با نزدیک شدن به سال نو و شور و شوق مردم برای نو شدن و خرید، خیریه‌ ها و نهادها برای رفع نیازهای افراد نیازمند و کمک به این افراد در تامین مایحتاج زندگی ‌شان نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند.

کوینکس، خیریه ای به وسعت یک جهان

در این میان کوینکس نیز از قافله عقب نمانده و با تأسیس خیریه ‌ای به وسعت جهان، سعی در برطرف کردن نیازهای ضروری افراد نیازمند و کم‌ تر برخوردار دارد. در ادامه بیش‌تر با کوینکس و خیریه این صرافی جهانی آشنا می‌شویم.

خیریه کوینکس

CoinEx Charity یک سازمان غیرانتفاعی زیر نظر کوینکس است. کوینکس یکی از معتبرترین صرافی‌های جهانی ارز دیجیتال بوده که در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. خیریه کوینکس در سال 2022 تاسیس شده و تمرکز خود را بر انجام فعالیت‌های بشردوستانه در زمینه‌های مختلف نظیر آموزش، امداد رسانی در زمان وقوع بلاهای مختلف، فقرزدایی و همچنین حمایت پزشکی در مقیاس جهانی قرار داد.

 این خیریه با شعار «ساختن جهانی بهتر از طریق بلاک‌چین»، مردم را در اولویت قرار داده و یک صندوق خیریه چند میلیون دلاری راه ‌اندازی کرده است. CoinEx Charity با این اهداف که در ادامه ذکر می‌شوند فعالیت خود را آغاز کرده و سعی نموده تا همیشه به آن‌ها پایبند باقی بماند.

1- رسیدگی به نیازهای جمعیت ‌های آسیب‌پذیر در سرتاسر جهان

2- مشارکت فعالانه در ابتکارات بشر دوستانه

3- پل زدن بر اختلاف طبقاتی از نظر مالی

4- ارتقای برابری آموزشی

همه چیز در مورد کوینکس

همان‌ طورکه در بالا به آن اشاره کردیم، کوینکس یکی از معتبرترین صرافی‌های جهانی ارز دیجیتال است که در سال 2017 تاسیس شد و فعالیت خود را با ارائه خدمات متنوع آغاز کرد. این مجموعه همواره سعی داشته با نوآوری و خلاقیت بهترین امکانات را برای کاربران خود فراهم کند و یک دنیای امن را برای سرمایه‌گذاری و معاملات این افراد به‌وجود آورد. کوینکس امروز با پشتیبانی از بیش از 200 رمز ارز به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها تبدیل شده و خدمات ارزنده‌ ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کوینکس با تأسیس یک نهاد حمایتی با نام خیریه کوینکس در تلاش است که لبخند را بر لبان کودکان و خانواده‌های نیازمند بنشاند و با شاد کردن دل این افراد، پروانه‌ های شادی را در سراسر جهان به پرواز درآورد. این مجموعه در تلاش است تا ارائه ‌دهنده خدمات عمومی، حامی سازمان‌های خیریه و مدافع مشارکت عمومی باشد تا در نهایت موجب توسعه بشردوستی جهانی شود.

خیریه کوینکس در آذربایجان شرقی

با فرارسیدن سال نو و در جهت رفع نیاز افراد مستمند، کوینکس با ترتیب دادن یک خیریه در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی، بسته ‌های نوروزی و کمک‌های بشردوستانه خود را که شامل هفت ‌سین، آجیل، شیرینی و همچنین کارت تبریک بودند، در میان ساکنین این روستا پخش کرد.

کوینکس، خیریه ای به وسعت یک جهان

این هدایا قبل از چهارشنبه ‌سوری به دست صاحبانشان رسیدند تا بتوانند باری از دوش مردم نیازمند بردارند. سهم خرید عید در زندگی برخی از افراد با شرایط فعلی و تورم بالا، تقریبا به صفر رسیده است.

 در حالی که همیشه گفته ‌ایم عید و شادی مخصوص کودکان است، کودکانی هستند که از نوروز خاطره‌ شیرین و هیجان‌انگیزی برایشان به‌یادگار نمانده و فقر و تنگ‌دستی مانع از تجربه کردن ایام شاد و رنگارنگ نوروز برای آن‌ها شده است. خیریه کوینکس ضمن حفظ عزت نفس تمام افراد تحت حمایت خود، تا جایی که توانسته است در زمینه رفع نیاز آن‌ها کوشیده و کمک‌های بشردوستانه خود را برای زیبا کردن سفره‌های نوروزی این افراد اهدا کرده است.

ماموریت خیریه کوینکس

همان‌طورکه ذکر شد خیریه کوینکس با ماموریت و شعار ساختن جهان و تبدیل آن به مکان بهتر از طریق بلاکچین فعالیت خود را آغاز کرده و در این زمینه فعالیت‌های بشردوستانه بی‌شماری را انجام داده است. مسئولین این خیریه معتقدند که مراقبت انسان‌گرایانه، حفاظت اولیه از زندگی و سلامت را برای افراد محروم در اکثر مناطق فقیر در سراسر جهان فراهم می‌کند.

این خیریه کمک به نیازمندان را سرلوحه کار خود قرار داده و با اهدای لوازم زندگی و تجهیزات پزشکی، از گروهای آسیب‌پذیر محافظت کرده و جهان را با عشق و محبت گرم می‌کند. در ادامه به اقدامات خیریه کوینکس برای رسیدن به هدف خود اشاره می‌کنیم.

نقش خیریه کوینکس در برابری آموزش

خیریه کوینکس با هدف برابری در آموزش فعالیت‌های مختلفی را انجام داده و سعی کرده است با تمرکز بر آموزش جهانی کودکان، نیازهای اساسی یادگیری را برآورده کند و با بهبود محیط‌های آموزشی، فرصت‌های تحصیلی برابر را برای همه کودکان ترویج کند.

این مجموعه با مبارزه برای برابری در آموزش، سعی دارد برای عمومی سازی کمک کند و در این زمینه به سخنرانی در دانشگاه APD ویتنام پرداخته است. CoinEx Charity در آفریقا با پرداخت کمک هزینه تحصیلی و تهیه لوازم مدرسه برای دانش‌آموزان محروم، سعی می‌کند آموزش را در این منطقه تقویت کند و دست یاری به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در یتیم‌ خانه‌ ها و مدارس کامرون در افریقا دراز کرده است.

نقش خیریه کوینکس در رسیدگی به آسیب‌دیدگان

بارها شاهد بروز سیل و زلزله در اکثر نقاط جهان بوده‌ایم و آسیب‌های ناشی از این بلاها با کاملا آشنا هستیم. خیریه کوینکس در این زمینه نیز فعالیت‌های خود را گسترش داده و با کمک‌های بشردوستانه، سازماندهی تلاش‌های نجات برای مناطق آسیب‌دیده، اهدای لوازم زندگی و بازسازی خانه‌های جدید برای قربانیان این بلایا، سعی در نجات جان افراد و حفظ کرامت انسانی دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید