۱۸ این افزایش قیمت ادامه پیدا کرد و باعث شد تا رکورد تاریخی ۱۳۵۹ دلار در ماه ژوئن آن سال برای اتریوم به ثبت برسد. بعد از این ثبت تاریخی قیمت اتریوم وارد روند نزولی شد. در نمودار بالا می‌توانید نوسانات قیمت اتریوم را مشاهده نمایید. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال اتریوم چیزی حدود ۲۸۰۰ دلار است.

قیمت ارز دیجیتال تتر

یکی از استیبل کوین‌های شناخته شده و مشهور در میان کاربران این حوزه ارز دیجیتال تتر است. قیمت ارز دیجیتال تتر برابر با ۱ دلار است. علی رغم اینکه قیمت تتر همیشه ثابت نیست و دچار نوسان نیز می‌شود اما همیشه در حوالی همین قیمت خرید و فروش می‌شود. تتر را می‌توان پلی بین ارز فیات و ارزهای دیجیتال قلمداد کرد.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

ریپل

چهارمین ارز دیجیتالی که به قیمت آن می‌پردازیم ریپل است. ریپل نیز در ۲ سال اول قیمت چندان بالایی نداشت و با کمتر از ۱ دلار معامله می‌شد. در سال ۲۰۱۷ قیمت ارز دیجیتال ریپل اندکی افزایش پیدا کرد و در سال ۲۰۱۸ به بیش از ۲.۵ دلار رسید. سپس بار دیگر سیر نزولی خود را آغاز کرد و دوباره به کمتر از ۱ دلار کاهش پیدا کرد.

آنچه گفته شد تحلیل بسیار ساده‌ای از برخی از ارزهای دجیتال بیشتر شناخته شده، از ابتدای پیدایش تا این لحظه بود. توجه داشته باشید که تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برای یک تریدر موفق از مهم ترین عوامل است و تمامی اطلاعات ارائه شده در این صفحه می‌تواند برای تریدرهای این حوزه و تحلیل‌های آنها کاربردی و مفید باشد.توجه داشته باشید که این ابزارها صرفاً به منظور تسهیل عملکرد کاربران ارائه شده است و سایت ارزاکس هیچ گونه مسئولیتی در قبال تصمیم گیری کاربران در قبال چگونگی استفاده از این ابزارها نخواهد داشت.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید