استفاده از تکنولوزی لیزر برای رفع موهای زائد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید در کمترین زمان در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد به نتیجه مطلوبی دست یابید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش‌ها برای حذف دائمی موهای زائد بدن و صورت است. متقاضیان و علاقه‌مندان به این روش درمانی روز به روز در حال افزایش‌ می باشند و بیشتر افراد از نتایج آن رضایت دارند. البته شاید افراد زیادی را دیده باشید که از لیزر موهای زائد چندان رضایت نداشته و باعث شک شما نسبت به آن شده‌اند.

عدم رضایت و نتیجه‌های نامطلوب، می‌تواند ناشی از انتظارات غلط متقاضی، عدم رعایت توصیه‌های قبل و بعد از لیزر یا انجام لیزر در کلینیک‌ها و مراکز نامعتبر باشد. به همین جهت تصمیم گرفتیم راهنمایی برای شما بنویسیم که توصیه‌های قبل از لیزر موهای زائد را شامل شود.

راهنمای قدم به قدم قبل از لیزر می‌تواند در تصمیم‌گیری درست، داشتن انتظاری صحیح و همچنین انتخاب مرکز مناسب برای لیزر به شما کمک کند.

نکاتی که  باید قبل از لیزر موهای زائد بدانید

اولین قدم برای کسب نتایج مطلوب از هر روش درمانی و زیباسازی، مطالعه در مورد آن روش است. هرچه بیشتر در مورد یک روش درمانی بدانید، تصمیمات بهتری خواهید گرفت.

به لطف تبلیغات وسیعی که در زمینه‌ی لیزر موهای زائد صورت می‌گیرد، احتمالاً بسیاری از ما اطلاعات اندکی در این زمینه داریم یا حداقل اسم دستگاهی مانند الکس یا الکساندریت به گوشمان خورده است. مثلاً یکی از باورهای غلطی که قبل از لیزر در ذهن بسیاری از مراجعین وجود دارد، این است که دستگاه الکساندریت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است. در صورتی که چنین نیست. دستگاه مناسب باید با توجه به شرایط پوست (مثلاً رنگ) و همچنین شرایط مالی و زمانی شما مشخص شود.

پس قبل از لیزر و در قدم اول باید تا می‌توانید در مورد این روش مطالعه کنید. آگاهی بیشتر باعث می‌شود که گول تبلیغات غلط و دروغین را نخورید و در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید؛ انتظارات صحیحی داشته باشید و تصمیمات بهتری برای خود بگیرید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

خصوصیات بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

۱. بهترین کلینیک لیزر مجوزهای لازم را دارد

استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. به همین جهت مجوز ارائه این دست خدمات تنها به پزشکان متخصص داده می‌شود که دوره‌های لازم را سپری و گواهی‌نامه‌ی لیزر درمانی را دریافت کرده باشند.

در نظر داشته باشید که اگر اپراتور یا مجری لیزر درمانی پزشک نباشد، مشکلی نیست. اپراتورها آموزش‌ها و دوره‌های لازم را دریافت کرده و به خوبی با نحوه‌ی کار آشنایی دارند. پزشک متخصص وظیفه دارد که پوست شما را معاینه کرده، بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب و راهنمایی‌های لازم را به اپراتور لیزر درمانی ارائه کند.

۲. جلسه مشاوره با پزشک متخصص

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تیم درمانی خود از پزشک متخصص بهره می‌برد. در جلسه‌ی مشاوره پیش از لیزر درمانی، پزشک متخصص باید حضور داشته باشد و در ادامه، جلسات لیزر تحت نظارت او انجام شود. لیزر مانند تمامی روش‌های درمانی، با تمام کم تهاجمی بودنش، عوارضی دارد. پزشک متخصص به خوبی می‌تواند احتمال این عوارض جانبی را پیش‌بینی کرده و برای جلوگیری از آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین اگر دچار عوارض جانبی غیر منتظره شدید، پزشک می‌تواند نقش موثری در درمان و جلوگیری از وخامت آن‌ها داشته باشد.

۳. استفاده از بهترین دستگاه ها در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

امروزه تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های بسیاری برای لیزر موهای زائد ساخته می‌شوند. از دستگاه‌های آرایشگاهی و خانگی گرفته که با تکنولوژی IPL کار می‌کنند تا دستگاه‌های حرفه‌ای و Medical Grade (سطح بالینی) که تنها در مراکز درمانی تخصصی اجازه‌ی استفاده از آن‌ها وجود دارد. قاعدتاً دستگاه‌های حرفه‌ای لیزر موهای زائد اثر بیشتر و دائمی‌تری دارند.

دستگاه‌های حرفه‌ای لیزر هم تنوع بالایی دارند. برندها و شرکت‌های بسیاری اقدام به ساخت این دستگاه‌ها کرده‌اند که کیفیت ساخت متفاوتی دارند. برندهای دستگاه لیزر فراوان‌اند؛ اما تکنولوژی استفاده شده در آن‌ها در چند مورد خلاصه می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • لیزر الکساندریت
  • لیزر دیود
  • لیزر ان دی یاگ (Nd: Yag)
  • لیزر روبی (که امروزه استفاده‌های بسیار کمی داشته و تقریباً از رده خارج شده است)

هر کدام از تکنولوژی‌های نام برده، مزایا و معایبی دارند و اصولاً نمی‌توان یکی را به عنوان بهترین تکنولوژی معرفی کرد. مثلاً لیزر معروف الکساندریت برای پوست‌های روشن بسیار موثر است؛ اما بر پوست‌های تیره تاثیر چندانی ندارد و لیزر ان دی یاگ برای پوست‌های تیره مناسب‌تر است. یا مثلاً لیزر دیود قدرت بالایی داشته و درد کمتری نسبت به الکساندریت دارد. این که کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است، در جلسه مشاوره و توسط پزشک متخصص با همفکری شما، تعیین می‌شود.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

۴. یک کلینیک لیزر خوب، قیمت‌های مناسبی دارد

با وجود این که بیشتر مراکز لیزر موهای زائد از تکنولوژی‌های مشابهی استفاده می‌کنند، قیمت خدمات لیزر در کلینیک‌های مختلف، تفاوت‌های زیادی دارد. در نظر داشته باشید که اگر قیمت لیزر درمانی بسیار پایین باشد، یعنی احتمالاً مرکز مورد نظر، یکی از ویژگی‌هایی که در بالا ذکر کردیم را ندارد. به علاوه موارد زیر در قیمت لیزر درمانی موثرند:

  • بسیاری از لوازم مصرفی لیزر درمانی باید تعویض شوند.

مثلاً تمامی دستگاه‌های لیزر کارتریج‌هایی با شات‌های محدود دارند. یعنی بعد از شلیک تعداد مشخصی پرتوی لیزری، عمر کارتریج به پایان می‌رسد و باید تعویض شود. کاتریج‌ها فقط یکی از لوازم یکبار مصرف لیزر موهای زائد است و تعداد زیادی از لوازم مصرفی باید مدام تعویض شوند.

  • دستگاه‌های لیزر نیاز به تعمیرات و بازبینی دوره‌ای دارند.

دستگاه لیزر موهای زائد باید به صورت منظم توسط نمایندگی تعمیر و بازبینی شود تا به درستی کار کند و ایمن باشد. بهترین کلینیک لیزر موهای زائد به خوبی به این مسئله واقف است و همواره از صحت عملکرد دستگاه‌های خود اطمینان حاصل می‌کند.

  • اپرتورها و پزشکان ماهرتر، دستمزد بالاتری دارند.

توجه داشته باشید؛ این اپراتور است که موهای شما را لیزر می‌کند، نه دستگاه لیزر! هرچه تبحر و تجربه‌ی اپراتور و پزشک متخصص بیشتر باشد، لیزر درمانی موثرتر است. بدیهی است که افراد مجرب و ماهرتر، دستمزدهای بالاتری دارند.

5. بهترین کلینیک لیزر حتما نمونه کارها و شهرت خوبی دارد

زمانی که به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد هستید، ارزیابی تخصص و تجربه ی تکنسین ها، اهمیت زیادی دارد. برای اینکار می توانید روی وب سایت کلینیک، عکس های قبل و بعد مشتریان را نگاه کنید. البته به علت حساسیت مراجعین، عکس برداری در حین انجام لیزر به ندرت انجام می شود. همچنین می توانید نظرات مشتریان را به صورت آنلاین روی وب سایت بخوانید و بازبینی ها و رتبه بندی های آنها را بررسی کنید.

سعی کنید با مشتریان قبلی کلینیک صحبت کنید و ماندگاری نتایج آنها را با چشم خود ببینید تا هرگونه شک و تردیدی را رفع کنید. اگر برای لیزرموهای زائد خود به یک مرکز تخصصی لیزر می روید، از زیر نظر پزشک بودن آن اطمینان حاصل کنید. تکنسین لیزر یا فرد ارائه دهنده ی خدمات باید مجوز و صلاحیت استفاده از دستگاههای لیزر را داشته باشد و همچنین در زمینه ی لیزر موهای زائد تخصص داشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید