انجام لیزر موهای زائد برای بسیاری مهم است از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران بدانید.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران

سلام نو _ سرویس علم و فناوری: لیزر کردن موهای زائد روشی مدرن و کارآمد جهت از بین بردن موهای زائد می‌باشد که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در واقع با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پوست، مو و زیبایی دستگاه‌های پیشرفته زیادی طراحی و تولید شده‌اند که استفاده از آن‌ها طی یک دوره مشخص منجر به از بین رفتن موهای زائد خواهد شد.

آشنایی با لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر با اثر گذاشتن بر روی ریشه موهای زخیم و تیره صورت و بدن، باعث تضعیف و از بین رفتن آن‌ها خواهد شد. از آنجایی که سری این دستگاه در تماس مستقیم با پوست افراد قرار می‌گیرد، رعایت نکات بهداشتی توسط اپراتور لیزر بسیار مهم خواهد بود. علاوه بر این، اپراتور باید اطلاعات کافی در زمینه پوست و مو داشته باشد تا بتواند خدمات درستی را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین انتخاب بهترین مرکز لیزر تهران برای از بین بردن موهای دائم بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران

از انجایی که تهران یکی از شهرهای بزرگ در ایران است پیدا کردن کلینیک های لیزر موی زائد در ان کار دشواری است. از این رو با دانستن ویژگی های یک کلینیک لیزر خوب راحت تر و سریع تر میتوانید مرکز مد نظر خود را پیدا کنید:

  • یک کلینیک لیزر خوب مجوزهای لازم را دارد
  • جلسه مشاوره باید با پزشک متخصص باشد
  • از بهترین دستگاه‌ها استفاده می‌کند
  • یک کلینیک لیزر خوب در تهران باید قیمت‌های منطقی داشته باشد
  • بسیاری از لوازم مصرفی لیزر درمانی باید تعویض شوند.
  • دستگاه‌های لیزر نیاز به تعمیرات و بازبینی دوره‌ای دارند.
  • باید از تکنسین های حرفه ای و باتجربه استفاده کند.

برای لیزر کردن موهای زائد باید چندین جلسه به صورت منظم به کلینیک مراجعه کنید تا نتیجه رضاین بخش آن را مشاهده کنید. تعداد این جلسات، ۶ الی ۸ جلسه می باشد که مدت زمان لازم بین هر یک از جلسات ۴۰ تا ۴۵ روز است. پس از گذشت این جلسات، باید با فاصله زمانی طولانی تر، چندین جلسه به کلینیک مراجعه کرد تا حذف موهای زائد شارژ شود.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک‌های لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک رُزت

کلینیک رزت واقع در بلوار مرزداران یکی از بهترین مراکز لیزر تهران به شمار می‌رود. این مرکز به دستگاه‌ پیشرفته‌ای چون سوپرانو آیس پلاتینیوم مجهز می‌باشد. از آنجایی که دستگاه پلاتینیوم این مرکز دارای سه نوع طول موج متفاوت می‌باشد، افراد زیادی(با نوع پوست مختلف) می‌توانند برای از بین بردن مو زائد به این مرکز مراجعه کنند. کلینیک رزت دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد و افراد پیش از انجام لیزر توسط پزشک متخصص این مجموعه معاینه می‌شوند.

کلینیک هیلدا

کلینیک هیلدا، یکی دیگر از مراکز لیزر می‌باشد که در میرداماد تهران واقع شده است. این مرکز از جدیدترین مدل دستگاه ۲۰۲۳ جهت از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند. این دستگاه برای طیف‌های پوستی مختلف موثر بوده و هیچ گونه درد و عارضه‌ای ندارد. کلینیک هیلدا یکی از بهترین مرکز لیزر در تهران است.

کلینیک دکتر گیتا مجیدزاده

دکتر گیتا مجیدزاده یکی از بهترین متخصصان لیزر، پوست و مو می‌باشد. کلینیک لیزر ایشان در ولنجک نیز، بهترین مرکز لیزر مو در تهران به حساب می‌اااآید. در این مرکز از دستگاه‌ جنتل مکس پرو(محصول کمپانی کندلا) جهت از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. محیطی بهداشتی و آرام، معاینه پوست توسط دکتر متخصص و مشتری مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز به شمار می‌رود.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران

مرکز لیزر و پوست دکتر مرجان خلیلی

مرکز لیزر و پوست دکتر مرجان خلیلی یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران واقع در پل رومی و ۲۰ قدمی متروی قیطریه، این مرکز دارای یکی از جدیدترین نوآوری در فناوری لیزر مو است که راه حلی بدون درد، سریع و دائمی برای رفع موهای زائد شما ارائه می دهد. دستگاه آلما تیتانیوم با الکس و دایود و یاگ واقعی فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف هدف قرار می‌دهد. این فناوری بسیار مدرن برای همه توع تیپ های پوستی و رنگ و ضخامت مو بسیار موثر و با تکنیسینهای ماهر و پزشک با بیش از ۲۰ سال و تجربه و عضو انجمن لیزر پزشکی ایران، تنها در چند جلسه نتیجه دلخواه را خواهید دید و با پوستی صاف و ابریشمی و بدون مو دیگر هرگز نگران رشد مجدد مو نخواهید بود.

مرکز لیزر بیوتی فکتوری دکتر احراری

خدمات از بین بردن موهای زائد در این مرکز با دستگاه‌های آپوجی پلاس(محصول کمپانی سایناشور کشور آمریکا) انجام می‌پذیرد. به جرئت می‌توان گفت که این دستگاه یکی از بهترین و قوی‌ترین دستگاه‌های حال حاضر دنیا می‌باشد. مرکز لیزر بیوتی فکتوری دکتر احراری در منطقه شهید اندرزگو تهران قرار دارد.

بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در تهران

کلینیک رویای آبی

بهترین مرکز لیزر تهران کلینیک بلو تاچ یا همان رویای آبی می‌باشد که در ونک قرار دارد. در این مرکز از بهترین دستگاه لیزر اروپایی یعنی دستگاه موتوس آکس استفاده جهت از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه سیستم خنک کننده آن است. دستگاه موتوس آکس نه تنها برای تمامی پوست‌ها کارایی موثری دارد بلکه بر روی موهای کرکی نیز نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید