دستگاه لیزر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو همراه باشید و درباره خرید دستگاه لیزر الکساندرایت بدانید.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

سلام نو پلاس: پوستی زیبا و عاری از هرگونه مو آرزوی هر شخصی می باشد. برای این که بتوان از شر موهای زائد بدن خلاص شد نیاز است تا از روشی نوین به نام لیزر استفاده شود.

همین موضوع کافی بود تا شرکت های تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی به دنبال ساخت لیزرها با مدل ها و البته ویژگی های مختلف باشند. همراه باشید و درباره خرید دستگاه لیزر بدانید.

خرید دستگاه لیزر خانگی

خانم ها معمولاً وقت و هزینه زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد بدنشان می کنند. از این رو کمپانی های مختلف تولید کننده سعی کرده اند محصولات متنوع و متفاوتی را برای از بین بردن موهای زائد معرفی کنند.

یکی از مدل محصولات تولید شده برای از بین بردن موهای زائد بدن، دستگاه لیزر خانگی است.

با خرید دستگاه لیزر خانگی، دیگر لازم نیست وقت و هزینه گزافی را در کلینیک ها برای رفع موهای زائد صرف کنید. در ادامه متن با دستگاه لیزر خانگی و تفاوت آن با سایر دستگاه های لیزر آشنا خواهید شد.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

اکثر روش های از بین بردن موهای زائد، موقتی هستند و پس از سپری شدن مدت زمان کم، موها دوباره رشد خواهند کرد.

دستگاه لیزر مو برای حذف کامل موهای زائد بدن از قبیل بازوها، پاها، زیر بغل گزینه ای ایده آل و کاربردی است.

با استفاده از دستگاه لیزر خانگی می توان بی خطر، آسان، سریع و بدون درد موهای زائد را به صورت کامل از بین برد.

از مزیت های خوب دستگاه های لیزر خانگی، از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی است. پس از انجام لیزر به صورت موفقیت آمیز، می توانید از بین بردن موهای زائد را برای همیشه از لیست کارهایتان حذف کنید.

اولین تفاوت بین دستگاه لیزر و مدل خانگی آن، چگونگی عملکرد آن ها است.

دستگاه های لیزر خانگی از لیزر دیودی با طول موج خاص و مدل های حرفه ای از پالس های نوری با طول موج های متفاوت برای از بین بردن موها استفاده می کنند.

از تفاوت های عمده دستگاه های لیزر با نوع خانگی آن می توان به امکان حمل آسان دستگاه لیزر خانگی و امکان انجام درمان با لیزر خانگی در هر کجا و هر مکان اشاره کرد.

اما لازم به ذکر است که دستگاه لیزر خانگی مدت زمان بیشتری برای اثر گذاری نیاز دارد.

برخی از دستگاه های لیزر خانگی چندکاره تولید شده اند، یعنی علاوه بر از بین بردن موهای زائد، می توان از آن ها برای جوان سازی پوست (جوان سازی پوست شامل رفع شل شدگی و از بین بردن چین و چروک های سطحی) و رفع لک و آکنه استفاده کرد.

از مزیت های قابل توجه دستگاه لیزر خانگی این است که تمامی افراد خانواده به صورت مشترک می توانند از دستگاه لیزر استفاده کنند.

در واقع می توان گفت که با یک بار هزینه کردن، چندین نفر از درمان لیزر لذت خواهند برد. از دستگاه های لیزر می توان برای کل بدن و صورت جهت از بین بردن موهای زائد استفاده کنید.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

پزشکان و سرمایه گذاران بسیاری برای تجهیز کلینیک خود قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را دارند که هنگام خرید با طیف وسیعی از دستگاه‌های لیزر مو زائد رو به رو می‌شوند.

دستگاه لیزر الکساندرایت، لیزری است که از کریستال گران قیمت الکساندریت به عنوان منبع یا محیط لیزر استفاده می کند که دلیل اصلی بالا بودن قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت نیز همین مورد می‌باشد .

لیزر الکساندرایت طول موج خاصی از نور در طیف مادون قرمز (۷۵۵ نانومتر) تولید می کند که این طول موج به عنوان موثرترین طول موج برای از بین بردن موهای زائد شناخته می‌شود و به دلیل توان و قدرت بالای لیزر کاربردهای فراوانی در کلینیک های پوست و زیبایی دارد.

لیزرهای الکساندرایت با فرآیند فتوترمولیز کار می کنند، طول موج نور پرانرژی ساطع شده توسط لیزر الکساندرایت به انرژی گرمایی تبدیل می شود و این به ناحیه مورد نظر آسیب می رساند این به معنای استفاده از نور (فوتو) برای گرم کردن (ترمو) یک منطقه انتخاب شده برای تخریب (لیز) است.

دلیل استفاده از ژل جلوگیری از سوختن پوست در حین لیزر است. لیزرهای الکساندرایت به بخاطر سیستم کولینگ قوی که دارند دمای سطح پوست را بعد از هر بار شات لیزر پایین آورده و زیباجو را بی‌نیاز از ژل می‌کنند و به اصطلاح به دستگاه های شاتی معروف هستند.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

دستگاه‌های لیزر الکساندرایت مناسب برای هر نوع تایپ پوستی

لیزرهای الکساندرایت بهترین دستگاه برای پوشش دهی تمامی تایپ‌های پوستی (۱ تا ۶ ) می باشند که این نکته حائز اهمیتی برای سرمایه گذارانی است.

میزان اثربخشی دستگاه لیزر الکساندرایت چه قدر است؟

تقریبا ۷۰٪ از موهای زائد بدن پس از انجام دوره توصیه شده از سوی پزشک برای حذف موهای زائد حذف خواهند شد که برای رسیدن به این نتیجه معمولا بین ۶ تا ۸ جلسه درمان لازم است.

این نکته بسیار مهم است که هرچه اندازه پرتو لیزر قویتر باشد، تعداد جلسات کمتری مورد نیاز است.

دستگاه لیزر الکساندرایت حذف موهای زائد بدون ایجاد درد و کمترین سوختگی عمل حذف موهای زائد را انجام می‌دهد. این سیستم میتواند احساسی مانند برخورد یک کش پلاستیکی به پوست شما را ایجاد کند.

با استفاده از بی حسی موضعی میتوان درد را کاهش داد و به حداقل ممکن رساند.

هر جلسه لیزر حذف موهای زائد با توجه به قابلیت های سیستم زمانی بین ۳۰-۴۰ دقیقه طول می‌کشد. این نکته حائز اهمیت است که زمان درمان رابطه مستقیمی با وسعت ناحیه تحت درمان دارد.

این محصول پس از کسب مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی ایران موفق به دریافت استاندارد CE اروپا، یو اس مدیکال آمریکا و kiwa ایتالیا شده است.

سیستم هوشمند اسمارت پالس دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

برخلاف لیزرهای رایج که از یک پالس و یا حداکثر چهار پالس استفاده می‌کنند این دستگاه با داشتن تکنولوژی منحصر به فرد smart pulse هشت پالس با یک Duty Cycle به صورت smart ایجاد می‌کند که عرض هر پالس از یک میلی ثانیه کمتر است.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

در فاصله بین پالس‌ها پوست استراحت می‌کند و سیستم کولینگ باعث می ‌شود گرمای حاصل با سرعت بیشتری دفع گردد.این لیزر حتی در مد ۳ و ۵ میلی ثانیه نیز به ترتیب از یک قطار ۲ و ۴ پالس استفاده می‌کند.
Smart pulse درد را تا حدی پایین می‌آورد که عملا بدون کولینگ خارجی نیز می‌توان کارکرد و حتی برای پوست‌های تیره و نواحی تیر بدن بهترین پاسخ را بدون سوختگی ایجاد کرد.

سطح مقطع بزرگ هندپیس دستگاه گرویتی

بزرگ‌ترین spot size بدون افت انرژی در این لیزر وجود دارد، قطر پرتو ۱۵ ، ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۲ و ۲۴ میلی متر به صورت انتخابی در این دستگاه قابل بهره برداری است.

اپراتور تنها با یک بار شات زدن در ناحیه انتخابی با هندپیس بزرگ دستگاه لیزر گرویتی قادر است فولیکول مو را به صورت کامل از ریشه نابود کند، همین امر موجب می‌شود تعداد شات‌ها ومدت زمان نگهداری هندپیس روی سطح زیباجو به حداقل رسیده و بیشترین بازدهی را در کوتاه‌ترین مدت به همراه داشته باشد.

لیزر الکساندرایت گرویتی مجهز به تکنولوژی Tophat

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی قادر به توزیع یکنواخت انرژی خروجی در ناحیه بالینی به منظور بهروری بیشتر و هزینه مصرفی کمتر می باشد.

امروزه استقبال از این نوع دستگاه‌ها نسبت به دایود لیزرها بخاطر غیر تماسی بودن و اثر بخشی بهتر، بیشتر شده و مراجعین خیلی به آن میل پیدا کرده اند اما به خاطر قیمت بالای دستگاه لیزر الکساندرایت خیلی از کلینیک‌های زیبایی تمایلی به تهیه این دستگاه ندارند.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

فاکتورهای مهمی که باید هنگام خرید دستگاه لیزر الکساندرایت بدانیم

میزان توان دستگاه

دستگاه لیزر الکساندرایت توان ۶۰w-۱۰۰w دارد که این توان خروجی نقش مهمی در اثر بخشی و تاثیر گذاری بر فرایند حذف موهای زائد خواهد داشت و تایپهای پوستی مختلفی را پوشش میدهد.

لیزر الکساندرایت گرویتی شرکت پرنیان گستر با توان خروجی ۱۰۰w توانایی تاثیر گذاری بر انواع تایپ پوستی را در بالاترین تاثیرگذاری دارد.

پایداری لیزر

پایداری لیزر با اثر بخشی دستگاه رابطه مستقیمی دارد که به اصالت قطعات دستگاه مربوط است ارتباط مستقیم با عمق نفوذ و اثر بخشی لیزر دارد.

پایداری به این معناست که در تمام سطحی که لیزر تابیده می‌شود سطح انرژی یکسان باشد و تخریب فولیکول در تمام سطح مقطع به یک شکل انجام شود.

اندازه راد

هرچه راد دستگاه قطر بیشتری داشته باشد قادر به ارائه اسپات سایز بزرگتر با چگالی انرژی بالاتری می باشد .

فیبر دستگاه

اندازه فیبر دستگاه کیفیت و پایداری لیزر را تثبیت میکند و مقاومت بیشتری را در برابر آسیب و شکستگی دارند. و در جابهجایی فیزیکی دستگاه آسیب اپتیکی به حداقل می رسد و نیازی به کالیبره کردن دوباره دستگاه نیست.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

رابط کاربری

منو کاربری ساده، راحت و دقیقی باید وجود داشته باشد و علاوه بر اینکه اطلاعاتی از فعالیت دستگاه، مراجع و پرونده سازی هایی که برای مراجع درست میشود باید امکان تنظیم و اصلاح تنظیمات به راحتی برای اپراتور فراهم باشد.

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لیزرهای الکساندرایت تجهیزات قدرتمندی هستند که باید توسط متخصص آموزش دیده استفاده شوند، به همین علت اغلب در سالن‌های رفع مو استفاده میگردند.

در حال حاضر دستگاه لیزر موهای زائد خانگی که شامل لیزر Alexandrite باشد، موجود نیست.

نکته قابل توجه در خصوص از بین بردن موهای زائد اینست که در حالت کلی موارد مربوط به بهداشت پوستی معمولا در محدوده طول موج ۷۵۵ نانومتر لانگ پلاس می‌باشد که دارای بیشترین بازده می‌باشد.

به همین دلیل است که دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین و موثرترین نوع دستگاه لیزر می‌باشد.

لیزر الکساندرایت نوعی از لیزر (تقویت نور با انتشار تابش تحریک شده) است که از طریق یک بلور الکساندریت نور پر انرژی تولید می‌کند.

با عبور نور از بلور الکساندریت، پرتوی از نور ۷۵۵ نانومتر ساطع می‌کند که به رنگ قرمز می‌باشد.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

لیزر الکساندرایت را می توان در حالت Q-Switch تنظیم کرد که باعث میشود لیزر پرتوی پر انرژی در پالس های کوتاه تولید کند.

این همان چیزی است در حذف موهای زائد مؤثر می‌باشد.

همانطور که میدانید اکثر دستگاه‌های لیزر همانند “دستگاه‌های لیزر دایود” نیازمند به ژل میباشد.

این نکته گاها برای کاربران اذیت کننده میباشد.

دستگاههای لیزر الکساندرایت برای این گونه کابران یک دستگاه ایده آل میباشد چرا که نیاز به ژل ندارد و این خاصیت باعث شده است که دستگاه لیزر الکساندرایت به محبوبترین دستگاه لیزر تبدیل گردد.

این لیزر برای استفاده برای انواع مو و پوست موثرترین لیزر محسوب میشود، چرا که این لیزر به اندازه سایر لیزرها روی پوستهای تیره‌تری تأثیر نمیگذارد.

این نوع لیزر بهتر است با پوست‌های سفید و بسیار سبک مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین بهتر است برای موهای نازک که بسیاری از انواع دیگر لیزر قادر به از بین بردن آن نیستند، استفاده گردد تا موثر واقع شود.

طول موج نور ساطع شده از لیزر الکساندرایت به راحتی توسط ملانین (سلول های رنگدانه) در موهای بدن جذب میشود و این باعث میگردد که سلول‌ها گرم شوند و در نهایت از بین بروند.

باید توجه کرد که برای پوست‌های بسیار تیره بهترین گزینه لیزر ان.دی: یاگ میباشد زیرا طول اضافی پرتوی این لیزر بدون تأثیر در رنگدانه‌های فولیکول پوست مو میتواند نفوذ کند.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

خرید دستگاه لیزر کندلا

محبوب‌ترین و قوی‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد در تمام نقاط جهان لیزر کندلا آمریکایی می باشد.

در ایران نیز دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بسیار پرمخاطب است.

و بسیاری از کلینیک‌های زیبایی فارغ از قیمتی که دارد تهیه می کنند تا بتوانند مراجعه کنندگان خود را راضی کنند.

اما جدیدترین لیزر کندلا دستگاه الکساندرایت ۲۰۲۲ می باشد.

هرچند که این دستگاه در ایران به سختی وارد می شود و اکثرا کندلاهای ایران قدیمی هستند.

لیزر کندلا با توجه به اینکه نتیجه دهی فوق العاده‌ای دارد و در عین حال جزو لیزرهای non-contact می باشد.

این بدان معناست که در حین لیزر کردن نیازی نیست تا هندپیس با پوست مراجعه کننده تماسی داشته باشد.

لیزر غیر تماسی کندلا دقیقا طول موج مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد را تولید می کند.

و می تواند در کمترین زمان ممکن لبخند رضایت را روی لب‌های مشتریان شما بیاورد.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بسیار بهداشتی تر از لیزرهای تماسی است.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

زیرا هیچ کانتکتی با پوست بوجود نمی آورد و خیال مشتریان شما از بهداشت و تمییزی سر هندپیس راحت است.

همینطور پزشکان و کلینیک داران عزیز باید دقت داشته باشند که می توانند درآمدزایی خود را با این دستگاه بسیار بالا ببرند.

مکانیزم عمل و چگونگی تولید اشعه لیزر در دستگاه لیرز کندلا با دستگاه‌های لیزر تماسی متفاوت است.

سنگی به اسم سنگ راد است که اشعه لیزر مورد نیاز مارا تولید و پرتاب می کند.

این سنگ به طور طبیعی با گذراندن نیمه عمر با یونش اتم‌ها روبرو می شود.

این یونش سبب می شود تا یک الکترون از سطح مولکول جدا شود.

این جدا شدن اتم همراه با انرژی و امواج همراه است.

و طول موج این موج‌ها دقیقا طول موجی است که ما برای از بین بردن موهای زائد به آن نیاز داریم.

استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین روش‌ها برای رهایی از دست موهای زائد است.

اگر کلینیک زیبایی دارید یا میخواهید یک مرکز لیزر موهای زائد تاسیس کنید.

به این علت که این لیزر کندلا کاملا شناخته شده می باشد.

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت + قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲

خیلی زود می تواند اعتبار شمارا چندین برابر کند و در نتیجه درآمدزایی کلینیک شما را بالا ببرد.

اما فارغ از درآمدزایی نتیجه دهی لیزر الکساندرایت نیز فوق العاده است.

مشتریان شما کاملا راضی خواهند بود و شما طعم شیرین ارائه خدمات خوب و قوی را خواهید چشید.

با خرید دستگاه لیزر الکساندرایت ۲۰۲۲ کندلا کاملا نسبت به رقبا متمایز می شوید.

در محدوده ای که هستید می توانید گوی رقابت را از رقیبان بدزید و تبدیل به بهترین کلینیک زیبایی آن منطقه شوید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید